Budowa parkingu wraz z zagospodarowaniem terenu przy budynku Urzędu Gminy w Złotnikach Kujawskich

Publication date 2016-07-27
End date 2016-08-11 11:00:00
Instytucja Gmina Złotniki Kujawskie
Miejscowość Złotniki Kujawskie
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Reflektory punktowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 165119 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 451110008, 452332506, 452332001, 451112914, 315272008, 429960004, 453420006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu wraz z zagospodarowaniem terenu przy
budynku Urzędu Gminy w Złotnikach Kujawskich.

Zakres zamówienia obejmuje:
Zamówienie obejmuje budowę parkingu dla samochodów osobowych wraz z oświetleniem i elementami małej architektury tj. ławki parkowe o konstrukcji stalowej z oparciem i siedziskiem drewnianym wymiar 47x170 cm, wys.82, stojak na rowery dla co najmniej 5 stanowisk oraz trzy maszty flagowe. Utwardzenie terenu należy w części wykonać z kostki betonowej w kolorze szarym w części należy wykonać nawierzchnie asfaltową. Zakres zamówienia obejmuje również odwodnienie terenu poprzez studzienki i projektowany separator do istniejącej kanalizacji deszczowej.

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wymagania zawarte w siwz, natomiast przedmiar robót jest elementem pomocniczym.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Złotniki Kujawskie
Ulica ul. Powstańców Wielkopolskich 6
Nr domu 6
Miejscowosc Złotniki Kujawskie
Kod poczt 88-180
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 52 35 17 160
Fax 52 35 17 160 wew. 51
Regon 09235080800000
E mail a.taflinska@zlotnikikujawskie.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zak 30/11/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należyte wykonanie: - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie i/lub przebudowie parkingu i/lub drogi o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni min. 800 m 2 . i - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie i/lub przebudowie parkingu i/lub drogi o nawierzchni asfaltowej o powierzchni min. 400 m 2 .
Zdolne Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże , że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia odpowiednio wykwalifikowanym personelem do wykonania zamówienia, tj.: 1) Kierownik budowy - wymagania: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej 3) Kierownik robót branży sanitarnej - wymagania: a) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej 4) Kierownik robót branży elektrycznej - wymagania: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych
Sytuacja Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna posiadanie: a) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. b) opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 PLN na czas wykonania zamówienia .
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty wykaz podwykonawców jeżeli dotyczy
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza następujące możliwości zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty: 1) zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, 2) zmiana adresu/siedziby/firmy Zamawiającego/Wykonawcy, 3) zmiana postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków: - zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej w sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy, a co się z tym wiąże zastosowaniem robót zamiennych i zamiany materiałów i urządzeń przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów i urządzeń przewidzianych w dokumentacji projektowej, z zachowaniem wymogów technicznych i jakościowych, - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, a w szczególności terminu realizacji zamówienia. 4) przedłużenia terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy i uwarunkowane jest: a) wstrzymaniem robót przez Zamawiającego w okolicznościach, za które nie ponosi Wykonawca żadnej odpowiedzialności; b) wykopaliskami uniemożliwiającymi wykonywanie robót; c) szczególnie niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi i gruntowymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną; d) koniecznością dokonania istotnych zmian w dokumentacji projektowej na wniosek stron; e) wystąpieniem siły wyższej; 5) zmiany w harmonogramie rzeczowo-finansowym robót na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy pod warunkiem akceptacji przez Zamawiającego zmian proponowanych przez Wykonawcę; 6) konieczności usunięcia błędów w dokumentacji projektowej oraz konieczności przeprojektowania określonych zakresów obiektu w trakcie realizacji inwestycji, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy; 7) wystąpienie innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny, 8) nastąpi zmiana podatku od towarów i usług VAT, kiedy wynagrodzenie brutto zostanie dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie, 9) wystąpienie innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny . 5.2.Ponadto dopuszcza się zmiany w harmonogramie rzeczowo-finansowym robót na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy pod warunkiem akceptacji przez Zamawiającego zmian proponowanych przez Wykonawcę. Warunki dokonania zmian: a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy: - opisze zaistniałe okoliczności, - uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, - opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy. c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. 6.Rozwinięcie całości zasad, praw i obowiązków stron realizujących przedmiot zamówienia przedstawia wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Spec www www.zlotnikikuj.ires.pl
Spec war Urząd Gminy Złotniki Kujawskie ul.Powstańców Wielkopolskich 88-180 Złotniki Kujawskie, parter , pok.11.
Data skl 11/08/2016
Godz skl 11:00
Miejsce Urząd Gminy Złotniki Kujawskie ul.Powstańców Wielkopolskich 6, 88-180 Złotniki Kujawskie, I piętro, pok.27.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)