DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW ORAZ MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH NA ZABEZPIECZENIE NAPRAW I POTRZEB BIEŻĄCYCH - SPRAWA NR 55/2016

Publication date 2016-08-19
End date 0000-00-00 00:00:00
Instytucja 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Grudziądz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Pasty i kremy,
  • Aparatura odbiorcza do radiotelefonii lub radiotelegrafii,
  • Farby do celów artystycznych,
  • Kleje,
  • Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 184247 / 2016
Document type ZP-403
Cpv code 343000000, 438000001, 343260008, 445110005, 445000005, 445321009, 392242103, 249100006, 445125007, 398125002, 448122100, 148100002, 272221008, 172412201, 284180005, 172411107, 323442101, 323442204, 448322003
BZP Zobacz
Depends on

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów oraz materiałów technicznych na zabezpieczenie napraw i potrzeb bieżących,według zadań następująco: ZADANIE NR 1: Dostawa części zamiennych do pojazdów ZADANIE NR 2: Dostawa urządzeń wyposażenia warsztatowego ZADANIE NR 3: Dostawa farb, materiałów lakierniczych i materiałów technicznych oraz materiałów wyposażenia warsztatowego ZADANIE NR 4: Dostawa akcesoriów do pojazdów ZADANIE NR 5: Dostawa urządzeń do załadunku i transportu towarów ZADANIE NR 6: Dostawa ogumienia ZADANIE NR 7: Dostawa wyposażenia pojazdów (radia samochodowe, CB radia oraz ich osprzęt) 2. Warunki wymagane przy realizacji zamówienia (nie dotyczy zadania nr 6) 1) Dostawy winny być zrealizowane jednorazowo do magazynu służby czołgowo-samochodowej w miejscowości Grudziądzu przy ul. Bema 2 na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2) Wykonawca winien dostarczyć przedmiot zamówienia nowy, nieużywany, nieregenerowany i w kategorii pierwszej, spełniający wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta danego wyrobu. Ponadto powyższy przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta danego typu pojazdu - o ile dotyczy. 3) Części zamienne do samochodów, akcesoria i materiały techniczne muszą być zgodne z oznaczeniem katalogowym danego Producenta wyszczególnionym w Formularzu ofertowym (jeżeli dotyczy). 4)Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2016 r, poz. 655 z późn. zm.) - o ile dotyczy. 5) Dostarczone wyroby muszą być opakowane w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości jakościowych oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych w okresie minimum 6 miesięcy od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. 6) Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres: Zadanie nr 1,2,3, (poz. 1- 9,12,13,14,17,18,23,24) 4,6,7 - 12 miesięcy, Zadanie nr 5 - 24 miesiące, niezawodnej pracy licząc od dnia zamontowania do pojazdów (maszyn) urządzeń (o ile dotyczy) przy założeniu, iż okres przechowywania w warunkach magazynowych wynosi 6 miesięcy licząc od daty protokolarnego odbioru dostawy. 7) Okresy gwarancyjne dla części zamiennych rozpoczynają bieg z chwilą zamontowania zespołów lub części w pojazdach /maszynach/ urządzeniach. Dla pozostałych dostarczonych materiałów z chwilą dostawy do magazynu. 8) Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji. 9) Wykonawca winien dostarczyć przedmiot zamówienia o terminie przydatności do użycia - zadanie nr 3 poz. 10,11,15,16,19-22 - min. 10 miesięcy licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy. 10) Przedmiot zamówienia (o ile dotyczy) musi posiadać odpowiednią homologację uzyskaną na podstawie odpowiedniego regulaminu EKG ONZ. Każdy przedmiot zamówienia, który posiada homologacje winien być odpowiednio oznaczony czytelnym znakiem homologacji w taki sposób, aby nie można go było zetrzeć np. E4 (dotyczy np. koła kierownicy, zamków i elementów mocowania drzwi, klocków hamulcowych, okładzin hamulcowych, bębnów hamulcowych, kierunkowskazów). 