Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lwówku Śląskim

Publication date 2016-12-02
End date 2016-12-12 12:00:00
Instytucja Powiat Lwówecki
Miejscowość Lwówek Śląski
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 357034 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 301214306, 516111009
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, wyprodukowanych
w 2016 roku urządzeń:
a) wielofunkcyjnego cyfrowego urządzenia do kopiowania, skanowania i drukowania (monochromatycznego i kolorowego) o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w Specyfikacji technicznej urządzenia wielofunkcyjnego, stanowiącej Załącznik Nr 5 do SIWZ.
b) wielofunkcyjnego cyfrowego urządzenia do kopiowania (format do A3), skanowania i drukowania (monochromatycznego i kolorowego) o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w Specyfikacji technicznej urządzenia wielofunkcyjnego, stanowiącej Załącznik Nr 6 do SIWZ.
2. Wykonawca wraz z urządzeniem przekaże Zamawiającemu kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, licencję na oprogramowanie, dane punktu serwisowego, inne dokumenty producenta urządzenia – jeśli występują.
3. Dostawa dodatkowych dwóch zestawów kompletów tonerów do zamawianych urządzeń (poza zestawem startowym)
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również instalację sprzętu i systemu w siedzibie Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lwówku Śląskim przy ul. Szpitalnej 4, a także przeprowadzenie szkolenia pracowników w/w Jednostki z zakresu prawidłowej obsługi urządzenia.
5. Wykonawca, w ramach zaoferowanej ceny, w okresie gwarancji, zobowiązany będzie do zapewnienia autoryzowanego serwisu technicznego, obejmującego co najmniej:
1) wymianę uszkodzonych części i mechanizmów – przy czym koszty zakupu wymienianych części i mechanizmów pokrywać będzie jednostka użytkująca sprzęt – o ile zużycie części i mechanizmów wynikać będzie z eksploatacji zgodnej z przebiegiem deklarowanym przez producenta;
2) wykonywanie przeglądów serwisowych w cyklu 6-miesięcznym, w tym czyszczenie i regulacje – w celu zapewnienia najwyższej jakości wydruków;
3) pomoc techniczną.
6. W ramach serwisu i pomocy technicznej Zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy informację o awarii urządzenia lub systemu – telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną
(e-mail).
7. Czas reakcji serwisu wynosić będzie maksymalnie 2 dni robocze od momentu przyjęcia zgłoszenia awarii. Serwis zobowiązany będzie do potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia poprzez przesłanie faksem lub drogą elektroniczną informacji o przyjęciu zgłoszenia wraz z podaniem terminu, w którym wizyta serwisowa nastąpi.
8. Termin usunięcia zgłoszonej usterki nastąpi w miejscu użytkowania urządzenia w terminie do 7 dni roboczych od daty przyjęcia zgłoszenia.
9. Koszty dojazdów serwisanta do miejsca użytkowania sprzętu w okresie gwarancji pokrywa Wykonawca.
10. W przypadku usterek, których nie będzie można naprawić w terminie określonym w ust. 7 w miejscu użytkowania urządzenia, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia na czas naprawy urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych od urządzenia naprawianego, a także do transportu naprawianego sprzętu, jak również urządzenia zastępczego, a także do wniesienia, instalacji oraz uruchomienia urządzenia zastępczego i innych czynności związanych z zapewnieniem naprawy sprzętu poza miejscem użytkowania i dostawy urządzenia po naprawie – bez pobierania dodatkowej opłaty od Zamawiającego lub jednostki użytkującej urządzenie.
11. Zamawiający informuje, że w okresie gwarancji materiały eksploatacyjne do urządzenia jednostka użytkująca sprzęt będzie mogła zakupić u innego podmiotu, z zastrzeżeniem, że materiały eksploatacyjne będą oryginalnymi produktami, wymaganymi przez producenta urządzenia.
12. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę:
1) gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia przez okres minimum 24 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia;
2) rękojmi za wady przedmiotu zamówienia przez okres minimum 24 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
13. Okres gwarancji stanowi jedno z punktowanych kryteriów oceny ofert, stąd Wykonawca może wydłużyć oferowany termin gwarancji – na zasadach określonych w Dziale XVI SIWZ. Maksymalny okres gwarancji, jaki Wykonawca może zaoferować w ramach jednego z kryteriów oceny ofert, wynosi 48 miesięcy. Jeśli Wykonawca zaoferuje dłuższy, niż 48 miesięcy, okres gwarancji, Zamawiający przyzna ofercie taką ilość punktów, jak dla określonego w tym kryterium oceny ofert maksymalnego 48-miesięcznego okresu gwarancji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Powiat Lwówecki
Ulica Szpitalna
Nr domu 4
Miejscowosc Lwówek Śląski
Kod poczt 59-600
Panstwo Polska
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel +48757823650
Fax +48757823654
Email or@powiatlwowecki.pl
Adres strony url http://www.bip.powiatlwowecki.pl
Regon 230821606
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.powiatlwowecki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Nie
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe Lwówku Śląskim, ul. Szpitalna 4, 59-600 Lwówek Śląski
Numer referencyjny OR.272.151.2016
Rodz zam D
Okres2c 7
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; Załącznik nr2. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. (Załącznik 2) 2) Jeżeli wykonawca zamierza część zamówienia zlecić podwykonawcom na zdolnościach, których polega, na potrzeby realizacji tej części, to należy wypełnić odrębne oświadczenia dla tych podwykonawców (Załącznik 2). 2. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.3 PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP Zał. nr 3 3. Pełnomocnictwo udzielone przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów każdy z wykonawców składających ofertę wspólną zobowiązany jest złożyć oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt. 24 5.Inne dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy według wzoru załącznika nr 1, 2) wypełniony opis oferowanego produktu – odpowiednio załącznik nr 1a, załącznik nr 1b
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 12/12/2016
Godz skl 12:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)