ZP/102/2016 Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji dla Instytutu CZMP
Publication date | 2016-07-27 |
End date | 2016-08-19 13:00:00 |
Instytucja | Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" |
Miejscowość | Łódź |
Województwo | łódzkie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 165107 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 336316008, 398312008, 337412008, 336900003 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Pakiet 1 Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk pochodzące od jednego producenta (kompatybilne ze sobą) 1 Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk z zawartością środków powierzchniowo czynnych, pochodzenia naturalnego. Bez zawartości pochodnych fenolu o ph 5,00-5,2, nie wysuszający skóry. Preparat kompatybilny z preparatem do dezynfekcji rąk z pozycji 2. Opakowanie a 500ml. Kosmetyk. - 1 800 litrów roboczych 2 Preparat alkoholowy do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk o działaniu natychmiastowym i przedłużonym. Zawierający środki pielęgnujące skórę o ph 5,00- 5,5. Nie powodujący uczuleń i podrażnień skóry. Na bazie min. trzech substancji aktywnych z różnych grup chemicznych. Bez zawartości jodu, chlorheksydyny, kwasu mlekowego, fenoli i jego pochodnych.Wymagane spektrum działania: B (w tym Tbc ), F,V( HCV, HBV, HIV, Rota, wirus opryszczki). Opakowania a 500ml +100 dozowników typu dermados wliczonych w cenę preparatu. Produkt leczniczy. - 2 600 litrów roboczych Pakiet 2 Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk (kompatybilne ze sobą) 1 Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk z zawartością środków powierzchniowo czynnych oraz alantoiny, dermatologicznie sprawdzony, nie wysuszający skóry, chroniący i pielęgnujący skórę podczas mycia, odpowiedni dla skóry wrażliwej i zniszczonej, zawierający składniki nawilżające i natuszczające, bez zawartości mydła, barwników i substancji zapachowych o ph ok. 5. Preparat kompatybilny z preparatem z pozycji 2. Preparat bezzapachowy.Opakowania a 500ml dostosowane do dozowników typu dermados. Kosmetyk. - 1 000 litrów roboczych 2 Preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk w postaci żelu, na bazie etanolu i izopropanolu z zawartością gliceryny. Bez zawartości chlorheksydyny, kwasu mlekowego, fenoli i jego pochodnych. Spektum działania B (MRSA), F, Tbc, V (HIV, HBV, HCV, Rota, Noro) - do 30 sek. oraz Adeno i Polio do 1 min. Opakowania a 500 ml dostosowane do dozowników typu dermados. Produkt biobójczy. - 1 400 litrów roboczych Pakiet 3 Preparat antyseptyczny (zawierający octenidynę) 1 Preparat antyseptyczny do mycia ciała noworodków i niemowląt w tym skolonizowanych MRSA. Gotowy do użycia. Zawierajacy octenidynę, bez alkoholu, triklosanu, poliheksanidyny . Ph preparatu ok. 5. Bez mydła, barwników i substancji zapachowych, z dodatkiem substancji pielęgnujących skórę. Opakowania a 150 ml. Kosmetyk. - 180 litrów roboczych Pakiet 4 Preparat do szybkiej dezynfekcji zabawek 1 Alkoholowy preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni zabawek. Gotowy do użycia. Zawierający w składzie jako substancje aktywne wyłącznie alkohole oraz atmosferyczne zwiąki powierzchniowo-czynne o działaniu mikrobójczym bez zawartości aldehydów, fenoli, czwartoirzędowych związków amonowych i pochodnych biguanidyny. Zakres działania: B, F, Tbc, V (HBV, HCV, HIV, Rota, Adeno) do 1 min. Preparat posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka. Opakowanie 1 L z możliwością zamontowania spryskiwacza. Spryskiwacz w cenie preparatu. Wyrób medyczny kl. IIa. - 300,00 litrów roboczych |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" |
Ulica | ul. Rzgowska 281/289 |
Nr domu | 281 |
Nr miesz | 289 |
Miejscowosc | Łódź |
Kod poczt | 93-338 |
Wojewodztwo | łódzkie |
Tel | 42 271 17 52; 271 17 53 |
Fax | 42 271 17 50 |
Internet | www.iczmp.edu.pl |
Regon | 47161012700000 |
E mail | zamowienia@iczmp.edu.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Instytut Badawczy |
Rodzaj zam inny | Instytut Badawczy |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 4 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 12 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 1 | Tak |
