Dostawa wyposażenia pokoi i pomieszczeń Domu Wczasowego Korab w Sopocie

Publication date 2016-08-29
End date 2016-09-05 10:00:00
Instytucja Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Wyposażenie hotelowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 303227 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 393130009, 391300002
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pokoi i pomieszczeń Domu Wczasowego Korab w Sopocie. Dostarczony towar musi posiadać 24-miesięczną gwarancję.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SIWZ.
Wyposażenie:
1. Łóżko hotelowe typu kontynentalnego szer. 160 cm, dł. 200 cm z materacem - 13 szt.
2. Łóżko hotelowe typu kontynentalnego szer. 90 cm, dł. 200 cm z materacem. Komplet stanowi podstawa plus materac plus wezgłowie - 75 sztuk
3. Szafka nocna z szufladką o wym. szer. 45 cm, gł. 45 cm, wys. 50 cm wykonana z płyty laminowanej - 101 sztuk
4. Lampa nocna, wys. 32-35cm, średnica 18-20cm; oprawka E14; IP 20; nóżka lampy w kolorze chromu; klosz z tkaniny niepalnej - 101 sztuk
5. Stół o wym. 80x80x77 cm. Blat wykonany z płyty laminowanej 18mm, nogi wykonane z litego drewna bukowego, lakierowanego w kolorze blatu - 34 sztuki
6. Stół kawowy owalny o wym. około 110x70x57 cm - 3 sztuki
7. Sofa (narożna 4 os.) z funkcją spania (2 os) z pojemnikiem na pościel (pow. spania 146x220 cm) - 3 sztuki
8. Fotel tapicerowany zgodny wykończeniem z sofą - 6 sztuk
9. Krzesło drewniane - siedzisko i oparcie tapicerowane - 83 sztuki
10. Szafa pełna o wym. szer. 150 cm, gł. 60 cm, wys. 250 cm wykonana z płyty meblowej laminowanej o grubości 18 mm., podstawa oraz góra szafy wykonane z płyty o grubości 38 mm - 20 sztuk
11. Szafa pełna o wym. szer. 90 cm, gł. 55 cm, wys. 200 cm wykonana z płyty meblowej laminowanej o grubości 18 mm., podstawa oraz góra szafy wykonane z płyty o grubości 38 mm - 32 sztuki
12. Szafa pełna o wym. szer. 80 cm, gł. 55 cm, wys. 200 cm wykonana z płyty meblowej laminowanej o grubości 18 mm., podstawa oraz góra szafy wykonane z płyty o grubości 38 mm - 6 sztuk
13. Wieszak ubraniowy do szafy hotelowy, drewniany - drewno bukowe lakierowane - 800 sztuk
14. Lustro o wym. 120x50 cm w ramie w kolorze ciemny orzech (płyta MDF) - 52 sztuki
15.Biurko o wym. 120x50x78 cm wykonane z płyty laminowanej 18mm (blat i nogi); wraz z zabudową pod minibar - 52 sztuki
16. Minibar. Pojemność wnętrza 30 l - 52 sztuki
17. Aparat telefoniczny VoIP z protokołem SIP i zasialniem PoE; do połączeń wewnętrznych - 52 sztuki
18. Dostawka hotelowa - łóżko rozkładane - 10 sztuk
19. Bagażnik hotelowy; wymiar 80x50x60 cm; wykonany z płyty 18 mm dwustronnie laminowanej - 12 sztuk
20. Zestaw powitalny zintegrowany - 56 sztuk
21. Wieszak ubraniowy naścienny - 52 sztuki
22. Kosz na odpadki 10l wykonany z tworzywa sztucznego koloru czarnego, ze srebrną obręczą - 52 sztuki
23. Regał otwarty o wym. całości 239X45X250 cm. Regał do pomieszczenia na bieliznę brudną - 2 sztuki
24. Szafa na środki czystości o wym. 80x50x180 cm - 2 sztuki
25. Regał otwarty o wym. 222X50X250 cm. Regał do pomieszczenia na bieliznę czystą - 1 sztuka
26. Wózek do pełnej obsługi pięter - 2 sztuki
27. Maszyny czyszczące do powierzchni twardych - 4 sztuki
28. Odkurzacz do pracy na sucho; 230V; moc 1200-1300W - 4 sztuki
29. Żelazko z generatorem pary - 1 sztuka
30. Pralka ładowana od góry o szerokości 40cm - 1 sztuka
31. Parownica do czyszczenia kafli, okien, okapów - 1 sztuka
32. Stoły rozkładane - 19 sztuk
33. Krzesło - rama i oparcie wykonana z litego drewna bukowego, polerowanego i lakierowanego - 124 sztuki
