Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia: meble oraz sprzęt komputerowy dla ZSP nr 10 ( SP nr 27 ) oraz ZSP nr 11 ( SP nr 53 ) w podziale na 2 zadania w ramach projektu. Wyposażenie wrocławskich szkół w pracownie przedmiotowe planowanego do współfinansowania ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 20142020 (działanie 7.1.2 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną – ZIT WrOF

Publication date 2016-12-05
End date 0000-00-00 00:00:00
Instytucja Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 359225 / 2016
Document type ZP-409
Cpv code 391600001, 302133008
Depends on

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia: meble oraz sprzęt
komputerowy dla ZSP nr 10 ( SP nr 27 ) oraz ZSP nr 11 ( SP nr 53 ) w podziale na 2 zadania w ramach
projektu. Wyposażenie wrocławskich szkół w pracownie przedmiotowe planowanego do
współfinansowania ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa
Dolnośląskiego 20142020 (działanie 7.1.2 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i
gimnazjalną – ZIT WrOF. CPV 391600001, 302133008. 1.1. W przypadku otrzymania dofinansowania
projektu usługa będzie współfinansowana Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Regionalny
Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 20142020) 2. Termin realizacji zamówienia:
23.12.2016r. w tym dostawa mebli do 09.12.2016r. 3.Dostarczone do szkół wyposażenie musi być nowe,
kompletne, wolne od wad i posiadać prawem wymagane certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności CE itp.
Przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim. 4. Wykonawca
zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko wyposażenie w miejsce dostawy oraz we wskazanym
przez Zamawiającego miejscu dokonać jego montażu. 5. Dostawa obejmuje transport wyposażenia do
Szkół oraz rozładunek, wniesienie do wskazanych pomieszczeń, sprawdzenie oraz montaż. Koszty
ubezpieczenia przedmiotu zamówienia na czas transportu obciążają Wykonawcę. 6. Wykonawca jest
odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne przedmiotu zamówienia. Przez wadę
fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność przedmiotu zamówienia z opisem
przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny względem
Zamawiającego za wszelkie wady prawne przedmiotu zamówienia, w tym również za ewentualne
roszczenia osób trzecich, wynikające z naruszenia praw, własności intelektualnej i przemysłowej w tym
praw autorskich, patentów. Jeżeli z powodu wady prawnej przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie
zmuszony wydać przedmiot umowy osobie trzeciej, Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu otrzymanej
kwoty. 8. Dostarczone wyposażenie powinno posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa poświadczające
zgodność z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej. Oznacza to, że są całkowicie bezpieczne i w
pełni odpowiadają wymogom stawianym produktom dla dzieci oraz dopuszczone są do użytku przez dzieci
w placówkach szkolnych. 9. Wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu
wyposażenia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. dopuszcza się możliwość
przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o
takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez
niego dostawy, spełniają wymagania określone w zamówieniu . 10. O planowanej dostawie przedmiotu
umowy Wykonawca jest zobowiązany powiadomić drogą elektroniczną ( email ) Zamawiającego min. 2
dni robocze przed planowaną dostawą. UWAGA: Zamawiający pracuje od poniedziałku do piątku w
godzinach 7:0017: 00 i tylko w tym czasie możliwa będzie dostawa przedmiotu umowy. 11. Odbiór
dokonany zostanie na podstawie protokołu zdawczoodbiorczego. Protokół zostanie podpisany po
dostawie i uruchomieniu sprzętu oraz wykonaniu wszystkich wymaganych przez Zamawiającego testów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Ulica ul. Namysłowska
Nr domu 8
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50304
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 71 777 90 23
Regon 2228736100000
Czy obowiazkowa Tak
Czy biul pub ZP
Zamowienie dotyczy projektu EU Tak
Projekt program eu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
Biul pub poz 338068
Czy zmiana ogl Tak
Zostalo zamieszczone ogloszenie o zmianie pozycja 341982
Dotyczy 1
Rodzaj zam jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Nrbiuletynu Tak
Nrpozycji 338068
Ogloszenie udzielenie Tak
Ogloszenie udzielenie pozycja 359193
Rodz zam D
Okres na jaki zostala zawarta umowa do 16.12.2016r.
Data uzmiany umowy 02/12/2016
Przyczyny dokonania zmian Pomyłka pisarska w umowie
Rodzaj zakres zmiany0 Tak
Rodzaj zakres zmiany0 tekst Zmiana podmiotu na rzecz którego ma być wystawiona faktura - zmiana nieistotna
Rodzaj zakres zmiany6 Tak
Rodzaj zakres zmiany6 tekst Zmiana podmiotu na rzecz którego ma być wystawiona faktura

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)