Zakup, dostawa, rozładunek, przemieszczenie, montaż oraz ustawienie mebli biurowych na potrzeby Ministerstwa Finansów w ramach Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020.

Publication date 2016-12-05
End date 2016-12-13 12:00:00
Instytucja Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble,
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 358404 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 391500008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego (Warszawa, ul. Świętokrzyska 12) lub do innych pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na terenie Warszawy, a także montaż i przemieszczenie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz ustawienie mebli biurowych oraz innych mebli, zwanych dalej Meblami, według wykazu określonego w Załączniku Nr 1 do Umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis cech, parametrów, funkcjonalności Mebli oraz sposobu jego realizacji zawiera Załącznik D Wzór Umowy do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne
Ulica ul. Świętokrzyska
Nr domu 12
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00916
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 694 45 06
Fax 22 694 52 68
Email wzp@mofnet.gov.pl
Regon 221700000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu 5. Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 w ramach projektu POPT.01.02.00-00-0053/15 „Wsparcie stanowiska pracy pracowników Instytucji Audytowej w latach 2015-2017”.
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja rządowa centralna
Dostep dokumentow zamowienia www.mf.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mf.gov.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony Tak
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Nie
Dostep do dokumentow ograniczony ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa
Numer referencyjny C/620/16/BAD/B/173-1/194
Rodz zam D
Okres2c 30/06/2017
Szacunkowa wart zam calosc 232169.46
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow 1. Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia w następujących terminach: 1) Etap I polegający na dostawie Mebli do siedziby Zamawiającego lub do innych pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na terenie Warszawy wraz z rozładunkiem i przemieszczeniem Mebli do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w terminie do 28 grudnia 2016 r.; 2) Etap II polegający na montażu i przemieszczeniu (sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego) Mebli do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, jednak nie później niż do dnia 30 czerwca 2017 r. 2. Terminy realizacji poszczególnych obowiązków Wykonawcy, składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik D do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow w zakresie kompetencji zdolności technicznej lub zawodowej wykażą się wykonaniem, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwóch dostaw mebli biurowych odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości 150000,00zł każda
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający będzie żądać wykazu dostaw (Załącznik B do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawia wraz z ofertą oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający określił okoliczności i warunki istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w § 8 Wzoru Umowy - Załącznik D do SIWZ. 2. Wprowadzenie zmian postanowień Umowy wymaga: 1) zgodnej woli stron, 2) zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Data skl 13/12/2016
Godz skl 12:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 4. Ocena oferty w kryterium długość gwarancji zostanie przyznana za pomocą następującego mechanizmu: 1) Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji: 36 miesięcy otrzyma 40 punktów, 2) Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji: 24 miesiące otrzyma 20 punktów, 3) Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji: 12 miesięcy otrzyma 0 punktów.
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)