34. Komoda pomocnik kelnerski - 100x50x110 cm z szufladami i nadstawką - 4 sztuki
35. Wieszaki ubraniowe szatniowe (30 haków do montażu naściennego lub na stojaku) - 4 sztuki
36. Szafki kuchenne dolne - 3 zestawy
37. Zestaw stół i 3 krzesła - 3 zestawy
38. Szafka socjalna metalowa pojedyncza z przedziałką, na zamek - 13 sztuk
39. Lodówka wolnostojąca, chłodziarka podblatowa - 3 sztuki
40. Stół konferencyjny - 20 sztuk
41. Stół konferencyjny - 10 sztuk
42. Szafa pełna o wym. 136x64x250 wykonana z płyty meblowej laminowanej o grubości 18 mm - 1 sztuka
43. Mównica - zastosowany materiał: PLEXI - 2 sztuki
44. Kosz na odpadki 20l z pedałem - 2 sztuki
45. Konsola konferencyjna wymiar 100x50x80 cm, płyta melaminowana - 4 sztuki
46. Serwis kawowy - automat do produktów instant - 2 sztuki
47. Wieszak szatniowy 2-str. na kółkach - 4 sztuki

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o.
Ulica ul. Syrokomli
Nr domu 6
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 03335
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 188 51 62
Regon 14299025400000
E mail zp@dwwam.pl; sekretariat@dwwam.pl
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.rewita.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rewita.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o., ul. św. J. Odrowąża 15, 03-310 Warszawa, I piętro, sekretariat
Numer referencyjny DW/PZP/13/2016
Rodz zam D
Okres2c 26/09/201615/10/2016
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Tak
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst 6. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) Pzp, tj. dodatkowych dostaw, których celem będzie częściowa wymiana dostarczonych produktów albo zwiększenie bieżących dostaw, ponieważ zmiana wykonawcy zobowiązałaby w tym przypadku Zamawiającego do nabycia materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną oraz nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów – z uwagi na charakter działalności Zamawiającego wyposażenie musi być spójne, a jego uzupełnienie nie może odbiegać technicznie oraz estetycznie od pierwotnego produktu, stanowiącego wyposażenie pokoju czy pomieszczenia Domu Wczasowego.
Czas O
Informacje na temat katalogow Wiążąca jest data zakończenia realizacji zamówienia, tj. 15.10.2016 r. Wszelkie szczegółowe informacje o zamówieniu wskazano w SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że: - posiada na koncie bankowym, koncie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej kwotę co najmniej 700.000 pln (słownie: siedemset tysięcy złotych) lub posiada zdolność kredytową na kwotę co najmniej 700.000 pln (słownie: siedemset tysięcy złotych) oraz - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej w kwocie 700.000 pln (słownie: siedemset tysięcy złotych)
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe 2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze ze strony wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. V.1.2) lit. b-c niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w rozdziale V. 3) niniejszej SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 2) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 Pzp.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej dwie dostawy mebli i wyposażenia hotelowego, w tym co najmniej jedną z nich o wartości minimum 500.000 pln netto (słownie: pięćset tysięcy złotych) oraz co najmniej jedną z nich o wartości 300.000 pln netto (słownie: trzysta tysięcy złotych netto).
