Zakup serwera wraz z oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu

Publication date 2016-08-17
End date 0000-00-00 00:00:00
Instytucja Miasto i Gmina Olkusz
Miejscowość Olkusz
Województwo małopolskie
Branża
  • Sieciowy system operacyjny,
  • System zarządzania bazą danych,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 182633 / 2016
Document type ZP-403
Cpv code 488200002, 324250008, 486120001
BZP Zobacz
Depends on

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa serwera wraz z oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu ujętego w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Zamawiający przewiduje jedną dostawę oferowanego sprzętu która nastąpi w okresie od dnia podpisania umowy do maksymalnie 19 dni roboczych do siedziby Zamawiającego mieszczącej się przy Rynek 1, 32-300 Olkusz, w godz. pracy Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia własnym transportem przedmiotu zamówienia łącznie z rozładowaniem oraz wniesieniem do pomieszczeń, w godzinach i dniach pracy Zamawiającego. Przy dostarczeniu przedmiotu zamówienia wymagana jest obecność przedstawiciela Wykonawcy celem sprawdzenia zgodności towaru z SIWZ i podpisania protokołu odbioru. Wykonawca ponosi koszty wszystkich dostaw. 4. Po dostawie będzie sporządzony i podpisany przez Wykonawcę i przedstawicieli Zamawiającego protokół który będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury VAT oraz żądania gwarancji. 5. Termin wykonania umowy - od daty zawarcia umowy do maksymalnie 19 dni roboczych. 6. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu zamówienia spełniającego wszystkie warunki określone w polskich normach. 7. Dostawa nastąpi do Wydziału Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu. 8. Wykonawca na dostarczone produkty zapewnia następujące gwarancję: a) 3 lata licząc od daty odbioru serwera. Gwarancja musi być udzielana przez producenta serwera i obejmować: sprzęt-części, robociznę, pomoc techniczną w miejscu instalacji. Czas reakcji serwisu - następny dzień roboczy. Serwis na miejscu u klienta. 10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne straty i szkody wynikłe z powodu złej jakości dostarczonego sprzętu. 11. Zamawiający wymaga aby wszystkie produkty były w oryginalnych opakowaniach producentów, z naniesionym symbolem - posiadały na opakowaniu zewnętrznym informację pozwalającą na jego identyfikację. 12. W przypadku zaistnienia konieczności naprawy/wymiany gwarancyjnej Wykonawca jest zobowiązany do naprawy lub wymiany sprzętu na miejscu u Zamawiającego lub ewentualnie do odebrania go i odesłania na własny koszt do siedziby Zamawiającego. Łączny czas naprawy/wymiany od momentu odbioru sprzętu od Zamawiającego nie może przekroczyć 14 dni roboczych. W wyjątkowych uzasadnionych przypadkach na wydłużenie czasu naprawy gwarancyjnej potrzebna jest zgoda Zamawiającego. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo, że w przypadku zaistnienia konieczności naprawy/wymiany gwarancyjnej dysku twardego który zawiera dane osobowe lub dane poufne Zamawiającego, to wobec braku możliwości zniszczenia lub usunięcia tych danych, pendrive lub dysk pozostanie u Zamawiającego a Wykonawca dostarczy mu nowy na swój własny koszt

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto i Gmina Olkusz
Ulica ul. Rynek 1
Nr domu 1
Miejscowosc Olkusz
Kod poczt 32-300
Wojewodztwo małopolskie
Tel 32 626 01 00 w.312, 626 01 62
Fax 32 626 01 03, 626 01 51
Internet www.umig.olkusz.pl
E mail przetarg@umig.olkusz.pl
Nrbiuletynu 1
Nrpozycji 114557
Datawydaniabiuletynu 2016-07-01
Czy obowiazkowa Tak
Czy biul pub Tak
Biul pub rok 2016
Biul pub poz 114557
Czy zmiana ogl Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Kod trybu PN
Zamowienie ue Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)