Sukcesywne dostawy owoców i warzyw do Domu Pomocy społecznej w Gliniku Dolnym

Publication date 2016-08-04
End date 2016-08-11 09:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej dla Osób Dorosłych Niepełnosprawnych Intelektualnie
Miejscowość Frysztak
Województwo podkarpackie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 300293 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 153000001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy owoców i warzyw w miarę zgłaszanych potrzeb do Domu Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ wg załącznika nr 2.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Dom Pomocy Społecznej dla Osób Dorosłych Niepełnosprawnych Intelektualnie
Ulica Glinik Dolny
Nr domu 230
Miejscowosc Frysztak
Kod poczt 38130
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 172 777 934
Adres strony url www.dps-glinikdolny.strzyzowski.pl
Regon 82303200000
E mail dpsf@poczta.onet.pl
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.dps-glinikdolny.strzyzowski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dps-glinikdolny.strzyzowski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie w zamkniętych kopertach
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II, Glinik Dolny 230, 38-130 Frysztak
Numer referencyjny DPS - III.271.4.2016
Rodz zam D
Okres2c 01/09/201631/12/2016
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - posiadają ważną decyzję lub zaświadczenie lub opinię wydaną przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej dotyczącą spełniania wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji oraz ważną decyzję lub zaświadczenie lub opinię wydaną przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej dotyczącą spełnienia wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie artykułami żywnościowymi
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Załącznik nr 4 do SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione - oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru - dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszczalne zmiany zawiera wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 100
Czy aukcja Nie
Data skl 11/08/2016
Godz skl 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Okres data do 12/09/2016
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)