| Biuletyn |
2016
|
| Nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
|
| Ulica |
ul. Mogilska
|
| Nr domu |
109
|
| Miejscowość |
Kraków
|
| Kod Pocztowy |
31571
|
| Panstwo |
Polska
|
| Województwo |
małopolskie
|
| Tel |
012 6154860, 6154862
|
| Fax |
012 6154887; 6154219
|
| Email |
zzp@malopolska.policja.gov.pl
|
| Adres strony url |
http://malopolska.policja.gov.pl/
|
| Regon |
35108157000000
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
administracja rządowa terenowa
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://malopolska.policja.gov.pl/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://malopolska.policja.gov.pl/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składa się wyłącznie w fomie pisemnej.
|
| Czy podzielone na czesci |
Tak
|
| Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie Wydział ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP – pokój 101B, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków.
|
| Numer referencyjny |
ZP-110/2016
|
| Rodz zam |
D
|
| Okres2c |
14
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
| Czas |
O
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenia są zawarte w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenia są zawarte w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
4. W celu wykazania, że oferowane produkty równoważne spełniają wymagania Zamawiającego, zgodnie z § 13.1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
1) certyfikatów zgodności CE bądź deklaracji zgodności CE – dla każdego z oferowanych typów urządzeń równoważnych;
2) opisów oferowanych produktów równoważnych, potwierdzających, że oferowane zamienniki spełniają wszystkie warunki opisane przez Zamawiającego. W przypadku oferowania produktów wskazanych przez Zamawiającego, dołączanie opisów nie jest wymagane.
Wymagane dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
|
| Czy wadium |
Nie
|
| Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie oraz zmian określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp.
2. Zmiany treści umowy mogą dotyczyć:
1) terminu realizacji umowy poprzez przedłużenie terminu dostawy o maksymalnie 7 dni
w przypadku opóźnienia powstałego z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; z zastrzeżeniem § 4 ust. 9;
2) asortymentu stanowiącego przedmiot umowy, poprzez zastąpienie produktami o takim samym przeznaczeniu oraz co najmniej takiej samej wydajności w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
a) nastąpiła zmiana sytuacji rynkowej i wycofanie z rynku produktu oferowanego przez Wykonawcę oraz zastąpieniem go innymi, co najmniej o takich samych parametrach;
b) produkty zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie nie są dostępne na rynku;
c) nastąpiły przerwy w produkcji lub dostawie przedmiotu umowy powstałe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy.
3) Wynagrodzenia należnego Wykonawcy, poprzez zwiększenie lub zmniejszenie jego wysokości
w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
a) nastąpiła zmiana powszechnie obowiązującego prawa regulującego stawkę podatku VAT;
b) cena rynkowa asortymentu, który został wprowadzony do umowy aneksem jest niższa niż pierwotnie wskazany w umowie.
4) Miejsca dostawy części/całości przedmiotu umowy lub świadczenie usług gwarancyjnych, poprzez wskazanie innej jednostki Policji na terenie woj. małopolskiego jako miejsca dostawy lub świadczenia usług gwarancyjnych w przypadku jeśli będzie to wynikało z potrzeb Zamawiającego.
4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności
5. Zmiany o których mowa w ust. 1 i 2 mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy.
|
| Czy będzie aukcja |
Nie
|
| Data składania wniosków |
18/11/2016
|
| Godzina składania wniosków |
12:00
|
| Termin |
on
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
| IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
| IV 6 5 |
Nie
|
| Czy unieważnienie |
Tak
|