Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. Jana Pawła II w Jarosławiu

Data publikacji 2016-12-05
Data zakończenia 2016-12-12 10:30:00
Instytucja Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy
Miejscowość Jarosław
Województwo podkarpackie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 359090 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 153000001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia.
1. Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych w ilości i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 SIWZ z podziałem na pakiety:
Pakiet Nr 1 - mięso i wędliny,
Pakiet Nr 2 – warzywa i owoce,
Pakiet Nr 3 - ryby i mrożonki,
Pakiet Nr 4 – produkty mleczarskie,
Pakiet Nr 5 – pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie, mąka pszenna,
Pakiet Nr 6 – jaja świeże,
Pakiet Nr 7 – różne produkty spożywcze,
2. Podane ilości produktów są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w obrębie danego pakietu, tzn. nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Powyższe wynikać będzie ze zmiany ilości osób stołujących się. Zwiększenie asortymentu w obrębie pakietu może nastąpić, pod warunkiem, że nie zwiększy to wartości umowy.
3. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w ciągu 6 miesięcy, także w niewielkich ilościach w okresie feryjnym. Miejsce realizacji zamówienia – Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im. Jana Pawła II w Jarosławiu. Zamawiający będzie przekazywał zamówienie co najmniej z 1 – dniowym wyprzedzeniem, co do rodzaju i ilości potrzebnego towaru. Dostawa następować będzie na podstawie telefonicznego zamówienia
i przedstawia się następująco :
PAKIET NR 1 - Mięso, wędliny - dostawa od poniedziałku do czwartku w godz.
od 6.00 do 8.00.
PAKIET NR 2 - Warzywa, owoce – dostawa cztery razy w tygodniu w godz.
od 8.00 do 9.00.
PAKIET NR 3 - Ryby, mrożonki – dostawa co najmniej dwa razy w miesiącu w godz. od 10.00 do 12.00.
PAKIET NR 4 - Produkty mleczarskie – dostawa trzy razy w tygodniu: poniedziałek , środa, piątek w godz. od 6.00 do 6.30.
PAKIET NR 5 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie, mąka pszenna - dostawa codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 6.00 do 6.30
PAKIET NR 6 – Jaja świeże - dostawa co najmniej dwa razy w miesiącu w godz. od 9.00 do 13.00.
PAKIET NR 7- Różne produkty spożywcze – dostawa dwa razy w tygodniu: poniedziałek, środa w godz. od 6.00 do 10.00.

Rozpoczęcie realizacji zamówienia - 02 stycznia 2017 r.
Zakończenie realizacji zamówienia – 30 czerwca 2017 r.



