Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Ulica |
ul. Weigla
|
Nr domu |
5
|
Miejscowosc |
Wrocław
|
Kod poczt |
50981
|
Wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Tel |
717 660 119
|
Adres strony url |
www.4wsk.pl
|
Regon |
93009024000000
|
E mail |
zam.pub@4wsk.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.4wsk.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.4wsk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie - forma papierowa
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
4 Wojskowym Szpitalu Klinicznym z Polikliniką SP ZOZ Wrocław, ul. Weigla 5 – budynek Wydziału Administracji Ogólnej - pokój nr 18 (kancelaria)
|
Numer referencyjny |
67/Log/2016
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
12
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:
Oświadczenie (zawarte w Załączniku nr 1 do SIWZ ), że oferowane wyroby będą:
a) Wytwarzane zgodnie z Ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25.08.2006 wraz z późniejszymi zmianami i podległymi mu aktualnymi Rozporządzeniami i aktami wykonawczymi (t.j Dz. U. z 2015r., poz. 594)
b) Realizowane zgodnie z normami jakościowymi GHP i GMP lub systemem HACCP
c) Uwzględniać poniższe rozporządzenia:
-Rozporządzenie Komisji (WE) Nr 1441/2007 z dnia z dnia 5 grudnia 2007r. w sprawie kryteriów mikrobiologicznych dotyczących środków spożywczych ( Dz. U. L 322 z 07.12.2007, s 12 z późn. zm.)
- Rozporządzenie Komisji (UE) NR 696/2014 z dnia 24 czerwca 2014 r. ustalające najwyższe dopuszczalne poziomy niektórych zanieczyszczeń w środkach spożywczych
Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek udostępnić wymagane dokumenty
w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania, pod rygorem odstąpienia umowy.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Przedmiotowo istotne elementy umowy (essentialia negotii) związane ze sposobem realizacji zamówienia, warunkami umowy zawiera Załącznik 3, w którym zaleca się wypełnić wszystkie miejsca wykropkowane z wyjątkiem numeru umowy, daty jej zawarcia oraz dołączyć go do oferty. Umowę będzie uznawało się za zawartą w dacie wymienionej we wstępie umowy.
Na podstawie art. 144 PZP Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w przypadku:
1. Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, może zastąpić nowy Wykonawca – zmiana możliwa tylko na podstawie sukcesji uniwersalnej w myśl art. 492 kodeksu spółek handlowych (przez przeniesienie całego majątku spółki przejmowanej na inną spółkę przejmującą) oraz przejęcie przedsiębiorstwa na postawie art. 551 i nast. k.c. pod warunkiem, że nowy Wykonawca nie będzie podlegał wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP. Zmiana ta wymaga aneksu do umowy
2. Wszystkie wartości netto określone przez Wykonawcę są ustalone na okres obowiązywania umowy i nie wzrosną. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadku, gdy wartości netto przedmiotu umowy obniżą się, przy czym konsekwencje rachunkowe stosuje się odpowiednio.
3. Urzędowa zmiana stawek podatku VAT obowiązuje z mocy prawa, w takim przypadku Zamawiający dopuszcza zmianę zapisów umowy w formie aneksu. W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena (wartość) brutto umowy/pakietu, a cena (wartość) netto pozostanie niezmienna. Zamawiający będzie realizował zamówienie tylko do wysokości brutto umowy/pakietu.
4. Wynagrodzenie nie podlega waloryzacji przez okres 12 miesięcy.
5. Zamawiający dopuszcza w formie aneksu wydłużenie terminu obowiązywania umowy nie więcej jednak niż o 12 miesięcy od daty jej zakończenia. przy czym wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w: Załączniku nr 3 - § 4 ust. 4 wzoru umowy może podlegać waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. z 2015r. poz. 2008) oraz w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne pod warunkiem, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Waloryzacja nastąpi na pisemny wniosek Wykonawcy skierowany do Zamawiającego wraz z uzasadnieniem oraz szczegółowym wyliczeniem wpływu zmiany na ponoszone przez Wykonawcę koszty wykonania zamówienia. Waloryzacja wynagrodzenia może nastąpić po upływie 60 dni od dnia obowiązywania zmian. W przypadku sporu o zasadność wprowadzenia waloryzacji może zostać wprowadzona waloryzacja sądowa w myśl art. 357 k.c.
6. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zmiany będą konieczne i korzystne dla Zamawiającego. Za zmiany korzystne należy uznać wszelkiego rodzaju nowe postanowienia, które wzmacniają pozycję Zamawiającego jako wierzyciela z tytułu świadczenia niepieniężnego (np. wydłużenie okresu rękojmi, skrócenie terminu wykonania zamówienia, obniżenie ceny, podwyższenie kar umownych), oraz te zmiany, które prowadzą do wzmocnienia jego pozycji jako dłużnika z tytułu świadczenia pieniężnego (np. wydłużenie terminu zapłaty).
7. Zmiana siedziby Wykonawcy nie stanowi zmiany treści umowy i nie wymaga aneksu do umowy.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
100
|
Czy aukcja |
Nie
|
Data skl |
08/09/2016
|
Godz skl |
10:00
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|