Usługa montażu i demontażu dekoracji oświetlenia świątecznego na ulicy Piotrkowskiej w Łodzi

Publication date 2016-11-03
End date 2016-11-14 10:00:00
Instytucja Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Lampy i oprawy oświetleniowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 335966 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 502320000, 315200007
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego postępowania jest świadczenie usługi montażu i demontażu dekoracji oświetlenia świątecznego nie będącego własnością Zamawiającego, obejmującego: sople LED rozpięte między latarniami z tubami LED imitującymi spadający śnieg, dekorację latarniową w formie gwiazd ośmioramiennych,dekorację w formie choinki imitującej kształt naturalnego drzewa iglastego z gwiazdką na czubku oraz z dekoracją w formie kul świetlnych, dekorację w kształcie fotela Św. Mikołaja, dekorację 2D iluminowaną lampkami LED oraz siatką PCV - maskowanie stojaka (konstrukcja dedykowana do dekoracji Choinka), dekorację wolnostojącą 2D w formie liter tworzących napis „# KOCHAM ŁÓDŹ” na stelażu aluminiowym, dekorację w formie bramy świetlnej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
Ulica ul. ks. I. J. Skorupki
Nr domu 21
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 90532
Panstwo Polska
Wojewodztwo łódzkie
Tel 42 638 48 88
Fax 42 638 48 77
Email m.jermolinska@uml.lodz.pl; w.seliga@uml.lodz.pl
Adres strony internetowej narzedzia http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/
Adres strony url http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/
Regon 00051418200000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny W sekretariacie Wydziału Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, III piętro
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź, pokój nr 8
Komunikacja elektroniczna wymaga nie
Numer referencyjny DOA-ZP-VII.271.87.2016
Okres2c 14/02/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Zamawiający nie przewiduje:zawarcia umowy ramowej,składania ofert wariantowych,zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i pkt 7 ustawy Pzp,prawa opcji,rozliczania w walutach obcych,aukcji elektronicznej,zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, wprowadzenia zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozostałe kwestie związane z umową zostały określone we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ.4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1.Termin montażu dekoracji świetlnej od dnia zawarcia umowy do dnia 06.12.2016r. 2.Termin uruchomienia dekoracji świetlnej 06.12.2016 r. 3.Termin demontażu dekoracji świetlnej – najwcześniej od dnia 02.02.2017 r. do dnia 14.02.2017 r. 4.Termin zakończenia realizacji umowy - 14.02.2017 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował: jedną usługę o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 PLN brutto, zawierającą swoim zakresem montaż 1 świetlnej dekoracji świątecznej, która obejmuje m.in. montaż drzewka świątecznego – choinki o wysokości min. 20 m. Uwaga: W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innej walucie niż PLN, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy przyjmie: średni kurs danej waluty opublikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu waluty, za podstawę przeliczenia przyjmie się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt 5.1. SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1.1. SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1.1. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2 Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1.2. SIWZ oraz składa zobowiązanie tego podmiotu do oddania swego zasobu na potrzeby wykonawcy składającego ofertę. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1.2. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1.2. 3. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia określa pkt. 7 SIWZ. 4.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu. 5. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, z powodu zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 12-23 ustawy Pzp. 6. Wykluczenie Wykonawcy następuje w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 7 ustawy Pzp. 7. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający nie przewiduje wykluczenia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa art. 24 ust. 5 ustawy Pzp. 8. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 9. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie pkt 6.4. SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane należycie ; oraz załączenie dowodów określających czy te usługi zostały wykonane; przy czym dowodami, o których mowa są:referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;- wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca na podstawie art. 22a ustawy Pzp może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Wadium Zamawiający żąda wadium zgodnie z pkt. 9 SIWZ. Zamawiający zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy PLN).Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr: Kod BIC (SWIFT): GBGCPLPK IBAN: PL 35 1560 0013 2026 0000 0026 0017 w tytule przelewu powołując się na nr referencyjny postępowania DOA-ZP-VII.271.87.2016
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozostałe kwestie związane z umową zostały określone we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 14/11/2016
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki PL
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 6 INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OBÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI 1W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje mogą być przekazywane przez Strony pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną (z wyłączeniem oferty, która może zostać złożona wyłącznie na piśmie). W przypadku przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 2Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3.Osobami(ą) upoważnionymi(ą) przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest (są): Agnieszka Balcerak, Waldemar Seliga. 4Korespondencję do Zamawiającego (powołując się w tytule na nr referencyjny postępowania: (DOA-ZP-VII.271.87.2016) należy kierować: •pisemnie na adres: Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź •drogą elektroniczną na adres: zamowienia@uml.lodz.pl UWAGA! Załączniki do poczty elektronicznej mogą być w formatach obsługiwanych przez programy Word 2007, Excel 2007, Adobe Reader •faksem na nr +48 (42) 638-48-77 5Korespondencja w niniejszym postępowaniu prowadzona jest w języku polskim. Oznacza to, że wszelka korespondencja w innym języku niż język polski winna być złożona wraz z tłumaczeniem na język polski.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)