Zakup i Dostawę paliwa olej napędowy do pojazdów dla Zakładu Komunalnego w Suchej Beskidzkiej
Publication date | 2016-12-16 |
End date | 0000-00-00 00:00:00 |
Instytucja | Zakład Komunalny w Suchej Beskidzkiej |
Miejscowość | Sucha Beskidzka |
Województwo | małopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 368357 / 2016 |
Document type | ZP-403 |
Cpv code | 91341008, 301631000, 381121004, 313510000 |
Depends on |
Przedmiot zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: a/ sukcesywną dostawę oleju napędowego odpowiadającego wymaganiom jakościowym według Polskiej Normy PN-EN 590 z 2006 r., a źródłem przechowania oleju napędowego będzie magazyn, który jest jednocześnie składem podatkowym. Szacowane zapotrzebowanie na olej napędowy w okresie objętym zamówieniem wynosi: do 2900 litrów miesięcznie – tj. 35000 litrów w okresie obowiązywania umowy – 1 rok. b/ Zaopatrzenie istniejącego zbiornika o pojemności 5000 l należącego do Zamawiającego w elektroniczny system analizy pobranego paliwa wraz z przesyłem danych do portalu internetowego i z przekazywaną na bieżąco - on line - informacją o nieprawidłowościach podczas procesu tankowania przez kierowców i operatorów. c/ Montaż kompletnych urządzeń GPS, działających w trybie off-line (nadajnik, odbiornik, oprogramowanie, itd.) współpracującego z ww. systemem analizowania pobranego paliwa, zamontowanego we wskazanym pojeździe. Możliwość rozbudowy o kolejne urządzenia celem sukcesywnego wyposażania pojazdów Zamawiającego w urządzenia GPS- urządzenia płatne po cenach obowiązujących w ofercie. d/Zamawiający udostępni Wykonawcy zbiornik do zainstalowania stosownych urządzeń, udostępni pojazdy celem zamontowania GPS, w dniach od 20.12.2016r do 31.12.2016r .Wykonawca przeszkoli pracowników w obsłudze urządzeń aby z dniem 01.01.2017r nastąpiło uruchomienie kompletnego systemu monitorowania oraz dostawy paliwa . Obecny Wykonawca z dniem 31.12.2016r. zakończy realizację zamówienia, a nowy Wykonawca rozpocznie z dniem 01.01.2017r e/ Zamawiający ma prawo ograniczyć lub zwiększyć zakres rzeczowy i finansowy przedmiotu zamówienia bez konsekwencji finansowych. Takie zmiany ilości są przewidziane umową – rozliczenie nastąpi za faktycznie zamówioną ilość. Wykonawca nie będzie wnosił pretensji o zmniejszonej lub zwiększonej ilości zamówionego przedmiotu zamówienia, f) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezawaryjnego funkcjonowania systemu – wszelkie usługi konserwacyjne oraz usuwanie ewentualnych awarii nie może powodować przerw w funkcjonowaniu systemu dłuższych niż 8 godz. Szczegółowe wymagania w tym zakresie zawiera umowa w sprawie zamówienia publicznego. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2016 |
Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
Nazwa | Zakład Komunalny w Suchej Beskidzkiej |
Ulica | ul. Wadowicka |
Nr domu | 4 |
Miejscowosc | Sucha Beskidzka |
Kod poczt | 34200 |
Wojewodztwo | małopolskie |
Tel | 338 744 770 |
Fax | 338 744 790 |
Adres strony internetowej url | www.zk-suchab.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Czy biul pub | Tak |
Biul pub poz | 336681 |
Czy zmiana ogl | Nie |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | inny: Zakład Komunany podległy Administracji Samorządowej |
Rodzaj zam inny | Zakład Komunany podległy Administracji Samorządowej |
Nrbiuletynu | 1 |
Nrpozycji | 336681 |
Rodz zam | D |
Czy podzielone na czesci | Nie |
Kod trybu | PN |