11) Dostarczony sprzęt powinien być oznakowany symbolem CE (Conformité Européenne) umieszczonym na wyrobie (deklaracja producenta, że oznakowany produkt spełnia wymagania dyrektyw tzw. Nowego Podejścia Unii Europejskiej (UE) (o ile dotyczy). 12) Wykonawca wraz z dostawą winien dostarczyć niezbędne dokumenty wynikające z ustawy z dnia 21.12.2000 r. o dozorze technicznym (Dz.U. 2015 r. poz. 1125 ze zm.) umożliwiające zarejestrowanie urządzenia w Wojskowym Dozorze Technicznym dotyczy zadania nr 2 poz. 7. 3. Opis przedmiotu zamówienia zadanie nr 6: 1) Dostarczone opony winny być zgodne z rozmiarem i co najmniej minimalnymi parametrami określonymi przez Zamawiającego. Dopuszcza się dostawy opon o wyższych parametrach nośności, prędkości, klasy efektywności paliwowej (dotyczy poz. nr 1 i 2), klasy przyczepności na mokrej nawierzchni (dotyczy poz. nr 1 i 2) i klasy zewnętrznego hałasu toczenia (dotyczy poz. nr 1 i 2). 2) Dostarczone opony winny być wyprodukowane w 2016 roku, wykonane w I gatunku, fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane. 3) Dostarczone ogumienie co do jego jakości, winno gwarantować możliwość przechowywania zgodnie z PNC-94300-7: 1997 P Ogumienie - pakowanie, przechowywanie i transport. 4) Dostarczone opony muszą spełniać uwarunkowania określone w aktualnym świadectwie homologacji wydawanym dla danego producenta lub importera oraz posiadać aktualną homologację wydaną na podstawie Regulaminu EKG ONZ nr 30 lub 54, w zależności wg jakiego z regulaminów winno być homologowane dane ogumienie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania na etapie realizacji umowy przedłożenia kopii dokumentu aktualnej homologacji. 5) Dostarczone ogumienie powinno spełniać wymagania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1222/2009 z dnia 25 listopada 2009 roku w sprawie etykietowania opon pod kątem efektywności paliwowej i innych zasadniczych parametrów: - w zakresie efektywności paliwowej - zgodnie ze złożoną ofertą - w zakresie klasy przyczepności na mokrej nawierzchni - zgodnie ze złożoną ofertą - w klasie zewnętrznego hałasu toczenia - zgodnie ze złożoną ofertą (dotyczy poz. nr 1 i 2). 6) Wszystkie dostarczone opony winny być o takich samych uwarunkowaniach technicznych dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia, w szczególności o takiej samej rzeźbie bieżnika, odpowiedniej do wymagań określonych przez Zamawiającego i tego samego producenta. 7) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru z magazynu Zamawiającego w dniu dostawy lub w terminie 30 dni od daty dostawy zużytych opon (kat. V) (w zależności od wyboru Wykonawcy) w ilości ogółem nie większej niż dostarczona ogółem ilość opon objętych zawartą umową, własnym załadunkiem i transportem na własny koszt. Wykonawca zobowiązuje się zagospodarować odebrane od Zamawiającego opony z zachowaniem odpowiednich przepisów w tej mierze.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ulica ul. Czwartaków 3
Nr domu 3
Miejscowosc Grudziądz
Kod poczt 86-300
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 261 48 32 90, 261 48 32 00
Fax 261 48 32 22
Regon 34090727700000
E mail przetargi@13wog.pl
Nrbiuletynu 1
Nrpozycji 98227
Datawydaniabiuletynu 2016-06-22
Czy obowiazkowa Tak
Czy biul pub Tak
Biul pub rok 2016
Biul pub poz 98227
Czy zmiana ogl Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - wojsko
Rodzaj zam inny Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - wojsko
Rodz zam D
Kod trybu PN
Zamowienie ue Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)