Opis

Wymogi jakościowe – produkty właściwie opisane, oznakowane, zabezpieczone bez śladów zewnętrznej ingerencji. Mięso : powinno być świeże, mieć właściwą barwę jasnoczerwoną lub różową , bez nalotów pleśni, obcych zapachów, fragmentów kości. Podroby: świeże. Wędliny :świeże, bez nalotów pleśni, oślizgłości. Transport spełniający warunki sanitarne. Harmonogram dostaw: od poniedziałku do czwartku w godz. od 6.00 do 8.00 za wyłączeniem okresów wolnych od zajęć szkolnych. Dostawy w ilościach określonych przez zamawiającego złożone telefonicznie, jeden dzień przed terminem dostawy.Wymogi jakościowe. Warzywa korzeniowe – całe, płukane, czyste wystarczająco suche, bez śladów szkodników, bez śladów zepsucia. Pakowane. Owoce – całe, czyste, dojrzałe o odpowiednim wybarwieniu i wielkości, bez śladów obecności szkodników i śladów zepsucia oraz zapachów nietypowych dla gatunku i odmiany. Pakowane w opakowaniach do tego przeznaczonych, czystych . Warzywa kapustne – całe, czyste, bez śladów obecności szkodników i zepsucia. Warzywa zielone oraz pomidory- czyste, bez śladów obecności szkodników, bez śladów zepsucia, bez plam, obcych zapachów nietypowych dla gatunku i odmiany. Fasola – bez śladów szkodników. Ziemniaki – całe nie płukane, odmiana jadalna: żółte lub kremowe. Harmonogram dostaw: cztery razy w tygodniu w godz. od 8.00 do 9.00 za wyłączeniem okresów wolnych od zajęć szkolnych. Dostawy w ilościach określonych przez zamawiającego złożone telefonicznie, jeden dzień przed terminem dostawy.Wymogi jakościowe: Ryby – produkty bez zanieczyszczeń, śladów pleśni, nietypowych zapachów, obślizgłych, opakowania bez zewnętrznej ingerencji, świeże odpowiednio opisane i oznakowane. Mrożonki – produkty czyste, bez śladów pleśni, obcych zapachów i ciał stałych. Opakowania czyste, oryginalnie zamknięte, bez zewnętrznej ingerencji i uszkodzeń, odpowiednio oznakowane. Harmonogram dostaw: nieregularnie, co najmniej dwa razy w miesiącu w godz. od 10.00 do 12.00 za wyłączeniem okresów wolnych od zajęć szkolnych. Dostawy w ilościach określonych przez zamawiającego złożone telefonicznie, jeden dzień przed terminem dostawy.Wymogi jakościowe: produkty bez zanieczyszczeń, obcych zapachów, smaków nietypowych dla danego asortymentu, nalotów pleśni, bez śladów obecności szkodników. Właściwie opisane, oznakowane i zabezpieczone, bez śladów zewnętrznej ingerencji. Harmonogram dostaw: trzy razy w tygodniu – poniedziałek, środa, piątek w godz. od 6.00 do 6.30 za wyłączeniem okresów wolnych od zająć szkolnych. Dostawy w ilościach określonych przez zamawiającego, złożone telefonicznie, jeden dzień przed terminem dostawy. Wymogi jakościowe : pieczywo bez zanieczyszczeń, zgnieceń, nietypowych zapachów i smaków, śladów pleśni, niedopieczone lub nadmiernie spalone, świeże, odpowiednio zapakowane bez śladów obecności szkodników i bez zewnętrznej ingerencji. Właściwie opisane i oznakowane, transport spełniający wymogi sanitarne.
Pieczywo półcukiernicze i cukiernicze nie może zawierać więcej niż:
- 15 g cukru w 100 g produktu gotowego do spożycia
- 10 g tłuszczu w 100 g produktu gotowego do spożycia
- nie więcej niż 0,45 g sodu/ 1,2 g soli w 100 g produktu gotowego do spożycia
Pieczywo z wyłączeniem pieczywa produkowanego z ciasta głęboko mrożonego
Dostawy w ilościach określonych przez zamawiającego, złożone telefonicznie, jeden dzień przed terminem dostawy.
Wymogi jakościowe – produkt czysty nie poddany zabiegom konserwującym, bez pęknięć, uszkodzeń i śladów obecności szkodników z minimalnym 14 – dniowym okresem przydatności do spożycia. Jaja świeże klasy M. Harmonogram dostaw: co najmniej dwa razy w miesiącu w godz. od 9.00 do 13.00 za wyłączeniem okresów wolnych od zajęć szkolnych. Dostawy w ilościach określonych przez zamawiającego, złożone telefonicznie, jeden dzień przed terminem dostawyWymogi jakościowe: Podane w opisie szczegółowym nazwy – znaki towarowe mają na celu określenie parametrów jakościowych dostarczanych towarów.
,,Lub równoważny” – należy przez to rozumieć produkt o tych samych parametrach jakościowych i ilościowych – taki sam lub zbliżony skład produktu, zawartość składników pokarmowych i kalorii. W przypadku zastosowania artykułu, produktu równoważnego należy podać w kolumnie ,,Nazwa artykułu” nazwę towaru i jego producenta. Artykuły spożywcze powinny być odpowiednio zapakowane bez śladów uszkodzeń, zewnętrznej ingerencji i obecności szkodników. Czyste bez śladów pleśni i obcych zapachów. Odpowiednio oznakowane i opisane. Harmonogram dostaw: dwa razy w tygodniu w poniedziałek i środę w godz. od 6.00 do 10.00 za wyłączeniem okresów wolnych od zajęć szkolnych. Dostawy w ilościach określonych przez zamawiającego, złożone telefonicznie, jeden dzień przed terminem dostawy.
Owoce suszone powinny być bez dodatków cukrów i substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu P E i Rady ( WE ) nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008, oraz bez dodatków soli.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy
Ulica ul. Jana Pawła II
Nr domu 30
Miejscowość Jarosław
Kod Pocztowy 37500
Panstwo Polska
Województwo podkarpackie
Tel 0-16 621 24 31
Fax 0-16 621 24 31
Email alinababiarz@op.pl
Adres strony url sosw.jaroslaw.pl
Regon 23855200000
Obowiązkowa Nie
Zamieszczanie obowiazkowe Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://sosw.jaroslaw.samorzady.pl/art/id/114
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://sosw.jaroslaw.samorzady.pl/art/id/114
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Maksymalnej
Maksymalna liczba czesci 7
Rodz zam D
Okres2c 02/01/201730/06/2017
Szacunkowa wart zam calosc 103633.97
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Szczegółowe warunki realizacji usług stanowiących przedmiot zamówienia określa, "Wzór Umowy”, stanowiący Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. Dostawy, rozładunek i wniesienie produktów realizowane są na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć przedmiot zamówienia na czas przewozu, ponosi odpowiedzialność za nienaruszalność dostarczonego towaru oraz za wady jakościowe dostarczanych produktów. Zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru na własny koszt. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty były pełnowartościowe i wyprodukowane zgodnie z zasadami systemu HACCP. Oferowane produkty winny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności.
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobowym niezbędnym do wykonania zamówienia, • zapoznali się ze wzorem umowy i w pełni go akceptują, • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia, • nie mają zaległości względem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego, albo uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. • nie zostali wpisani do Krajowego Rejestru Długów. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej musi spełniać każdy z Wykonawców. 3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia: • winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; • ponoszą solidarnie odpowiedzialność za wykonanie umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu - stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokona zmiany polegającej na zmianie cen jednostkowych w wyniku zmiany stawki podatku VAT.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 100
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 12/12/2016
Godzina składania wniosków 10:30
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)