Dostawa materiałów eksploatacyjnych wolnych od wad fizycznych i prawnych , fabrycznie nowych, nieregenerowanych do kopiarek, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksu dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Otwocku. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania pełnej ilości do 20%.

Publication date 2016-07-28
End date 0000-00-00 00:00:00
Instytucja Powiat Otwocki
Miejscowość Otwock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 167485 / 2016
Document type ZP-403
Cpv code 301921136, 301251105
BZP Zobacz
Depends on

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów eksploatacyjnych wolnych od wad fizycznych i prawnych , fabrycznie nowych, nieregenerowanych do kopiarek, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksu dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Otwocku. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania pełnej ilości do 20% 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do kopiarek, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów których rodzaj i szacunkowa ilość określona została przez Zamawiającego w załączniku nr 1 dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Otwocku. 2. Za fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo/nazwą producenta, symbolem produktu lub modelem urządzenia, w którym maja mieć zastosowanie, oraz posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników. Zamawiający nie uzna materiału za fabrycznie nowy wyrób eksploatowany wcześniej, przerabiany wyczyszczony przed ponownym napełnieniem albo wykonany z zastosowaniem używanych elementów. 3. Zamawiający zobowiązany jest zgodnie z §5 ust 17 umowy nr 146/KT/2015 z dnia 10.06.2014r. zawartej z Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A. do stosowania w sprzęcie komputerowym udostępnionym przez PWPW S.A. oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, w szczególności tonerów do drukarek, zalecanych przez producentów sprzętu. W związku z powyższym, jak również w celu zapewnienia odpowiedniej jakości i trwałości nadruków na dokumentach dostarczanych Zamawiającemu przez PWPW S.A. dla materiałów eksploatacyjnych wyszczególnionych w załączniku nr 1 poz. 33, 34, Zamawiający wymaga zaoferowania fabrycznie nowych produktów oryginalnych, zalecanych przez producentów wymienionych tam urządzeń 4. Dla pozostałych materiałów eksploatacyjnych wyszczególnionych w załączniku nr 1 Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania fabrycznie nowych produktów równoważnych, charakteryzujących się pełną kompatybilnością z urządzeniami, w których mają być stosowane, a także posiadających nie gorsze niż produkty oryginalne, firmowane przez producentów urządzeń, w których maja być stosowane, parametry w zakresie funkcjonalności, wydajności i jakości wydruku. 5. Wymaga się aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały termin przydatności nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy. Wykonawca gwarantuje ze zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty gwarancji na urządzenia do których są przeznaczone. 6. Jeżeli w trakcie eksploatacji dostarczonych produktów Zamawiający stwierdzi iż ich wydajność jakość lub niezawodność niekorzystnie odbiega od parametrów materiałów oryginalnych lub wymagań producentów urządzeń do których są przeznaczone, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany produktu na nowy wolny od wad w terminie 5 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (telefonicznie, faksem bądź e-mailem) Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 7. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia urządzeń Zamawiającego powstałe w wyniku niewłaściwej jakości dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych. W przypadku uszkodzenia urządzenia spowodowanego zastosowaniem materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę, Zamawiający może zlecić wykonanie ekspertyzy serwisowi urządzenia drukującego. W przypadku stwierdzenia przez serwis ze powodem uszkodzenia urządzenia jest stosowany materiał eksploatacyjny, całkowitym kosztem przywrócenia sprawności urządzenia (tj. kosztem wykonania ekspertyzy, kosztem transportu uszkodzonego urządzenia oraz kosztami wymienionych części i naprawy) zostanie obciążony Wykonawca. 8. Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych posiadających tzw. pojemności startowe. 9.Materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb, od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamówionych materiałów do 20% ilości określonej w załączniku nr 1 Wykonawca dostarczy zamówione materiały swoim transportem i na własny koszt do siedziby Zamawiającego w ciągu dni przedstawionych w ofercie, nie później niż 6 dni.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Otwocki
Ulica ul. Górna 13
Nr domu 13
Miejscowosc Otwock
Kod poczt 05-400
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 778-1-300
Fax 22 778-1-302
Internet www.powiat-otwocki.pl
Regon 01326868100000
E mail przetargi@powiat-otwocki.pl
Nrbiuletynu 1
Nrpozycji 118898
Datawydaniabiuletynu 2016-05-12
Czy obowiazkowa Tak
Czy biul pub Tak
Biul pub rok 2016
Biul pub poz 118898
Czy zmiana ogl Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Kod trybu PN
Zamowienie ue Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)