Dostawa wyposażenia (makatek na ścianę, siedzisk sztalugi, lampek i bombek, naklejek, ręczników, kosza na śmieci oraz artykułów gospodarstwa domowego) do trzech obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. ZNAK POSTĘPOWANIA ZP-91/WZŻ/2016

Publication date 2016-11-03
End date 2016-11-14 10:00:00
Instytucja Wrocławski Zespół Żłobków
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Tablice,
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

Szczegóły

Numer ogłoszenia 335576 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391100006, 301959128
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa wyposażenia (makatek na ścianę, siedzisk sztalugi, lampek i bombek, naklejek, ręczników, kosza na śmieci oraz artykułów gospodarstwa domowego) do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.


2.Dostawa przedmiotu umowy odbywać się będzie do następujących obiektów Zamawiającego:
1)Żłobek nr 8 ul. Sądowa 6, 50-046 Wrocław
2)Żłobek nr 13 ul. Wieczysta 107, 50-550 Wrocław
3) Administracja Żłobków ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław


3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ Formularz asortymentowo cenowy oraz załącznik nr 4 do SIWZ – projekt umowy.
4.Klasyfikacja wg kodu CPV:
39.11.00.00-6 siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
30.19.59.12-8 Sztalugi do tablic do pisania
31.52.20.00-1 Lampki choinkowe
39.51.41.00-9 Ręczniki
39.22.43.40-3 kosze
39.22.00.00-0 sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
39.22.12.10-2 talerze
39.24.11.20-0 noże kuchenne
39.22.30.00-1 łyżki i widelce
39.15.00.00-8 różne meble i wyposażenie

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Wrocławski Zespół Żłobków
Ulica ul. Fabryczna
Nr domu 15
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 53-609
Panstwo Polska
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel +4871 365 03 46
Fax +4871 365 03 47
Email przetargi@wzz.wroc.pl
Adres strony url http://www.bip.wzz.wroc.pl
Regon 021545051
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny 1. Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej danymi Wykonawcy .
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu, przy ulicy Fabrycznej 15 (53-609 Wrocław) w Sekretariacie (I piętro)
Numer referencyjny ZNAK POSTĘPOWANIA ZP-91/WZŻ/2016
Rodz zam D
Okres2c 20
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Szczegóły dotyczące warunków realizacji zamówienia znajdują się w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Termin o którym mowa powyżej jest terminem maksymalnym i stanowi kryterium oceny ofert w niniejszym postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi się składać z: 7.1. oświadczeń i dokumentów wymienione i zgodnie z rozdz. VI pkt 1 i 2 SIWZ; 7.2. Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ 7.3. (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. X pkt 3 SIWZ); 7.4 Formularza Asortymentowo-Cenowego, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ 7.5 (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. X pkt 8 SIWZ). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca przedstawia może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany będą wprowadzane w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiany mogą dotyczyć: 1)zmiana adresu dostawy 2) niedostępności na produktów wskazanych w ofercie wynikających z zaprzestania ich produkcji lub wycofania towarów z rynku pod warunkiem, że zmiana nie spowoduje zwiększenia ceny ofertowej a towary zamienne spełniają wymagania zawarte w SIWZ; 2.Zmiana osób przewidzianych do współpracy, wskazanych w §9 nie wymaga aneksu lecz pisemnego zawiadomienia.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 14/11/2016
Godz skl 10:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)