ZP/102/2016 Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji dla Instytutu CZMP

Data publikacji 2016-07-27
Data zakończenia 2016-08-19 13:00:00
Instytucja Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki"
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Preparaty piorące,
  • Produkty do pielęgnacji rąk

Szczegóły

Numer ogłoszenia 165107 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336316008, 398312008, 337412008, 336900003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia


Pakiet 1 Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk pochodzące od jednego producenta (kompatybilne ze sobą)

1 Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk z zawartością środków powierzchniowo czynnych, pochodzenia naturalnego. Bez zawartości pochodnych fenolu o ph 5,00-5,2, nie wysuszający skóry. Preparat kompatybilny z preparatem do dezynfekcji rąk z pozycji 2. Opakowanie a 500ml. Kosmetyk. - 1 800 litrów roboczych

2 Preparat alkoholowy do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk o działaniu natychmiastowym i przedłużonym. Zawierający środki pielęgnujące skórę o ph 5,00- 5,5. Nie powodujący uczuleń i podrażnień skóry. Na bazie min. trzech substancji aktywnych z różnych grup chemicznych. Bez zawartości jodu, chlorheksydyny, kwasu mlekowego, fenoli i jego pochodnych.Wymagane spektrum działania: B (w tym Tbc ), F,V( HCV, HBV, HIV, Rota, wirus opryszczki). Opakowania a 500ml +100 dozowników typu dermados wliczonych w cenę preparatu. Produkt leczniczy. - 2 600 litrów roboczych

Pakiet 2 Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk (kompatybilne ze sobą)

1 Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk z zawartością środków powierzchniowo czynnych oraz alantoiny, dermatologicznie sprawdzony, nie wysuszający skóry, chroniący i pielęgnujący skórę podczas mycia, odpowiedni dla skóry wrażliwej i zniszczonej, zawierający składniki nawilżające i natuszczające, bez zawartości mydła, barwników i substancji zapachowych o ph ok. 5. Preparat kompatybilny z preparatem z pozycji 2. Preparat bezzapachowy.Opakowania a 500ml dostosowane do dozowników typu dermados. Kosmetyk. - 1 000 litrów roboczych

2 Preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk w postaci żelu, na bazie etanolu i izopropanolu z zawartością gliceryny. Bez zawartości chlorheksydyny, kwasu mlekowego, fenoli i jego pochodnych. Spektum działania B (MRSA), F, Tbc, V (HIV, HBV, HCV, Rota, Noro) - do 30 sek. oraz Adeno i Polio do 1 min. Opakowania a 500 ml dostosowane do dozowników typu dermados. Produkt biobójczy. - 1 400 litrów roboczych

Pakiet 3 Preparat antyseptyczny (zawierający octenidynę)

1 Preparat antyseptyczny do mycia ciała noworodków i niemowląt w tym skolonizowanych MRSA. Gotowy do użycia. Zawierajacy octenidynę, bez alkoholu, triklosanu, poliheksanidyny . Ph preparatu ok. 5. Bez mydła, barwników i substancji zapachowych, z dodatkiem substancji pielęgnujących skórę. Opakowania a 150 ml. Kosmetyk. - 180 litrów roboczych

