Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. Jana Pawła II w Jarosławiu
Publication date | 2016-12-05 |
End date | 2016-12-12 10:30:00 |
Instytucja | Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy |
Miejscowość | Jarosław |
Województwo | podkarpackie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 359090 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 158000006, 153000001 |
Adres strony internetowej siwz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia. 1. Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych w ilości i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 SIWZ z podziałem na pakiety: Pakiet Nr 1 - mięso i wędliny, Pakiet Nr 2 – warzywa i owoce, Pakiet Nr 3 - ryby i mrożonki, Pakiet Nr 4 – produkty mleczarskie, Pakiet Nr 5 – pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie, mąka pszenna, Pakiet Nr 6 – jaja świeże, Pakiet Nr 7 – różne produkty spożywcze, 2. Podane ilości produktów są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w obrębie danego pakietu, tzn. nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Powyższe wynikać będzie ze zmiany ilości osób stołujących się. Zwiększenie asortymentu w obrębie pakietu może nastąpić, pod warunkiem, że nie zwiększy to wartości umowy. 3. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w ciągu 6 miesięcy, także w niewielkich ilościach w okresie feryjnym. Miejsce realizacji zamówienia – Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im. Jana Pawła II w Jarosławiu. Zamawiający będzie przekazywał zamówienie co najmniej z 1 – dniowym wyprzedzeniem, co do rodzaju i ilości potrzebnego towaru. Dostawa następować będzie na podstawie telefonicznego zamówienia i przedstawia się następująco : PAKIET NR 1 - Mięso, wędliny - dostawa od poniedziałku do czwartku w godz. od 6.00 do 8.00. PAKIET NR 2 - Warzywa, owoce – dostawa cztery razy w tygodniu w godz. od 8.00 do 9.00. PAKIET NR 3 - Ryby, mrożonki – dostawa co najmniej dwa razy w miesiącu w godz. od 10.00 do 12.00. PAKIET NR 4 - Produkty mleczarskie – dostawa trzy razy w tygodniu: poniedziałek , środa, piątek w godz. od 6.00 do 6.30. PAKIET NR 5 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie, mąka pszenna - dostawa codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 6.00 do 6.30 PAKIET NR 6 – Jaja świeże - dostawa co najmniej dwa razy w miesiącu w godz. od 9.00 do 13.00. PAKIET NR 7- Różne produkty spożywcze – dostawa dwa razy w tygodniu: poniedziałek, środa w godz. od 6.00 do 10.00. Rozpoczęcie realizacji zamówienia - 02 stycznia 2017 r. Zakończenie realizacji zamówienia – 30 czerwca 2017 r. OpisWymogi jakościowe – produkty właściwie opisane, oznakowane, zabezpieczone bez śladów zewnętrznej ingerencji. Mięso : powinno być świeże, mieć właściwą barwę jasnoczerwoną lub różową , bez nalotów pleśni, obcych zapachów, fragmentów kości. Podroby: świeże. Wędliny :świeże, bez nalotów pleśni, oślizgłości. Transport spełniający warunki sanitarne. Harmonogram dostaw: od poniedziałku do czwartku w godz. od 6.00 do 8.00 za wyłączeniem okresów wolnych od zajęć szkolnych. Dostawy w ilościach określonych przez zamawiającego złożone telefonicznie, jeden dzień przed terminem dostawy.Wymogi jakościowe. Warzywa korzeniowe – całe, płukane, czyste wystarczająco suche, bez śladów szkodników, bez śladów zepsucia. Pakowane. Owoce – całe, czyste, dojrzałe o odpowiednim wybarwieniu i wielkości, bez śladów obecności szkodników i śladów zepsucia oraz zapachów nietypowych dla gatunku i odmiany. Pakowane w opakowaniach do tego przeznaczonych, czystych . Warzywa kapustne – całe, czyste, bez śladów obecności szkodników i zepsucia. Warzywa zielone oraz pomidory- czyste, bez śladów obecności szkodników, bez śladów zepsucia, bez plam, obcych zapachów nietypowych dla gatunku i odmiany. Fasola – bez śladów szkodników. Ziemniaki – całe nie płukane, odmiana jadalna: żółte lub kremowe. Harmonogram dostaw: cztery razy w tygodniu w godz. od 8.00 do 9.00 za wyłączeniem okresów wolnych od zajęć szkolnych. Dostawy w ilościach określonych przez zamawiającego złożone telefonicznie, jeden dzień przed terminem dostawy.Wymogi jakościowe: Ryby – produkty bez zanieczyszczeń, śladów pleśni, nietypowych zapachów, obślizgłych, opakowania bez zewnętrznej ingerencji, świeże odpowiednio opisane i oznakowane. Mrożonki – produkty czyste, bez śladów pleśni, obcych zapachów i ciał stałych. Opakowania czyste, oryginalnie zamknięte, bez zewnętrznej ingerencji i uszkodzeń, odpowiednio oznakowane. Harmonogram dostaw: nieregularnie, co najmniej dwa razy w miesiącu w godz. od 10.00 do 12.00 za wyłączeniem okresów wolnych od zajęć szkolnych. Dostawy w ilościach określonych przez zamawiającego złożone telefonicznie, jeden dzień przed terminem dostawy.Wymogi jakościowe: produkty bez zanieczyszczeń, obcych zapachów, smaków nietypowych dla danego asortymentu, nalotów pleśni, bez śladów obecności szkodników. Właściwie opisane, oznakowane i zabezpieczone, bez śladów zewnętrznej ingerencji. Harmonogram dostaw: trzy razy w tygodniu – poniedziałek, środa, piątek w godz. od 6.00 do 6.30 za wyłączeniem okresów wolnych od zająć szkolnych. Dostawy w ilościach określonych przez zamawiającego, złożone telefonicznie, jeden dzień przed terminem dostawy. Wymogi jakościowe : pieczywo bez zanieczyszczeń, zgnieceń, nietypowych zapachów i smaków, śladów pleśni, niedopieczone lub nadmiernie