Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia: meble oraz sprzęt komputerowy dla ZSP nr 10 ( SP nr 27 ) oraz ZSP nr 11 ( SP nr 53 ) w podziale na 2 zadania w ramach projektu. Wyposażenie wrocławskich szkół w pracownie przedmiotowe planowanego do współfinansowania ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 20142020 (działanie 7.1.2 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną – ZIT WrOF
Publication date | 2016-12-05 |
End date | 0000-00-00 00:00:00 |
Instytucja | Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu |
Miejscowość | Wrocław |
Województwo | dolnośląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 359225 / 2016 |
Document type | ZP-409 |
Cpv code | 391600001, 302133008 |
Depends on |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia: meble oraz sprzęt komputerowy dla ZSP nr 10 ( SP nr 27 ) oraz ZSP nr 11 ( SP nr 53 ) w podziale na 2 zadania w ramach projektu. Wyposażenie wrocławskich szkół w pracownie przedmiotowe planowanego do współfinansowania ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 20142020 (działanie 7.1.2 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną – ZIT WrOF. CPV 391600001, 302133008. 1.1. W przypadku otrzymania dofinansowania projektu usługa będzie współfinansowana Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 20142020) 2. Termin realizacji zamówienia: 23.12.2016r. w tym dostawa mebli do 09.12.2016r. 3.Dostarczone do szkół wyposażenie musi być nowe, kompletne, wolne od wad i posiadać prawem wymagane certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności CE itp. Przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko wyposażenie w miejsce dostawy oraz we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dokonać jego montażu. 5. Dostawa obejmuje transport wyposażenia do Szkół oraz rozładunek, wniesienie do wskazanych pomieszczeń, sprawdzenie oraz montaż. Koszty ubezpieczenia przedmiotu zamówienia na czas transportu obciążają Wykonawcę. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne przedmiotu zamówienia. Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady prawne przedmiotu zamówienia, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich, wynikające z naruszenia praw, własności intelektualnej i przemysłowej w tym praw autorskich, patentów. Jeżeli z powodu wady prawnej przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie zmuszony wydać przedmiot umowy osobie trzeciej, Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu otrzymanej kwoty. 8. Dostarczone wyposażenie powinno posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa poświadczające zgodność z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej. Oznacza to, że są całkowicie bezpieczne i w pełni odpowiadają wymogom stawianym produktom dla dzieci oraz dopuszczone są do użytku przez dzieci w placówkach szkolnych. 9. Wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu wyposażenia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. dopuszcza się możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone w zamówieniu . 10. O planowanej dostawie przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany powiadomić drogą elektroniczną ( email ) Zamawiającego min. 2 dni robocze przed planowaną dostawą. UWAGA: Zamawiający pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7:0017: 00 i tylko w tym czasie możliwa będzie dostawa przedmiotu umowy. 11. Odbiór dokonany zostanie na podstawie protokołu zdawczoodbiorczego. Protokół zostanie podpisany po dostawie i uruchomieniu sprzętu oraz wykonaniu wszystkich wymaganych przez Zamawiającego testów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2016 |
Nazwa | Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu |
Ulica | ul. Namysłowska |
Nr domu | 8 |
Miejscowosc | Wrocław |
Kod poczt | 50304 |
Wojewodztwo | dolnośląskie |
Tel | 71 777 90 23 |
Regon | 2228736100000 |
Czy obowiazkowa | Tak |
Czy biul pub | ZP |
Zamowienie dotyczy projektu EU | Tak |
Projekt program eu | w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 |
Biul pub poz | 338068 |
Czy zmiana ogl | Tak |
Zostalo zamieszczone ogloszenie o zmianie pozycja | 341982 |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | jednostka organizacyjna administracji samorządowej |
Nrbiuletynu | Tak |
Nrpozycji | 338068 |
Ogloszenie udzielenie | Tak |
Ogloszenie udzielenie pozycja | 359193 |
Rodz zam | D |
Okres na jaki zostala zawarta umowa | do 16.12.2016r. |
Data uzmiany umowy | 02/12/2016 |
Przyczyny dokonania zmian | Pomyłka pisarska w umowie |
Rodzaj zakres zmiany0 | Tak |
Rodzaj zakres zmiany0 tekst | Zmiana podmiotu na rzecz którego ma być wystawiona faktura - zmiana nieistotna |
Rodzaj zakres zmiany6 | Tak |
Rodzaj zakres zmiany6 tekst | Zmiana podmiotu na rzecz którego ma być wystawiona faktura |