Dostawa materiałów biurowych dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczgo z siedzibą w Warszawie

Publication date 2016-11-10
End date 2016-11-18 10:00:00
Instytucja Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 341280 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla poszczególnych Oddziałów Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie, zgodnie ze złożonymi zapotrzebowaniami. Dostawy do poszczególnych Oddziałów stanowić będą odrębne części zamówienia.

Opis

Dostawa materiałów biurowych dla Centrali MODR WarszawaDostawa materiałów biurowych dla Oddziału MODR BieliceDostawa materiałów biurowych dla Oddziału MODR OstrołękaDostawa materiałów biurowych dla Oddziału MODR PłockDostawa materiałów biurowych dla Oddziału MODR SiedlceDostawa materiałów biurowych dla Oddziału MODR RadomDostawa materiałów biurowych dla Oddziału MODR Poświętne w Płońsku

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Ulica ul. Czereśniowa
Nr domu 98
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02456
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 225 716 100
Fax 225 716 101
Email administracja@modr.mazowsze.pl
Adres strony url www.modr.mazowsze.pl
Regon 674282000000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Numer referencyjny MODR 19/2016
Rodz zam D
Okres2c 14
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, co najmniej: 1 dostawę materiałów biurowych o wartości nie mniejszej niż 5000,00 zł brutto (dotyczy części II zamówienia i części IV zamówienia),2 dostawy materiałów biurowych o wartości nie mniejszej niż 10000,00 zł brutto każda dostawa (w przypadku pozostałych części zamówienia).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik n 3 do SIWZ - Wykonawca składa to oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp 3. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; wykaz dostaw Wykonawca składa w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postepowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym jest mowa rozdz. VI ust. 1 pkt. 2 lit. c niniejszej SIWZ, tj. należytego wykonania co najmniej: 1 dostawy materiałów biurowych o wartości nie mniejszej niż 5000,00 zł brutto (dotyczy części II zamówienia i części IV zamówienia),2 dostaw materiałów biurowych o wartości nie mniejszej niż 10000,00 zł brutto każda dostawa (w przypadku pozostałych części zamówienia)
Inne dokumenty niewymienione W przypadku podpisania oferty raz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) Wykonawcy należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:zmiana czasu realizacji przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zgody obu stron umowy, z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy, w razie działania siły wyższej, w związku z przedłużającym się postepowaniem przetargowym na skutek wniesionych środków odwoławczych;zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego ze złożonej oferty w przypadku: zmiany stawki podatku vat wskutek zmiany obowiązujących przepisów, przy czym zmiana stawki vat spowoduje, że wartość brutto wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy zostanie obliczona w oparciu o wielkość stawki podatku vat obowiązującej na dzień powstania obowiązku podatkowego,zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; zmiana dotycząca podwykonawstwa – Zamawiający przewiduje możliwość: zmiany podwykonawcy wskazanego przez Wykonawcę, rezygnacji z podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, zmiany w zakresie podwykonawstwa w stosunku do zaproponowanego zakresu wynikającego z przyjętej oferty Wykonawcy; jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby powoływał się Wykonawca, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, Wykonawca będzie zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; zmiana ta może być przyczyną zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia.
Kryt 0 Łączna cena ofertowa brutto
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 18/11/2016
Godz skl 10:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)