Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne
|
Ulica |
ul. Świętokrzyska
|
Nr domu |
12
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00916
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 694 45 06
|
Fax |
22 694 52 68
|
Email |
wzp@mofnet.gov.pl
|
Regon |
221700000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
5. Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 w ramach projektu POPT.01.02.00-00-0053/15 „Wsparcie stanowiska pracy pracowników Instytucji Audytowej w latach 2015-2017”.
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja rządowa centralna
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mf.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mf.gov.pl
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
Tak
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa
|
Numer referencyjny |
C/620/16/BAD/B/173-1/194
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
30/06/2017
|
Szacunkowa wart zam calosc |
232169.46
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
1. Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia w następujących terminach:
1) Etap I polegający na dostawie Mebli do siedziby Zamawiającego lub do innych pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na terenie Warszawy wraz z rozładunkiem i przemieszczeniem Mebli do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w terminie do 28 grudnia 2016 r.;
2) Etap II polegający na montażu i przemieszczeniu (sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego) Mebli do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, jednak nie później niż do dnia 30 czerwca 2017 r.
2. Terminy realizacji poszczególnych obowiązków Wykonawcy, składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik D do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
w zakresie kompetencji zdolności technicznej lub zawodowej wykażą się wykonaniem, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwóch dostaw mebli biurowych odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości 150000,00zł każda
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający będzie żądać wykazu dostaw (Załącznik B do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawia wraz z ofertą oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający określił okoliczności i warunki istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w § 8 Wzoru Umowy - Załącznik D do SIWZ.
2. Wprowadzenie zmian postanowień Umowy wymaga:
1) zgodnej woli stron,
2) zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Data składania wniosków |
13/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 6 |
4. Ocena oferty w kryterium długość gwarancji zostanie przyznana za pomocą następującego mechanizmu:
1) Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji: 36 miesięcy otrzyma 40 punktów,
2) Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji: 24 miesiące otrzyma 20 punktów,
3) Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji: 12 miesięcy otrzyma 0 punktów.
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|