Serwisowanie sprzętu komputerowego oraz obsługa informatyczna Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej

Publication date 2016-11-16
End date 2016-11-24 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej
Miejscowość Ostrów Mazowiecka
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 344542 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 503120005, 720000005
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Serwisowanie sprzętu komputerowego oraz obsługa informatyczna - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej
Ulica ul. Dubois
Nr domu 68
Miejscowosc Ostrów Mazowiecka
Kod poczt 07300
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 297 463 711
Fax 297 463 706
Email spzzozom@wp.pl
Adres strony url www.szpitalostrowmaz.pl
Regon 30675600000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalostrowmaz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny poczta, kurierlub osobiście
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SPZZOZ w Ostrowi Mazowieckiej, ul. Duboisa 68, 07 - 300 Ostrów Mazowiecka
Numer referencyjny SPZZOZ.XII.381.26/2016
Rodz zam U
Okres2c 12
Szacunkowa wart zam calosc 212400.00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 ustawy PZP, należy złożyć: 1.1. wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 2.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2.2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu, potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem, podatkowym, w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2.3. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub innego dokumentu, potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 24/11/2016
Godz skl 10:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)