Dostawa projektorów oraz tablic multimedialnych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

Publication date 2016-07-27
End date 2016-08-05 13:30:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 166169 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 386521001, 323220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa projektorów oraz tablic multimedialnych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. W przypadku pakietów 3 oraz 15 zamówienie obejmuje również montaż i konfigurację urządzeń. Dostawa obejmuje sprzęt fabrycznie nowy.

Miejsce dostawy:
- Pakiety 1-2, oraz 4-14 - Centralny Serwis i Magazyn IT, Pl. Hallera 1, 90-647 Łódź.
- Pakiet 3 - Klinika Rehabilitacji Medycznej, Pomorska 251, 92-213 Łódź.
- Pakiet 15 - Rektorat UM w Łodzi, Sala Senatu, al. Kościuszki 4, 90-419 Łódź.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 SIWZ

Opis

Dostawa projektora zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZDostawa projektorów zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZDostawa i montaż projektora oraz tablicy multimedialnej zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZDostawa projektora zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZDostawa projektora zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZDostawa projektorów zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZDostawa projektora zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZDostawa projektora zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZDostawa projektora zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZDostawa projektora zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZDostawa projektora zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZDostawa projektora zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZDostawa projektora zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZDostawa projektora zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZDostawa i montaż zestawu multimedialnego (projektor, ekran, bezprzewodowy system HDMI, konwerter) zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Medyczny
Ulica al. Kościuszki 4
Nr domu 4
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 90-419
Wojewodztwo łódzkie
Tel 42 2725937
Fax 42 2725947
Internet bip.umed.pl
Regon 47307330800000
E mail biurozp@rkt.am.lodz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 15
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 21
Wadium 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Pakiet 1 50,00 zł słownie: Pięćdziesiąt 00/100 zł Pakiet 2 120,00 zł słownie: Sto dwadzieścia 00/100 zł Pakiet 3 180,00 zł słownie: Sto osiemdziesiąt 00/100 zł Pakiet 4 85,00 zł słownie: Osiemdziesiąt pięć 00/100 zł Pakiet 5 85,00 zł słownie: Osiemdziesiąt pięć 00/100 zł Pakiet 6 410,00 zł słownie: Czterysta dziesięć 00/100 zł Pakiet 7 85,00 zł słownie: Osiemdziesiąt pięć 00/100 zł Pakiet 8 45,00 zł słownie: Czterdzieści pięć 00/100 zł Pakiet 9 60,00 zł słownie: Sześćdziesiąt 00/100 zł Pakiet 10 60,00 zł słownie: Sześćdziesiąt 00/100 zł Pakiet 11 85,00 zł słownie: Osiemdziesiąt pięć 00/100 zł Pakiet 12 85,00 zł słownie: Osiemdziesiąt pięć 00/100 zł Pakiet 13 70,00 zł słownie: Siedemdziesiąt 00/100 zł Pakiet 14 70,00 zł słownie: Siedemdziesiąt 00/100 zł Pakiet 15 285,00 zł słownie: Dwieście osiemdziesiąt pięć 00/100 zł 2. Ostateczny termin wniesienia wadium i doręczenia dowodu jego wniesienia (załączyć do oferty) upływa dnia 5.08.2016 r. godz. 13:30 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu przelewem na konto ING BANK ŚLĄSKI W ŁODZI 21 1050 1461 1000 0022 8237 8799 - z zaznaczeniem Wadium ZP/67/2016 - Dostawa projektorów oraz tablic multimedialnych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. - w poręczeniach bankowych (w postaci oryginału dokumentu) lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych (w postaci oryginału dokumentu) - gwarantowane na czas związania z ofertą, - gwarancjach ubezpieczeniowych (w postaci oryginału dokumentu) - gwarantowane na czas związania z ofertą, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 i 10. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca złoży oswiadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca złoży oswiadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
Potencjal Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca złoży oswiadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zdolne Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca złoży oswiadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
Sytuacja Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca złoży oswiadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy A. Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnej z opracowanymi wzorami umów - załączniki nr 3.1 raz 3.2 do SIWZ. B. Wzór umowy, po upływie terminu do składania ofert, nie podlega negocjacjom i złożenie oferty jest równoznaczne z pełną akceptacją umowy przez Wykonawcę 1. Zamawiający przewiduje, w celu należytego wykonania przedmiotu umowy, możliwość zmiany jej postanowień w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w tym zmianę ostatecznego terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 4 ust.1 umowy, o ile zostanie spełniony jeden z następujących warunków: a) w sytuacji zaistnienia siły wyższej, b) gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniem niezawinionych przez Strony umowy okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w § 4 ust.1, c) utraty przez Zamawiającego źródła finansowania zamówienia w całości lub części, a także w przypadku przesunięcia źródeł finansowania zamówienia, d) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia, e) zmiana ustawowej stawki podatku VAT, f) w sytuacji, gdy dostarczenie przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą nie będzie możliwe z przyczyn obiektywnych w postaci wycofania przez producenta danego modelu towaru, w jego miejsce Wykonawca dostarczy towar tożsamy, spełniający warunki określone w SIWZ, o parametrach nie gorszych niż model wskazany w ofercie. Powyższa kwestia uregulowana zostanie aneksem do niniejszej umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia najpóźniej przy zawieraniu aneksu dokumentów dla nowego modelu, tożsamych jak dokumenty wymagane postanowieniami SIWZ i złożone dla zaoferowanego modelu na etapie składania ofert. 2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 1 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń wykonawcy do ich dokonania. 3. Ewentualna zmiana umowy nastąpi z uwzględnieniem wpływu, jaki wywiera wystąpienie okoliczności uzasadniającej modyfikację na dotychczasowy kształt zobowiązania umownego.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin realizacji
Kryt 2p 5
Spec www bip.umed.pl
Spec war w siedzibie Zamawiającego tj. Uniwersytet Medyczny w Łodzi, Al. Kościuszki 4 - III piętro, pok. 22, Biuro Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych
Data skl 05/08/2016
Godz skl 13:30
Miejsce w siedzibie Zamawiającego tj. Uniwersytet Medyczny w Łodzi, Al. Kościuszki 4 - III piętro, pok. 22, Biuro Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)