Zakup i dostawa paliwa - olej napędowy do pojazdów Zakładu Komunalnego w Suchej Beskidzkiej

Publication date 2016-11-04
End date 2016-11-18 11:00:00
Instytucja Zakład Komunalny w Suchej Beskidzkiej
Miejscowość Sucha Beskidzka
Województwo małopolskie
Branża
  • Karty płatnicze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 336681 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 91341008, 301631000
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a/ sukcesywną dostawę oleju napędowego odpowiadającego wymaganiom jakościowym według Polskiej Normy PN-EN 590 z 2006 r., a źródłem przechowania oleju napędowego będzie magazyn, który jest jednocześnie składem podatkowym. Szacowane zapotrzebowanie na olej napędowy w okresie objętym zamówieniem wynosi: do 2900 litrów miesięcznie – tj. 35000 litrów w okresie obowiązywania umowy – 1 rok.
b/ Zaopatrzenie istniejącego zbiornika o pojemności 5000 l należącego do Zamawiającego w elektroniczny system analizy pobranego paliwa wraz z przesyłem danych do portalu internetowego i z przekazywaną na bieżąco - on line - informacją o nieprawidłowościach podczas procesu tankowania przez kierowców i operatorów.

c/ Montaż kompletnych urządzeń GPS, działających w trybie off-line (nadajnik, odbiornik, oprogramowanie, itd.) współpracującego z ww. systemem analizowania pobranego paliwa, zamontowanego we wskazanym pojeździe. Możliwość rozbudowy o kolejne urządzenia celem sukcesywnego wyposażania pojazdów Zamawiającego w urządzenia GPS- urządzenia płatne po cenach obowiązujących w ofercie.
d/Zamawiający udostępni Wykonawcy zbiornik do zainstalowania stosownych urządzeń, udostępni pojazdy celem zamontowania GPS, w dniach od 20.12.2016r do 31.12.2016r .Wykonawca przeszkoli pracowników w obsłudze urządzeń aby z dniem 01.01.2017r nastąpiło uruchomienie kompletnego systemu monitorowania oraz dostawy paliwa . Obecny Wykonawca z dniem 31.12.2016r. zakończy realizację zamówienia, a nowy Wykonawca rozpocznie z dniem 01.01.2017r
e/ Zamawiający ma prawo ograniczyć lub zwiększyć zakres rzeczowy i finansowy przedmiotu zamówienia bez konsekwencji finansowych. Takie zmiany ilości są przewidziane umową – rozliczenie nastąpi
za faktycznie zamówioną ilość. Wykonawca nie będzie wnosił pretensji o zmniejszonej lub zwiększonej ilości zamówionego przedmiotu zamówienia,
f) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezawaryjnego funkcjonowania systemu – wszelkie usługi konserwacyjne oraz usuwanie ewentualnych awarii nie może powodować przerw w funkcjonowaniu systemu dłuższych niż 8 godz. Szczegółowe wymagania w tym zakresie zawiera umowa w sprawie zamówienia publicznego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Zakład Komunalny w Suchej Beskidzkiej
Ulica ul. Wadowicka
Nr domu 4
Miejscowosc Sucha Beskidzka
Kod poczt 34200
Panstwo Polska
Wojewodztwo małopolskie
Tel 338 744 770
Fax 338 744 790
Email administracja@zk-suchab.pl
Adres strony url www.zk-suchab.pl
Regon 7052865000000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.zk-suchab.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zk-suchab.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Czy podzielone na czesci Nie
Oferty lub wnioski Tylko jednej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Komunalny w Suchej Beskidzkiej, ul. Wadowicka 4, 34-200 Sucha Beskidzka, sekretariat pokó nr 1
Numer referencyjny ZK.ZP.141.15.2016
Rodz zam D
Okres2c 31/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione Szczegółowe informacje dot. wymaganych oświadczeń i dokumentów zawiera SIWZ.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 144 ust. 1ustawy Pzp. Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia może nastąpić ze względu na wystąpienie okoliczności niezależnych od wykonawcy skutkujących niemożnością wykonania zamówienia w terminie umownym 23.2.Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy może nastąpić na pisemny wniosek jednej ze stron i przy akceptacji drugiej strony. Wniosek winien zawierać uzasadnienie konieczności dokonania zmiany istotnych postanowień zawartej umowy.
Kryt 0 Cena brutto
Kryt 0p 0.60
Czy aukcja Nie
Data skl 18/11/2016
Godz skl 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
Termin on
Okres liczba dni 30
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 W związku z możliwością pojawienia się wyjaśnień i modyfikacji treści SIWZ, wprowadzanych na podstawie art. 38 ustawy Pzp, Zamawiający zwraca uwagę na konieczność sprawdzania treści niniejszego ogłoszenia o zamówieniu do czasu upływu ostatecznego terminu składania ofert.
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)