Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu oraz innych materiałów do realizacji zajęć dodatkowych w placówkach oswiatowych Gminy Somonino

Publication date 2016-11-10
End date 2016-11-21 10:00:00
Instytucja Gmina Somonino
Miejscowość Somonino
Województwo pomorskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 340312 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391621006
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu oraz innych materiałów na potrzeby realizacji zajęć dodatkowych w placówkach oświatowych Gminy Somonino.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zakres dostawy obejmuje następujące części:

Część 1
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz innych materiałów do realizacji zajęć dodatkowych w placówkach oświatowych Gminy Somonino.
Część 2
Zakup i dostawa sprzętu oraz innych materiałów niezbędnych do realizacji zajęć dodatkowych w placówkach oświatowych Gminy Somonino.
Część 3
Zakup i dostawa wyposażenia szkół na „Noce z nauką” dla każdej placówki oświatowej z terenu Gminy Somonino.



Opis

Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz innych materiałów do realizacji zajęć dodatkowych w placówkach oświatowych Gminy Somonino.Zakup i dostawa sprzętu oraz innych materiałów niezbędnych do realizacji zajęć dodatkowych w placówkach oświatowych Gminy Somonino.Zakup i dostawa wyposażenia szkół na „Noce z nauką” dla każdej placówki oświatowej z terenu Gminy Somonino.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Gmina Somonino
Ulica ul. Ceynowy
Miejscowosc Somonino
Kod poczt 83314
Panstwo Polska
Wojewodztwo pomorskie
Tel 586 841 121
Fax 586 841 144
Email zamowieniapubliczne@somonino.pl
Adres strony internetowej narzedzia bip.somonino.pl
Adres strony url bip.somonino.pl
Regon 54507600000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Projekt pn. Pełni kompetencji - realizacja zajęć dodatkowych w szkołach w Gminie Somonino, realizowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia bip.somonino.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.somonino.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny poczta, kurier, osobiście
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Dostep do dokumentow ograniczony Urąd Gminy w Somoninie, ul. Ceynowy 21 83-314 Somonino
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Punkt Obsługi Interesanta w Urzędzie Gminy w Somoninie, ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino
Numer referencyjny P.271.20.2016
Rodz zam D
Okres2c 22/12/2016
Szacunkowa wart zam calosc 478663.93
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Tak
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. Udzielenie zamówień uzupełniających polegać będzie na zwiększeniu ilości dostaw w poszczególnych częściach i asortymentach do wielkości 20% zamówienia podstawowego.
Czas O
Okreslenie warunkow – Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow wykonawca winien wykazać się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokość sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż: - 200.000,- dla części 1 - 150.000 – dla części 2 - dla części 3 Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 2.3. Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże, że wykonał należycie nie mniej niż jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za odpowiedni rodzaj dostawy Zamawiający uznaje dostawy wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie , przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Za odpowiednią wartość Zamawiający uznaje min.: - 200.000,- PLN dla części 1 - 150.000,- PLN dla części 2 - dla części 3 Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
Zakresie warunkow udzialu 2) Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego 3) (w przypadku dostaw lub usług) Wykaz dostaw lub usług (załącznik nr 5 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Wadium 1. Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - 8.000,- zł (słownie:osiemtysiętyzłotych 00/100) dla części 1 - 5.000,- zł (słownie:pięćtysięcyzłotych 00/100) dla części 2 - dla części 3 zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część wielkości wadium należy zsumować.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian; 2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 20% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 3) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 20% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 4) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt 1, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 5) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e p.z.p.; 6) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 p.z.p. i wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na dostawy - jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 1a. W przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz pkt 4 lit. b, p.z.p., zamawiający nie może wprowadzać kolejnych zmian umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy. 1b. W przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1, 3 i 6 p.z.p., zmiany postanowień umownych nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy. 1c. W przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 i 3 p.z.p., zamawiający, po dokonaniu zmiany umowy, zamieszcza w Biuletynie Zamówień Publicznych 1d. Jeżeli umowa zawiera postanowienia przewidujące możliwość zmiany wynagrodzenia należnego wykonawcy z powodu okoliczności innych niż zmiana zakresu świadczenia wykonawcy, dopuszczalną wartość zmiany umowy, o której mowa w 144 ust. 1 pkt 2 lit. c, pkt 3 lit. b i pkt 6 p.z.p., ustala się w oparciu o wartość zamówienia określoną pierwotnie, z uwzględnieniem zmian wynikających z tych postanowień. 1e. Zmianę postanowień zawartych w umowie lub umowie ramowej uznaje się za istotną, jeżeli: 1) zmienia ogólny charakter umowy lub umowy ramowej, w stosunku do charakteru umowy lub umowy ramowej w pierwotnym brzmieniu; 2) nie zmienia ogólnego charakteru umowy lub umowy ramowej i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy lub umowy ramowej na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy lub umowy ramowej, d) polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w art. 144 ust. 1 pkt 4 p.z.p. 2. Postanowienie umowne zmienione z naruszeniem art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e podlega unieważnieniu. Na miejsce unieważnionych postanowień umowy wchodzą postanowienia umowne w pierwotnym brzmieniu.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Data skl 21/11/2016
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)