spalone, świeże, odpowiednio zapakowane bez śladów obecności szkodników i bez zewnętrznej ingerencji. Właściwie opisane i oznakowane, transport spełniający wymogi sanitarne.Pieczywo półcukiernicze i cukiernicze nie może zawierać więcej niż: - 15 g cukru w 100 g produktu gotowego do spożycia - 10 g tłuszczu w 100 g produktu gotowego do spożycia - nie więcej niż 0,45 g sodu/ 1,2 g soli w 100 g produktu gotowego do spożycia Pieczywo z wyłączeniem pieczywa produkowanego z ciasta głęboko mrożonego Dostawy w ilościach określonych przez zamawiającego, złożone telefonicznie, jeden dzień przed terminem dostawy. Wymogi jakościowe – produkt czysty nie poddany zabiegom konserwującym, bez pęknięć, uszkodzeń i śladów obecności szkodników z minimalnym 14 – dniowym okresem przydatności do spożycia. Jaja świeże klasy M. Harmonogram dostaw: co najmniej dwa razy w miesiącu w godz. od 9.00 do 13.00 za wyłączeniem okresów wolnych od zajęć szkolnych. Dostawy w ilościach określonych przez zamawiającego, złożone telefonicznie, jeden dzień przed terminem dostawyWymogi jakościowe: Podane w opisie szczegółowym nazwy – znaki towarowe mają na celu określenie parametrów jakościowych dostarczanych towarów. ,,Lub równoważny” – należy przez to rozumieć produkt o tych samych parametrach jakościowych i ilościowych – taki sam lub zbliżony skład produktu, zawartość składników pokarmowych i kalorii. W przypadku zastosowania artykułu, produktu równoważnego należy podać w kolumnie ,,Nazwa artykułu” nazwę towaru i jego producenta. Artykuły spożywcze powinny być odpowiednio zapakowane bez śladów uszkodzeń, zewnętrznej ingerencji i obecności szkodników. Czyste bez śladów pleśni i obcych zapachów. Odpowiednio oznakowane i opisane. Harmonogram dostaw: dwa razy w tygodniu w poniedziałek i środę w godz. od 6.00 do 10.00 za wyłączeniem okresów wolnych od zajęć szkolnych. Dostawy w ilościach określonych przez zamawiającego, złożone telefonicznie, jeden dzień przed terminem dostawy. Owoce suszone powinny być bez dodatków cukrów i substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu P E i Rady ( WE ) nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008, oraz bez dodatków soli. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2016 |
Nazwa | Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy |
Ulica | ul. Jana Pawła II |
Nr domu | 30 |
Miejscowosc | Jarosław |
Kod poczt | 37500 |
Panstwo | Polska |
Wojewodztwo | podkarpackie |
Tel | 0-16 621 24 31 |
Fax | 0-16 621 24 31 |
alinababiarz@op.pl | |
Adres strony url | sosw.jaroslaw.pl |
Regon | 23855200000 |
Czy obowiazkowa | Nie |
Zamieszczanie obowiazkowe | Nie |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | jednostka organizacyjna administracji samorządowej |
Czy dostep dokumentow zamowienia | Tak |
Dostep dokumentow zamowienia | http://sosw.jaroslaw.samorzady.pl/art/id/114 |
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak |
Zamieszczona bedzie specyfikacja | http://sosw.jaroslaw.samorzady.pl/art/id/114 |
Czy podzielone na czesci | Tak |
Oferty lub wnioski | Maksymalnej |
Maksymalna liczba czesci | 7 |
Rodz zam | D |
Okres2c | 02/01/201730/06/2017 |
Szacunkowa wart zam calosc | 103633.97 |
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie |
Czas | O |
Informacje na temat katalogow | Szczegółowe warunki realizacji usług stanowiących przedmiot zamówienia określa, "Wzór Umowy”, stanowiący Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. Dostawy, rozładunek i wniesienie produktów realizowane są na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć przedmiot zamówienia na czas przewozu, ponosi odpowiedzialność za nienaruszalność dostarczonego towaru oraz za wady jakościowe dostarczanych produktów. Zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru na własny koszt. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty były pełnowartościowe i wyprodukowane zgodnie z zasadami systemu HACCP. Oferowane produkty winny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności. |
Okreslenie warunkow | O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobowym niezbędnym do wykonania zamówienia, • zapoznali się ze wzorem umowy i w pełni go akceptują, • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia, • nie mają zaległości względem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego, albo uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. • nie zostali wpisani do Krajowego Rejestru Długów. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej musi spełniać każdy z Wykonawców. 3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia: • winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; • ponoszą solidarnie odpowiedzialność za wykonanie umowy. |
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Nie |
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
Wykaz dokumentow zaswiadczen | Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu - stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ. |
Czy wadium | Nie |
Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokona zmiany polegającej na zmianie cen jednostkowych w wyniku zmiany stawki podatku VAT. |
Kryt 0 | cena |
Kryt 0p | 100 |
Czy aukcja | Nie |
Data skl | 12/12/2016 |
Godz skl | 10:30 |
IV 4 4 jezyki | polski |
Termin | on |
Zastosowanie procedury pzp | Nie |
IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie |
IV 6 5 | Nie |
Czy uniewaznienie | Tak |