Dostawa artykułów żywnościowych do pięciu placówek oświatowych na terenie miasta Nidzica

Publication date 2016-08-19
End date 0000-00-00 00:00:00
Instytucja Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy
Miejscowość Nidzica
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 185045 / 2016
Document type ZP-403
Cpv code 150000008, 32200009, 31425003, 411100003
BZP Zobacz
Depends on

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do następujących placówek oświatowych:
1) Zespół Szkół Nr 1 w Nidzicy, ul. Kopernika 1, 13-100 Nidzica
2) Zespół Szkół Nr 2 w Nidzicy, ul. Karola Barke 3, 13-100 Nidzica
3) Zespół Szkół Nr 3 w Nidzicy, ul. 1 Maja 42. 13-100 Nidzica
4) Przedszkole Nr 2 w Nidzicy, ul. 1 Maja 36, 13-100 Nidzica
5) Przedszkole Nr 4 KRAINA ODKWRYWCÓW w Nidzicy, ul. Krzywa 7, 13-1000 Nidzica

2.Przedmiot zamówienia obejmuje dziewięć następujących części:
Część I Dostawa świeżych warzyw i owoców
lub/i
Część II Dostawa pieczywa
lub/i
Część III Dostawa mrożonych warzyw i owoców
lub/i
Część IV Dostawa świeżych ryb, ryb mrożonych i przetworów rybnych
lub/i
Część V Dostawa różnych produktów spożywczych i wody mineralnej butelkowanej
lub/i
Część VI Dostawa produktów mleczarskich
lub/i
Część VII Dostawa mięs i produktów mięsno- wędliniarskich wieprzowych i drobiowych
lub/i
Część VIII Dostawa jaj
Część IX Dostawa gotowych produktów mącznych chłodzonych (niemrożonych)

Szczegółowy wykaz asortymentu na każdą z części stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

3.Wykonawca gwarantuje, że dostarczane artykuły i produkty żywnościowe będą I gatunku i będą spełniały wymogi określone przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2015 r, poz. 594 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do niej.

4.Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Dostarczane warzywa i owoce muszą być świeże, niezwiędnięte, twarde, bez śladów zepsucia i pleśni, jednolite pod względem wielkości.
b) warzywa okopowe ponadto muszą być niepopękane, bez bocznych rozwidleń i rozgałęzień, jednolite pod względem wielkości i odmiany.
c) Ziemniaki po ugotowaniu muszą być sypkie, o białej i kremowej barwie oraz o przyjemnym zapachu.

5.Artykuły dostarczane przez Wykonawcę muszą spełniać następujące wymogi:
a) Wygląd, tekstura i konsystencja: charakterystyczne dla rodzaju i stopnia rozdrobnienia, konsystencja sypka, bez grudek, niezlepiajająca się przy ucisku, bez zbryleń, delikatna.
b) Smak: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków.
c)Zapach: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków.
d) Właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, biologicznych, oznak i pozostałości szkodników, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych.
e) Opakowanie: torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne.

6. Wszystkie produkty muszą posiadać niezbędne dokumenty dotyczące badań i dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami.

7. Dostawy artykułów żywnościowych będą następowały sukcesywnie na podstawie zamówień każdej z placówek wymienionych w ust. 1 przekazywanych telefonicznie, faxem bądź drogą mailową. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość i rodzaj zamawianego asortymentu.

8. Placówka będzie składała zamówienia z jednodniowym wyprzedzeniem w godz. 8.00- 13.00. Dostawa będzie miała miejsce do godz. 7.00 w dniu następnym, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

9. Dostarczane produkty muszą posiadać czytelne etykiety umieszczone na produkcie w sposób uniemożliwiający ich przemieszczanie się, z opisem produktu, terminem ważności, temperaturą przechowywania oraz numerem partii.

10. Dostarczane produkty nie mogą przekraczać ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia, powinny być dostarczane w ich początkowym okresie gwarancji.

11. Wykonawca będzie dostarczał artykuły żywnościowe do każdej z placówek oświatowych wymienionych w ust. 1 na własny koszt i własnymi środkami transportu spełniającymi obowiązujące w dniu realizacji wymogi prawne dotyczące przewozu środków spożywczych.

12. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Przy dostarczaniu mrożonych produktów powinien zapewnić zamrażarki do ich transportu i przechowywania.

13.Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do placówek na okres do następnej dostawy.

14. Wykonawca dokona także rozładunku zamówionego towaru w każdej z placówek oświatowych, o których mowa w ust. 1. Osobą upoważnioną do kontroli jakości dostarczonego towaru w szkołach i przedszkolach będzie pracownik upoważniony przez kierownika danej placówki.

15. W przypadku, gdy w opisie zamówienia, w jakiejkolwiek części Zamawiający użył nazwy własnej dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych równoważnych tj. takich samych lub zbliżonych.

16. Dostarczane produkty nie mogą zawierać większej ilości cukru, sodu/soli, tłuszczu wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ.

17. Przetwory mięsne muszą zawierać co najmniej 70 %mięsa a przetwory z ryb co najmniej 60% mięsa z ryb.

18. Produkty mączne chłodzone wskazane w części IX zamówienia muszą być przygotowywane zgodnie z wymaganiami, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach systemu oświaty zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. u. z 2015 r., poz. 1256).

19.Dostarczane produkty muszą być zgodne z opisem wskazanym w załączniku nr 1 do SIWZ.

20.Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy
Ulica ul. Kolejowa 5
Nr domu 5
Miejscowosc Nidzica
Kod poczt 13-100
Wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Tel 89 6252457
Fax 89 6252457
Regon 51033365200000
E mail cuw@nidzica.pl
Nrbiuletynu 1
Nrpozycji 142239
Datawydaniabiuletynu 2016-07-18
Czy obowiazkowa Tak
Czy biul pub Tak
Biul pub rok 2016
Biul pub poz 142239
Czy zmiana ogl Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Kod trybu PN
Zamowienie ue Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)