Pakiet 4 Preparat do szybkiej dezynfekcji zabawek

1 Alkoholowy preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni zabawek. Gotowy do użycia. Zawierający w składzie jako substancje aktywne wyłącznie alkohole oraz atmosferyczne zwiąki powierzchniowo-czynne o działaniu mikrobójczym bez zawartości aldehydów, fenoli, czwartoirzędowych związków amonowych i pochodnych biguanidyny. Zakres działania: B, F, Tbc, V (HBV, HCV, HIV, Rota, Adeno) do 1 min. Preparat posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka. Opakowanie 1 L z możliwością zamontowania spryskiwacza. Spryskiwacz w cenie preparatu. Wyrób medyczny kl. IIa. - 300,00 litrów roboczych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki"
Ulica ul. Rzgowska 281/289
Nr domu 281
Nr miesz 289
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 93-338
Województwo łódzkie
Tel 42 271 17 52; 271 17 53
Fax 42 271 17 50
Internet www.iczmp.edu.pl
Regon 47161012700000
E-mail zamowienia@iczmp.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytut Badawczy
Rodzaj zam inny Instytut Badawczy
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców Zamawiający żąda dołączenia do oferty oswiadczenia z wykazem zakresu części zamówienia zlecanych podwykonawcom
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy
Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1. zmiany numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
2. niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;
3. zmiany sposobu konfekcjonowania, (w wyniku niniejszej zmiany Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji);
4. w przypadku przejściowego braku asortymentu będącego przedmiotem niniejszej umowy, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie nie wyższej niż cena jednostkowa zaoferowana w ofercie;
5. zmiany przedmiotowej / produkt zamienny jeśli wystąpi trwały brak produktu, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie nie wyższej niż cena jednostkowa zaoferowana w ofercie;
6. w przypadku wyczerpania ilości asortymentu z danego pakietu/pozycji (wskazanego/wskazanej w formularzu cenowym), dopuszcza się zmianę umowy polegającą na zwiększeniu ilości wyczerpanego asortymentu przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości asortymentu z innego pakietu/pozycji, przy zachowaniu zaoferowanych w postępowaniu cen. Zmiana taka nie może spowodować zwiększenia kwoty określonej w umowie.
7. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
8. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
9. zmiany adresu siedziby firmy, zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
10. zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku terminu obowiązywania umowy dłuższego niż 12 miesięcy:
1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, w zakresie określonym w umowie
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy zapotrzebowania częściowego
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.iczmp.edu.pl
Adres uzyskania siwz Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź
Data składania wniosków 19/08/2016
Godzina składania wniosków 13:00
Miejsce Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające
1 Dokumenty opisujące specyfikę wyrobu - DOTYCZY WSZYSTKICH PAKIETÓW - 1. Ulotki informacyjne preparatów, potwierdzające wymagane parametry oferowanych wyrobów
2. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu leczniczego do obrotu i wpisanie do rejestru produktów leczniczych dopuszczonych do obrotu zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 06.09.2001 r. z późniejszymi zmianami. DOTYCZY PRODUKTÓW LECZNICZYCH
Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
Charakterystyka produktu leczniczego
2. Potwierdzenie dopuszczenia produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679. DOTYCZY WYROBÓW MEDYCZNYCH DOTYCZY WYROBÓW MEDYCZNYCH
Oświadczenie Wykonawcy Załącznik Nr 7 do SIWZ -
Oświadczenie, że zaoferowane preparaty posiadają odpowiednio:
a) dla wyrobów medycznych klasy IIa (preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni oraz dezynfekcji nieinwazyjnej sprzętu medycznego) - Deklaracja zgodności
W przypadku gdy Wykonawca jest dystrybutorem danego wyrobu Zamawiający dopuszcza, aby zamiast świadectwa zgłoszenia (wpisu), Wykonawca posiadał dokument powiadomienia Prezesa Urzędu RPLWMiPB o wprowadzeniu danego wyrobu medycznego do obrotu (zgodnie z art. 58 ustawy z dnia 10 maja 2010 r o wyrobach medycznych)
3. W zakresie środków dezynfekcyjnych zakwalifikowanych do grupy produktów Biobójczych zgodnie z Ustawą z dnia 13 września 2002r. o produktach Biobójczych / Dz. U. z 2007r.Nr 39 poz.252 z późn. zm/h DOTYCZY PRODUKTÓW BIOBÓJCZYCH Pozwolenie na wprowadzenie do obrotu lub odpowiedni wpis do rejestru produktów biobójczych -
4. W zakresie produktów zakwalifikowanych do grupy kosmetyków zamawiający wymaga, aby preparaty były wprowadzone do obrotu zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009 r. aktualne na dzień składania ofert.
DOTYCZY KOSMETYKÓW
Oświadczenie o wprowadzeniu do obrotu preparatu zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009 r. aktualne na dzień składania ofert.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)