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze ze strony wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. V.1.2) lit. b-c niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w rozdziale V. 3) niniejszej SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 2) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 Pzp.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 5. oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6. oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Zakresie warunkow udzialu 1) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Z informacji, o której mowa w zdaniu poprzedzającym musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 700.000 pln (słownie: siedemset tysięcy złotych); 2) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie co najmniej 700.000 pln (słownie: siedemset tysięcy złotych); Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa pod lit. a) i b) powyżej, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c Pzp. 3) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości netto, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami takimi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenia Wykonawcy.
Zakresie kryteriow selekcji 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdziale VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale VII. 1 niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale VII. 1 niniejszej SIWZ.
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego: Domy Wczasowe WAM Sp. z o. o 03-310 Warszawa, ul. św. J. Odrowąża 15 BANK PEKAO S.A. 75 1240 6292 1111 0010 3708 8911 z adnotacją: „Wadium –Korab – wyposażenie pokoi. Nr postępowania: DW/PZP/13/2016” 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdziale IX. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. Każdy dokument wadialny powinien zostać wystawiony na beneficjenta: Domy Wczasowe WAM Sp. z o. o 03-310 Warszawa, ul. św. J. Odrowąża 15. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Pzp.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. W przypadkach niezależnych od Zamawiającego, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: 1) zamiany elementu Przedmiotu Zamówienia na inny, również ujęty w Przedmiocie Zamówienia poprzez zmniejszenie liczby jego sztuk i rozliczenie tejże zmiany w taki sposób, że w ramach rozliczenia finalnego zmienianych pozycji wynik pozostanie niezmienny – zmiana taka nastąpi w przypadku, gdy po wykonaniu przez Wykonawcę obmiaru z natury okaże się, że wskazane przez Zamawiającego meble i wyposażenie nie zmieszczą się do pokoju lub pomieszczenia lub w wyniku prac wykończeniowych pomieszczeń jakiekolwiek instalacje zewnętrzne będą stanowiły przeszkodę w umiejscowieniu zamówionych elementów Przedmiotu Zamówienia; 2) zmiany techniki wykonania mebla stanowiącego element Przedmiotu Zamówienia z uwagi na okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, np. bilans wilgoci w danym pomieszczeniu; 3) zmiany wymiaru lub kolorystyki elementu Przedmiotu Zamówienia z uwagi na estetykę wykonania wnętrza lub ostateczny komfort użytkowania pokoju przez klienta – zmiana taka uzasadniona będzie finalnymi wymiarami ciągów komunikacyjnych w pokojach lub pomieszczeniach po dokonaniu obmiaru z natury oraz rozmieszczeniu zamówionych mebli i wyposażenia; 4) zmiany mebli i wyposażenia na meble i wyposażenie o innym charakterze – zmiana taka uzasadniona będzie jedynie zmianą finalnej funkcji pomieszczenia spowodowaną uwarunkowaniami technicznymi budynku, np. zamiana pomieszczenia łazienki ogólnodostępnej na łazienkę dla niepełnosprawnych; 5) zmiany terminu realizacji zamówienia o nie więcej niż 60 dni z uwagi na brak możliwości zakończenia robót budowlanych w terminie; 6) innej zmiany wywołanej z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; 7) zmiany wynagrodzenia brutto spowodowanej zmianą w obowiązujących przepisach prawa w zakresie podatku VAT w stosunku do wysokości podanej przez Wykonawcę w ofercie – zmiana taka jest możliwa tylko w przypadku urzędowej zmiany przepisów o podatku VAT, z zastrzeżeniem iż nie ulegną zmianie ceny jednostkowe netto podane w ofercie.
Kryt 0 Całkowita cena ofertowa brutto
Kryt 0p 85
Czy aukcja Nie
Data skl 05/09/2016
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 AKTUALNY ADRES ZAMAWIAJĄCEGO: DOMY WCZASOWE WAM SP. Z O.O. UL. ŚW. J. ODROWĄŻA 15 03-310 WARSZAWA
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)