Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 01 września 2016r. do 31 grudnia 2016r.

Publication date 2016-08-03
End date 2016-08-11 09:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 6 im. H. Sienkiewicza
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 300217 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 30000001, 158100009
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 2,5) zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części:
Część II: warzywa i owoce ( załącznik nr 2)
Kod CPV: 03000000-1
Część V: pieczywo i produkty cukiernicze (załącznik nr 2)
Kod CPV: 15810000-9

Dostawy będą dokonywane partiami, w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować telefonicznie, faksem lub osobiście przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw. Produkty spożywcze muszą być dostarczane samochodem własnym dostawcy, w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego.
Artykuły żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno - epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi:
a. odpowiednie normy jakościowe lub atesty,
b. odpowiednie oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia,
c. odpowiedni sposób przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu,
d. odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu.
Ponadto wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.08.2015r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2015r. poz. 1256).
Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek. Zamówiony towar należy dostarczyć w godzinach od 7.00 do 7.30 dnia wskazanego przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom.
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Strony przewidują możliwość dokonania zmiany warunków umowy w zakresie wielkości zamówienia o 20% w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci lub zaprzestania prowadzenia działalności stołówki. W przypadku nie wykonania pełnego zakresu ilościowego umowy Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe ani prawne.


Opis

Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 2,5) zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.
Dostawy będą dokonywane partiami, w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować telefonicznie, faksem lub osobiście przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw. Produkty spożywcze muszą być dostarczane samochodem własnym dostawcy, w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego.
Artykuły żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno - epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi:
a. odpowiednie normy jakościowe lub atesty,
b. odpowiednie oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia,
c. odpowiedni sposób przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu,
d. odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu.
Ponadto wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.08.2015r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2015r. poz. 1256).
Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek. Zamówiony towar należy dostarczyć w godzinach od 7.00 do 7.30 dnia wskazanego przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom.
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 2,5) zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.
Dostawy będą dokonywane partiami, w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować telefonicznie, faksem lub osobiście przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw. Produkty spożywcze muszą być dostarczane samochodem własnym dostawcy, w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego.
Artykuły żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno - epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi:
a. odpowiednie normy jakościowe lub atesty,
b. odpowiednie oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia,
c. odpowiedni sposób przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu,
d. odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu.
Ponadto wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.08.2015r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2015r. poz. 1256).
Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek. Zamówiony towar należy dostarczyć w godzinach od 7.00 do 7.30 dnia wskazanego przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom.
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Szkoła Podstawowa Nr 6 im. H. Sienkiewicza
Ulica ul. Sosnkowskiego
Nr domu 1
Miejscowosc Mińsk Mazowiecki
Kod poczt 05300
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 25 759 53 08
Adres strony url www.sp6.edu.pl
Regon 517370000000
E mail dodunio56@wp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sp6.biposwiata.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawawa nr 6 w Mińsku Mazowieckim, ul. Gen. K. Sosnkowskiego 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki
Rodz zam D
Okres2c 01/09/201631/12/2016
Waluta calosc P
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Waluta zal P
Czas O
Okreslenie warunkow Wykonawca potwierdza spełnienie warunku przez złożenie oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych –(załącznik nr 4 do SIWZ) potwierdzającego wdrażanie, bądź stosowanie wdrożonego systemu HACCP- (załącznik nr 8 do SIWZ). Zamawiający wymaga również w tym zakresie, by Wykonawca złożył oświadczenie, że oferowane produkty spożywcze są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2015r. poz. 594 z późn. zm.) -(załącznik nr 7 do SIWZ).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Dla wykazania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga, by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych –(załącznik nr 4 do SIWZ).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych –(załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest również wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje przynajmniej jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia zbliżonym w niniejszej SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że wartość zamówienia nie była mniejsza niż : 3.000 zł brutto – (załącznik nr 9 do SIWZ).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia– (załącznik nr 5 do SIWZ),Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
Zakresie warunkow udzialu • warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca potwierdza spełnienie warunku przez złożenie oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych –(załącznik nr 4 do SIWZ) potwierdzającego wdrażanie, bądź stosowanie wdrożonego systemu HACCP- (załącznik nr 8 do SIWZ). • warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych –(załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest również wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje przynajmniej jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia zbliżonym w niniejszej SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że wartość zamówienia nie była mniejsza niż : 3.000 zł brutto – (załącznik nr 9 do SIWZ). • warunek posiadania potencjału technicznego oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca potwierdza spełnienie warunku przez złożenie oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych –(załącznik nr 4 do SIWZ). • warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Dla wykazania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga, by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych –(załącznik nr 4 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków posiadania wiedzy i doświadczenia polega na zasobach innych podmiotów, w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca składa (załącznik nr 12 do SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wymaga również w tym zakresie, by Wykonawca złożył oświadczenie, że oferowane produkty spożywcze są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2015r. poz. 594 z późn. zm.) -(załącznik nr 7 do SIWZ).
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 Cena
Czy aukcja Nie
Data skl 11/08/2016
Godz skl 9:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres data do 11/09/2016
Zastosowanie procedury pzp Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)