Dostawa środków czystości i artykułów higienicznych oraz wyposażenia do utrzymania czystości do Szpitala Specjalistycznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie

Publication date 2016-12-07
End date 2016-12-16 11:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 361056 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 398000000, 337119006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie dostaw środków czystości i artykułów higienicznych oraz wyposażenia do utrzymania czystości do jednostek organizacyjnych Szpitala Specjalistycznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie, zgodnie z załącznikami nr: 1A do SIWZ, 1B do SIWZ, 1C do SIWZ, 1D do SIWZ, 1E do SIWZ stanowiących jednocześnie Formularze cenowe.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje pięć pakietów asortymentowych (części zamówienia). Ofertę można złożyć na wszystkie części zamówienia łącznie albo w zakresie jednej lub więcej części zamówienia.
3) Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Formularzach cenowych, dokumencie pn.: „Szczegółowe wymagania Zamawiającego” (załącznik do SIWZ) i projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).
4) Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał śladów użytkowania i nie był przedmiotem praw osób trzecich.


Opis

Sukcesywne dostawy produktów/asortymentów określonych w Formularzu cenowym dla Pakietu I (załącznik nr 1A do SIWZ)Sukcesywne dostawy produktów/asortymentów określonych w Formularzu cenowym dla Pakietu II (załącznik nr 1B do SIWZ)Sukcesywne dostawy produktów/asortymentów określonych w Formularzu cenowym dla Pakietu III (załącznik nr 1C do SIWZ)Sukcesywne dostawy produktów/asortymentów określonych w Formularzu cenowym dla Pakietu IV (załącznik nr 1D do SIWZ)Sukcesywne dostawy produktów/asortymentów określonych w Formularzu cenowym dla Pakietu V (załącznik nr 1E do SIWZ)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie
Ulica dr. J. Babińskiego
Nr domu 29
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 30-393
Panstwo Polska
Wojewodztwo małopolskie
Tel +48(012)6524347
Fax +48(012)2621335
Email mjozefiak@babinski.pl
Adres strony url www.babinski.pl
Regon 000298554
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.babinski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie - Szpital Specjalistyczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie, Kancelaria Szpitala
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. dr. J. Babińskiego 29, 30-393 Kraków
Numer referencyjny ZP-45/16
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ; Formularz cenowy - zał. nr: 1A – 1E do SIWZ; Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - zał. nr 4 do SIWZ; Zobowiązanie podmiotu/podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby - zał. nr 5 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dostarczenia: 1. Próbki oferowanego produktu/asortymentu, w następujących pakietach i pozycjach: Pakiet II: pozycje 2, 4, 8, 13; Pakiet III: pozycje 1-5; Pakiet IV: pozycje nr 21, 23-25. 2. Opisu oferowanego produktu/asortymentu, w postaci: karty charakterystyki, arkusza danych składników (zgodnie z Rozporządzeniem (WE) nr 648/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31.03.2004r. w sprawie detergentów (z późn.zm.)) i aktualnej ulotki informacyjnej, w następujących pakietach i pozycjach: Pakiet I: pozycje 1, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 14, 15, 16; Pakiet II: pozycje 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 (na potwierdzenie cykli prania), 22, 23; Pakiet V: pozycje 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 13. 3. Atestu Państwowego Zakładu Higieny dla oferowanego produktu/asortymentu lub innego dokumentu równoważnego, potwierdzającego, że oferowany produkt/asortyment podczas jego stosowania (zgodnie z zaleceniami producenta) nie wpływa negatywnie na zdrowie i środowisko, w następujących pakietach i pozycjach: Pakiet I: pozycje 1, 2, 3, 4, 7, 8, 10. Pakiet V: pozycje 1, 2, 3, 6, 7.
Wadium 1) Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium. Wysokość wadium dla poszczególnych pakietów wynosi: Pakiet I – 500,00 zł Pakiet II – 1 200,00 zł Pakiet III – 2 000,00 zł Pakiet IV – 500 zł Pakiet V – 500,00 zł 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 11:00 w dniu 16.12.2016r.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i następować będą w drodze aneksu podpisanego przez obydwie Strony. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę niniejszej umowy w zakresie: 1) wskazanych w umowie terminów realizacji przedmiotu umowy, gdy jest to spowodowane następstwem okoliczności niezależnych od Stron (siła wyższa) lub okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 2) zmiany w „Formularzu cenowym” w zakresie rodzaju asortymentu polegające na wprowadzeniu nowocześniejszych zamienników w niezmienionej cenie w stosunku do cen wskazanych w „Formularzu cenowym”, w przypadku kiedy asortyment wskazany w „Formularzu cenowym” nie będzie dostępny na rynku, 3) realizacji przedmiotu umowy po cenach niższych niż ceny wskazane w „Formularzu cenowym”, a zmiany w tym zakresie nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy, 4) osób wskazanych w § 4 ust. 1. 5) Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia okresu obowiązywania niniejszej umowy, z zachowaniem cen jednostkowych wskazanych w „Formularzu cenowym”, w sytuacji niewykorzystania ilości asortymentu wskazanych w tym załączniku, z zastrzeżeniem ust. 5 oraz pod warunkiem, że nie zostanie przekroczona maksymalna wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy wskazanego w § 3 ust. 2. 6) W przypadku kiedy zapotrzebowanie Zamawiającego na dany asortyment przewyższy ilości tego asortymentu określone w „Formularzu cenowym”, Zamawiający zastrzega sobie możliwość, a Wykonawca wyraża zgodę, na zmianę ilości poszczególnych asortymentów określonych w tym formularzu, poprzez zwiększenie zamówienia w danej pozycji o maksymalnie 20% w stosunku do ilości wskazanej w „Formularzu cenowym”, kompensując to odpowiednim zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie asortymentu wskazanego w „Formularzu cenowym” z zastrzeżeniem, że zmiany, o których mowa w niniejszym ustępie, nie mogą doprowadzić do przekroczenia wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy wskazanego w § 3 ust. 2. Zmiany, o których mowa w niniejszym ustępie, nie stanowią zmiany warunków niniejszej umowy i nie wymagają formy pisemnej w postaci aneksów.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 16/12/2016
Godz skl 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)