Dostawa i montaż wyposażenia meblowego oraz dostawa wyposażenia dydaktycznego, biurowego, sprzętu kuchennego i AGD w nowoutworzonych oddziałach przedszkolnych w ramach zadań pn. „Modernizacja poddasza w Przedszkolu nr 211 przy ul. Dąbrówki 20” oraz „Adaptacja poddasza w przedszkolu nr 46 przy ul. Jordanowskiej 3” w Dzielnicy Praga-Południe w Warszawie
| Publication date | 2016-12-07 |
| End date | 0000-00-00 00:00:00 |
| Instytucja | Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe |
| Miejscowość | Warszawa |
| Województwo | mazowieckie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 361578 / 2016 |
| Document type | ZP-403 |
| Cpv code | 391000003 |
| Depends on | |
Przedmiot zamówienia
| 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montażu wyposażenia meblowego oraz dostawa wyposażenia dydaktycznego, biurowego, sprzętu kuchennego i AGD, w ramach pierwszego wyposażenia nowo utworzonych oddziałów przedszkolnych dla zadań: 1) Modernizacja poddasza w Przedszkolu nr 211 przy ul. Dąbrówki 20 2) Adaptacja poddasza w Przedszkolu nr 46 przy ul. Jordanowskiej 3 w Dzielnicy Praga – Południe w Warszawie. 2. Zamówienie obejmuje między innym dostawę i montaż: 1) wyposażenie w meble sal dydaktycznych oraz szatni: regały, szafy, biurka, szatnie, stoliki, krzesła, tablice, kosze itp., 2) wyposażenie w meble ogrodowe: huśtawki, zestawy zabawowe itp., 3) wyposażenie w pomoce dydaktyczne i artykuły biurowe: zabawki, zestawy papiernicze, tablice, książki, klocki itp 4) wyposażenie w sprzęt kuchenny i AGD: garnki, tace, pojemniki, talerze, miseczki, łyżki, widelce, piec konwekcyjno-parowy, zmywarka gastronomiczna, pralka, odkurzacz, krajalnica do wędlin, itp. 5) Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa: Projekt wnętrz (załącznik 10 do SIWZ), specyfikacje techniczne (załącznik 11 do SIWZ), zestawienie wyposażenia dla Przedszkola P211 przy ul. Dąbrówki i dla Przedszkola 46 przy ul. Jordanowskiej (załączniki 9 a i 9 b do SIWZ) oraz opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Osoby uczestniczące w realizacji zamówienia W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) Zamawiający wymaga aby: 1. Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, jedną osobę bezrobotną, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502 z późn. zm.), realizującą prace związane z przedmiotem zamówienia. 2. Wykonawca do składanych faktur VAT zobowiązany jest dołączyć pisemne oświadczenie o wykonaniu obowiązku określonego w ust. 2 oraz o wypłaceniu zatrudnionemu pracownikowi wynagrodzenia za pracę za okres rozliczeniowy objęty fakturami składanymi Zamawiającemu. |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 2016 |
| Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
| Nazwa | Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe |
| Ulica | ul. Grochowska |
| Nr domu | 274 |
| Miejscowosc | Warszawa |
| Kod poczt | 03-841 |
| Wojewodztwo | mazowieckie |
| Tel | 22 4435509 |
| Fax | 22 4435552 |
| Adres strony internetowej url | www.pragapld.waw.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Czy biul pub | Tak |
| Biul pub poz | 332485 |
| Czy zmiana ogl | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | administracja samorządowa |
| Nrbiuletynu | 1 |
| Nrpozycji | 332485 |
| Numer referencyjny | UD-VI-ZP/121/16 |
| Rodz zam | D |
| Czy podzielone na czesci | Nie |
| Kod trybu | PN |