Dostawa niszczarek

Publication date 2016-11-10
End date 2016-11-18 12:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli

Szczegóły

Numer ogłoszenia 341149 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 301914008
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa niszczarek, zgodnych z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 6 do SIWZ
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do SIWZ.
Warunki gwarancji i serwisu określone zostały w załączniku nr 6 do SIWZ.
Termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy (dostawa urządzeń).


Opis

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa niszczarek, zgodnych z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 6 do SIWZ - zad. nr 1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do SIWZ.
Warunki gwarancji i serwisu określone zostały w załączniku nr 6 do SIWZ.
Termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy (dostawa urządzeń).Przedmiotem zamówienia jest: dostawa niszczarek, zgodnych z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 6 do SIWZ - zad. nr 2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do SIWZ.
Warunki gwarancji i serwisu określone zostały w załączniku nr 6 do SIWZ.
Termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy (dostawa urządzeń).Przedmiotem zamówienia jest: dostawa niszczarek, zgodnych z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 6 do SIWZ - zad. nr 3
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do SIWZ.
Warunki gwarancji i serwisu określone zostały w załączniku nr 6 do SIWZ.
Termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy (dostawa urządzeń).Przedmiotem zamówienia jest: dostawa niszczarek, zgodnych z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 6 do SIWZ - zad. nr 4
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do SIWZ.
Warunki gwarancji i serwisu określone zostały w załączniku nr 6 do SIWZ.
Termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy (dostawa urządzeń).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Ulica ul. Mogilska
Nr domu 109
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 31571
Panstwo Polska
Wojewodztwo małopolskie
Tel 012 6154860, 6154862
Fax 012 6154887; 6154219
Email zzp@malopolska.policja.gov.pl
Adres strony url http://malopolska.policja.gov.pl/
Regon 35108157000000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja rządowa terenowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://malopolska.policja.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://malopolska.policja.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składa się wyłącznie w fomie pisemnej.
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie Wydział ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP – pokój 101B, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków.
Numer referencyjny ZP-110/2016
Rodz zam D
Okres2c 14
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenia są zawarte w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenia są zawarte w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 4. W celu wykazania, że oferowane produkty równoważne spełniają wymagania Zamawiającego, zgodnie z § 13.1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia: 1) certyfikatów zgodności CE bądź deklaracji zgodności CE – dla każdego z oferowanych typów urządzeń równoważnych; 2) opisów oferowanych produktów równoważnych, potwierdzających, że oferowane zamienniki spełniają wszystkie warunki opisane przez Zamawiającego. W przypadku oferowania produktów wskazanych przez Zamawiającego, dołączanie opisów nie jest wymagane. Wymagane dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie oraz zmian określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp. 2. Zmiany treści umowy mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji umowy poprzez przedłużenie terminu dostawy o maksymalnie 7 dni w przypadku opóźnienia powstałego z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; z zastrzeżeniem § 4 ust. 9; 2) asortymentu stanowiącego przedmiot umowy, poprzez zastąpienie produktami o takim samym przeznaczeniu oraz co najmniej takiej samej wydajności w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) nastąpiła zmiana sytuacji rynkowej i wycofanie z rynku produktu oferowanego przez Wykonawcę oraz zastąpieniem go innymi, co najmniej o takich samych parametrach; b) produkty zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie nie są dostępne na rynku; c) nastąpiły przerwy w produkcji lub dostawie przedmiotu umowy powstałe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. 3) Wynagrodzenia należnego Wykonawcy, poprzez zwiększenie lub zmniejszenie jego wysokości w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) nastąpiła zmiana powszechnie obowiązującego prawa regulującego stawkę podatku VAT; b) cena rynkowa asortymentu, który został wprowadzony do umowy aneksem jest niższa niż pierwotnie wskazany w umowie. 4) Miejsca dostawy części/całości przedmiotu umowy lub świadczenie usług gwarancyjnych, poprzez wskazanie innej jednostki Policji na terenie woj. małopolskiego jako miejsca dostawy lub świadczenia usług gwarancyjnych w przypadku jeśli będzie to wynikało z potrzeb Zamawiającego. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności 5. Zmiany o których mowa w ust. 1 i 2 mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy.
Czy aukcja Nie
Data skl 18/11/2016
Godz skl 12:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)