„Zakup i dostawa telefonów komórkowych na potrzeby biur Komendy Głównej Policji oraz Centralnego Biura Śledczego Policji”

Publication date 2016-10-26
End date 2016-11-04 09:30:00
Instytucja Komenda Główna Policji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Telefony GSM

Szczegóły

Numer ogłoszenia 331482 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 322520004
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa telefonów komórkowych na potrzeby biur Komendy Głównej Policji oraz Centralnego Biura Śledczego Policji w 2 zadaniach:
Zadanie 1 – telefon komórkowy typ 1 – 24 szt.
– telefon komórkowy typ 2 – 25 szt.
Zadanie 2 – telefon komórkowy typ 3 – 12 szt.
– telefon komórkowy typ 4 – 12 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.


Opis

Zadanie 1 – telefon komórkowy typ 1 – 24 szt.
– telefon komórkowy typ 2 – 25 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.Zadanie 2 – telefon komórkowy typ 3 – 12 szt.
– telefon komórkowy typ 4 – 12 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Komenda Główna Policji
Ulica ul. Puławska 148/150
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02642
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 6012044, 601 59 75
Fax 226 011 857
Email zamowieniakgp@policja.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.policja.pl
Adres strony url www.policja.pl
Regon 1213749700000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja rządowa centralna
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.policja.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.policja.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38
Numer referencyjny 253/BŁiI/16/MG
Rodz zam D
Okres2c 10
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji zamówienia: do 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy nie później jednak niż do 14.12.2016 r.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: 1) zdolności technicznej lub zawodowej, w tym: – wykonał w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, jedno zamówienie polegające na dostawie telefonów komórkowych o wartości minimum - dla Zadania 1 – 10.000,00 zł brutto - dla Zadania 2 – 10.000,00 zł brutto,
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia: 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu W celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w Rozdz. VI ust. 1 SIWZ oraz braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. 1.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1.1. 1.3. Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (w zakresie określonym w rozdziale VI ust. 1 pkt. 1), SIWZ – zalecana treść wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Wykonawca w wykazie ma obowiązek podać zamówienia polegające na wykonaniu, co najmniej: – 1 zamówienie odpowiadające swym rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż: dla zadania 1 - 10.000,00 zł brutto, dla Zadania 2 - 10.000,00 zł brutto, Dowodami, o których mowa powyżej, są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane – wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; b) oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. a.
Inne dokumenty niewymienione Ponadto Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą: - Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (o treści zgodnej z załącznikiem nr 1 do SIWZ).
Wadium Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: Zadanie 1 - 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc). Zadanie 2 - 500,00 zł (słownie złotych: pięćset). 1.Forma wnoszenia wadium: Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014, poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 z późn. zm.). 2.Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na podany niżej rachunek bankowy Zamawiającego (kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie powyższej operacji Wykonawca winien dołączyć do oferty): Komenda Główna Policji Narodowy Bank Polski O/O Warszawa 07 1010 1010 0071 2613 9120 0000 z dopiskiem – nr postępowania 253/BŁiI/16/MG 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4.Wadium wniesione w jednej z form określonych w pkt 2 (z wyłączeniem formy pieniężnej), należy złożyć w formie oryginału w Biurze Finansów KGP przy ul. Domaniewskiej 36/38 w Warszawie pok. 523 (w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 9.00-15.00). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 5.Dokumenty, o których mowa w pkt 4, muszą być podpisane przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy złożonej oferty wadium w wymaganej formie zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą (art. 24 ust. 4 ustawy Pzp). 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium lub zatrzyma wadium na zasadach określonych w ustawie Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e Ustawy Pzp. 2. Stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmian opisanych w ustępach poniżej: 1) w przypadku wprowadzenia przez producenta nowej wersji oprogramowania/sprzętu lub innych produktów, Zamawiający dopuszcza zmianę wersji oprogramowania/sprzętu lub Produktu pod warunkiem, że nowa wersja spełnia wymagania określone w SIWZ; 2) w przypadku zakończenia wytwarzania oprogramowania/sprzętu lub innego produktu objętego Umową lub wycofania ich z produkcji lub z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego o parametrach spełniających wymagania określone w SIWZ; 3) w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa; 4) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego oprogramowania/sprzętu lub urządzenia Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie Przedmiotu umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SIWZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub wykonawcę w związku z ujawnieniem wad. 3. Strony postanawiają, że w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – Wynagrodzenie przewidziane niniejszą Umową ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT), przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do części Wynagrodzenia objętego fakturami wystawionymi po dacie wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki podatku od towarów i usług. 4. Zmiany, o których mowa powyżej wymagają zgody obu Stron i muszą być dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu. § 9
Kryt 0 Cena oferty
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 04/11/2016
Godz skl 09:30
IV 4 4 jezyki Polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)