Dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-129/2016

Publication date 2016-07-27
End date 2016-08-08 10:00:00
Instytucja Warszawski Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Regały biurowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 165705 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 391310009, 391130007, 391210006, 391413005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych w podziale na pakiety:
Pakiet 1 - meble do wyposażenia Zakładu Nauczania Anestezjologii i Intensywnej Terapii WUM,
Pakiet 2 - meble do wyposażenia Kliniki Immunologii, Transplantologii i Chorób Wewnętrznych WUM,
Pakiet 3 - meble do wyposażenia Katedry i Zakładu Mikrobiologii Lekarskiej WUM,
Pakiet 4 - krzesła i fotele biurowe dla potrzeb jednostek organizacyjnych WUM.
2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzach asortymentowo-cenowych, dla poszczególnych pakietów, o których mowa w części II SIWZ, stanowiących Załączniki od 2.1 do 2.4.

Opis

Pakiet 1 - meble do wyposażenia Zakładu Nauczania Anestezjologii i Intensywnej Terapii WUM. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym Załącznik 2.1.Pakiet 2 - meble do wyposażenia Kliniki Immunologii, Transplantologii i Chorób Wewnętrznych WUM. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym Załącznik 2.2.Pakiet 3 - meble do wyposażenia Katedry i Zakładu Mikrobiologii Lekarskiej WUM. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym Załącznik 2.3.Pakiet 4 - krzesła i fotele biurowe dla potrzeb jednostek organizacyjnych WUM. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym Załącznik 2.4.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Warszawski Uniwersytet Medyczny
Ulica ul. Żwirki i Wigury 61
Nr domu 61
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-091
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 5720366
Fax 22 5720363
Internet wum.edu.pl
Regon 00028891700000
E mail aez@wum.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Zaliczka Nie
Wiedza 1. Zgodnie z treścią Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231), zwanego dalej Rozporządzeniem, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiada wiedzę i doświadczenie, dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia Wykonawca składa: 1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W zakresie dostaw objętych Pakietem nr 1 - w celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ww. wykazie głównych dostaw, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w tym co najmniej jednej dostawy mebli o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 złotych każda, potwierdzonych załączonymi do oferty dowodami, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór Wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Dowodami, o których mowa w ust. 1 pkt 1 , są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa w pkt. 1. 3. Zamawiający jednocześnie informuje, że w przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w ust. 2. 4. Jeżeli Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków), zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, z uwzględnieniem następujących informacji: 1) o zakresie dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) o sposobie wykorzystania przez Wykonawcę zasobów innego podmiotu, przy wykonywaniu zamówienia, 3) o charakterze stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) o zakresie i okresie udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia a także, zgodnie z art. 26 ust. 2e ustawy, oświadczenie o solidarniej odpowiedzialności z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia zasobów, chyba że podmiot ten za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Potwierdzeniem spełnienia ww. warunku będzie złożenie wraz z ofertą kart katalogowych producentów lub innych dokumentów (zawierających rysunki lub fotografie): a) Pakiet 1 - mebli oferowanych w pozycjach 9, 10, 15, 16 oraz chłodziarki oferowanej w pozycji 24, potwierdzających zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych (w tym wymiarów) ze stanem faktycznym, zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku 2.1 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). b) Pakiet 2 - mebli oferowanych w pozycjach 1, 2 i 3, potwierdzających zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych (w tym wymiarów) ze stanem faktycznym, zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku 2.2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). c) Pakiet 3 - nie wymagane. d) Pakiet 4 - oferowanych w pozycjach 1, 2 i 3 krzeseł i foteli, potwierdzających zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych (w tym wymiarów) ze stanem faktycznym, zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku 2.4 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kart katalogowych jw. w formie wydruków pochodzących ze strony internetowej producenta oferowanych mebli. Uwaga - Zamawiający nie dopuszcza kopiowania rysunków zamieszczonych w specyfikacji jako rysunki poglądowe.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy, zakazujące istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem przewidywanych okoliczności określonych przez Zamawiającego w treści ogłoszenia o zamówieniu lub SIWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku: 1) wycofania z dystrybucji modelu oferowanego sprzętu i zastąpienia go modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich, jak model oferowany, lub który został udoskonalony, albo dodatkowo wyposażony, za cenę taką jak zaoferowana w postępowaniu; 2) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 10
Spec www www.wum.edu.pl
Spec war Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych, pok. 312 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa
Data skl 08/08/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych, pok. 312 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)