Zakup serwera wraz z oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu
Publication date | 2016-08-17 |
End date | 0000-00-00 00:00:00 |
Instytucja | Miasto i Gmina Olkusz |
Miejscowość | Olkusz |
Województwo | małopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 182633 / 2016 |
Document type | ZP-403 |
Cpv code | 488200002, 324250008, 486120001 |
BZP | Zobacz |
Depends on |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa serwera wraz z oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu ujętego w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Zamawiający przewiduje jedną dostawę oferowanego sprzętu która nastąpi w okresie od dnia podpisania umowy do maksymalnie 19 dni roboczych do siedziby Zamawiającego mieszczącej się przy Rynek 1, 32-300 Olkusz, w godz. pracy Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia własnym transportem przedmiotu zamówienia łącznie z rozładowaniem oraz wniesieniem do pomieszczeń, w godzinach i dniach pracy Zamawiającego. Przy dostarczeniu przedmiotu zamówienia wymagana jest obecność przedstawiciela Wykonawcy celem sprawdzenia zgodności towaru z SIWZ i podpisania protokołu odbioru. Wykonawca ponosi koszty wszystkich dostaw. 4. Po dostawie będzie sporządzony i podpisany przez Wykonawcę i przedstawicieli Zamawiającego protokół który będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury VAT oraz żądania gwarancji. 5. Termin wykonania umowy - od daty zawarcia umowy do maksymalnie 19 dni roboczych. 6. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu zamówienia spełniającego wszystkie warunki określone w polskich normach. 7. Dostawa nastąpi do Wydziału Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu. 8. Wykonawca na dostarczone produkty zapewnia następujące gwarancję: a) 3 lata licząc od daty odbioru serwera. Gwarancja musi być udzielana przez producenta serwera i obejmować: sprzęt-części, robociznę, pomoc techniczną w miejscu instalacji. Czas reakcji serwisu - następny dzień roboczy. Serwis na miejscu u klienta. 10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne straty i szkody wynikłe z powodu złej jakości dostarczonego sprzętu. 11. Zamawiający wymaga aby wszystkie produkty były w oryginalnych opakowaniach producentów, z naniesionym symbolem - posiadały na opakowaniu zewnętrznym informację pozwalającą na jego identyfikację. 12. W przypadku zaistnienia konieczności naprawy/wymiany gwarancyjnej Wykonawca jest zobowiązany do naprawy lub wymiany sprzętu na miejscu u Zamawiającego lub ewentualnie do odebrania go i odesłania na własny koszt do siedziby Zamawiającego. Łączny czas naprawy/wymiany od momentu odbioru sprzętu od Zamawiającego nie może przekroczyć 14 dni roboczych. W wyjątkowych uzasadnionych przypadkach na wydłużenie czasu naprawy gwarancyjnej potrzebna jest zgoda Zamawiającego. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo, że w przypadku zaistnienia konieczności naprawy/wymiany gwarancyjnej dysku twardego który zawiera dane osobowe lub dane poufne Zamawiającego, to wobec braku możliwości zniszczenia lub usunięcia tych danych, pendrive lub dysk pozostanie u Zamawiającego a Wykonawca dostarczy mu nowy na swój własny koszt |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Miasto i Gmina Olkusz |
Ulica | ul. Rynek 1 |
Nr domu | 1 |
Miejscowosc | Olkusz |
Kod poczt | 32-300 |
Wojewodztwo | małopolskie |
Tel | 32 626 01 00 w.312, 626 01 62 |
Fax | 32 626 01 03, 626 01 51 |
Internet | www.umig.olkusz.pl |
E mail | przetarg@umig.olkusz.pl |
Nrbiuletynu | 1 |
Nrpozycji | 114557 |
Datawydaniabiuletynu | 2016-07-01 |
Czy obowiazkowa | Tak |
Czy biul pub | Tak |
Biul pub rok | 2016 |
Biul pub poz | 114557 |
Czy zmiana ogl | Nie |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Kod trybu | PN |
Zamowienie ue | Nie |