Dostawa materiałów eksploatacyjnych wolnych od wad fizycznych i prawnych , fabrycznie nowych, nieregenerowanych do kopiarek, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksu dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Otwocku. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania pełnej ilości do 20%
Publication date | 2016-05-12 |
End date | 2016-05-23 11:00:00 |
Instytucja | Powiat Otwocki |
Miejscowość | Otwock |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 118898 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301921136, 301251105 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
They depend on the |
Przedmiot zamówienia
Dostawa materiałów eksploatacyjnych wolnych od wad fizycznych i prawnych , fabrycznie nowych, nieregenerowanych do kopiarek, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksu dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Otwocku. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania pełnej ilości do 20% 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do kopiarek, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów których rodzaj i szacunkowa ilość określona została przez Zamawiającego w załączniku nr 1 dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Otwocku. 2. Za fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów używania lub uszkodzenia w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo/nazwą producenta, symbolem produktu lub modelem urządzenia, w którym maja mieć zastosowanie, oraz posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników. Zamawiający nie uzna materiału za fabrycznie nowy wyrób eksploatowany wcześniej, przerabiany wyczyszczony przed ponownym napełnieniem albo wykonany z zastosowaniem używanych elementów. 3. Zamawiający zobowiązany jest zgodnie z §5 ust 17 umowy nr 146/KT/2015 z dnia 10.06.2014r. zawartej z Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A. do stosowania w sprzęcie komputerowym udostępnionym przez PWPW S.A. oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, w szczególności tonerów do drukarek, zalecanych przez producentów sprzętu. W związku z powyższym, jak również w celu zapewnienia odpowiedniej jakości i trwałości nadruków na dokumentach dostarczanych Zamawiającemu przez PWPW S.A. dla materiałów eksploatacyjnych wyszczególnionych w załączniku nr 1 poz. 33, 34, Zamawiający wymaga zaoferowania fabrycznie nowych produktów oryginalnych, zalecanych przez producentów wymienionych tam urządzeń 4. Dla pozostałych materiałów eksploatacyjnych wyszczególnionych w załączniku nr 1 Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania fabrycznie nowych produktów równoważnych, charakteryzujących się pełną kompatybilnością z urządzeniami, w których mają być stosowane, a także posiadających nie gorsze niż produkty oryginalne, firmowane przez producentów urządzeń, w których maja być stosowane, parametry w zakresie funkcjonalności, wydajności i jakości wydruku. 5. Wymaga się aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały termin przydatności nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy. Wykonawca gwarantuje ze zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty gwarancji na urządzenia do których są przeznaczone. 6. Jeżeli w trakcie eksploatacji dostarczonych produktów Zamawiający stwierdzi iż ich wydajność jakość lub niezawodność niekorzystnie odbiega od parametrów materiałów oryginalnych lub wymagań producentów urządzeń do których są przeznaczone, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany produktu na nowy wolny od wad w terminie 5 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (telefonicznie, faksem bądź e-mailem) Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 7. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia urządzeń Zamawiającego powstałe w wyniku niewłaściwej jakości dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych. W przypadku uszkodzenia urządzenia spowodowanego zastosowaniem materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę, Zamawiający może zlecić wykonanie ekspertyzy serwisowi urządzenia drukującego. W przypadku stwierdzenia przez serwis ze powodem uszkodzenia urządzenia jest stosowany materiał eksploatacyjny, całkowitym kosztem przywrócenia sprawności urządzenia (tj. kosztem wykonania ekspertyzy, kosztem transportu uszkodzonego urządzenia oraz kosztami wymienionych części i naprawy) zostanie obciążony Wykonawca. 8. Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych posiadających tzw. pojemności startowe. 9.Materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb, od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamówionych materiałów do 20% ilości określonej w załączniku nr 1 Wykonawca dostarczy zamówione materiały swoim transportem i na własny koszt do siedziby Zamawiającego w ciągu dni przedstawionych w ofercie, nie później niż 6 dni |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Powiat Otwocki |
Ulica | ul. Górna 13 |
Nr domu | 13 |
Miejscowosc | Otwock |
Kod poczt | 05-400 |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 22 778-1-300 |
Fax | 22 778-1-302 |
Internet | www.powiat-otwocki.pl |
Regon | 01326868100000 |
E mail | przetargi@powiat-otwocki.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 12 |
Wadium | nie dotyczy |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienie tego warunku |
Wiedza | Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca w okresie 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedno zamówienia ( umowę), które odpowiada swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu co oznacza, że obejmowało co najmniej dostawę materiałów eksploatacyjnych do kopiarek, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych , o wartości co najmniej 200.000 PLN brutto |
Potencjal | Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienie tego warunku |
Zdolne | Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienie tego warunku |
Sytuacja | Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienie tego warunku |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 5 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 | Wymagane jest wskazanie przez wykonawcę, że w wymaganym okresie zrealizował, należycie wykonał co najmniej jedno zamówienie ( umowę), które odpowiadało swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu, co oznacza , że obejmowało co najmniej dostawę materiałów eksploatacyjnych do kopiarek, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych , o wartości co najmniej 200.000 PLN brutto. Jeżeli zamówienie jest w trakcie realizacji to wartość zrealizowanego zamówienia ( wartość zrealizowanej umowy do dnia składania ofert) musi wynosić co najmniej 200.000 PLN brutto |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Inne dokumenty | Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane materiały eksploatacyjne są w pełni kompatybilne z urządzeniem Zamawiającego, w którym dany przedmiot ma być eksploatowany oraz że oferowane materiały równoważne spełniają wymagania pod względem technicznym, jakościowym i eksploatacyjnym do parametrów zawartych w specyfikacji technicznej produktu producenta urządzenia, w którym dany przedmiot zamówienia ma być eksploatowany |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwości dokonania istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności: 1 powstania możliwość zastosowania korzystniejszych dla Zamawiającego i nowych rozwiązań w zakresie zaoferowanego przedmiotu w przypadku zakończenia produkcji lub braku dostępności na rynku, pod warunkiem że zaoferowany przedmiot zamówienia będzie posiadał parametry nie gorsze od zaoferowanego w ofercie modelu/typu, a powyższe nie spowoduje podwyższenia ceny umowy. 2. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 95 |
Kryt 2 | termin dostawy materiałów ekspolatacyjnych |
Kryt 2p | 5 |
Spec www | www.powiat-otwocki.pl/BIP |
Spec war | Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Komunardów 10 wejście D pok. 30 |
Data skl | 23/05/2016 |
Godz skl | 11:00 |
Miejsce | Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Górna 13 w kancelarii |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | nie dotyczy |
Czy uniewaznienie | Nie |