Inne dokumenty | W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców Zamawiający żąda dołączenia do oferty oswiadczenia z wykazem zakresu części zamówienia zlecanych podwykonawcom |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy |
Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach: 1. zmiany numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów; 2. niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy; 3. zmiany sposobu konfekcjonowania, (w wyniku niniejszej zmiany Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji); 4. w przypadku przejściowego braku asortymentu będącego przedmiotem niniejszej umowy, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie nie wyższej niż cena jednostkowa zaoferowana w ofercie; 5. zmiany przedmiotowej / produkt zamienny jeśli wystąpi trwały brak produktu, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie nie wyższej niż cena jednostkowa zaoferowana w ofercie; 6. w przypadku wyczerpania ilości asortymentu z danego pakietu/pozycji (wskazanego/wskazanej w formularzu cenowym), dopuszcza się zmianę umowy polegającą na zwiększeniu ilości wyczerpanego asortymentu przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości asortymentu z innego pakietu/pozycji, przy zachowaniu zaoferowanych w postępowaniu cen. Zmiana taka nie może spowodować zwiększenia kwoty określonej w umowie. 7. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy; 8. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej; 9. zmiany adresu siedziby firmy, zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy; 10. zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku terminu obowiązywania umowy dłuższego niż 12 miesięcy: 1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, w zakresie określonym w umowie |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 95 |
Kryt 2 | Termin dostawy zapotrzebowania częściowego |
Kryt 2p | 5 |
Spec www | www.iczmp.edu.pl |
Spec war | Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź |
Data skl | 19/08/2016 |
Godz skl | 13:00 |
Miejsce | Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw |
1 Dokumenty opisujące specyfikę wyrobu - DOTYCZY WSZYSTKICH PAKIETÓW - 1. Ulotki informacyjne preparatów, potwierdzające wymagane parametry oferowanych wyrobów 2. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu leczniczego do obrotu i wpisanie do rejestru produktów leczniczych dopuszczonych do obrotu zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 06.09.2001 r. z późniejszymi zmianami. DOTYCZY PRODUKTÓW LECZNICZYCH Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych Charakterystyka produktu leczniczego 2. Potwierdzenie dopuszczenia produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679. DOTYCZY WYROBÓW MEDYCZNYCH DOTYCZY WYROBÓW MEDYCZNYCH Oświadczenie Wykonawcy Załącznik Nr 7 do SIWZ - Oświadczenie, że zaoferowane preparaty posiadają odpowiednio: a) dla wyrobów medycznych klasy IIa (preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni oraz dezynfekcji nieinwazyjnej sprzętu medycznego) - Deklaracja zgodności W przypadku gdy Wykonawca jest dystrybutorem danego wyrobu Zamawiający dopuszcza, aby zamiast świadectwa zgłoszenia (wpisu), Wykonawca posiadał dokument powiadomienia Prezesa Urzędu RPLWMiPB o wprowadzeniu danego wyrobu medycznego do obrotu (zgodnie z art. 58 ustawy z dnia 10 maja 2010 r o wyrobach medycznych) 3. W zakresie środków dezynfekcyjnych zakwalifikowanych do grupy produktów Biobójczych zgodnie z Ustawą z dnia 13 września 2002r. o produktach Biobójczych / Dz. U. z 2007r.Nr 39 poz.252 z późn. zm/h DOTYCZY PRODUKTÓW BIOBÓJCZYCH Pozwolenie na wprowadzenie do obrotu lub odpowiedni wpis do rejestru produktów biobójczych - 4. W zakresie produktów zakwalifikowanych do grupy kosmetyków zamawiający wymaga, aby preparaty były wprowadzone do obrotu zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009 r. aktualne na dzień składania ofert. DOTYCZY KOSMETYKÓW Oświadczenie o wprowadzeniu do obrotu preparatu zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009 r. aktualne na dzień składania ofert. |