Dostawa i montaż wyposażenia meblowego oraz dostawa wyposażenia dydaktycznego, biurowego, sprzętu kuchennego i AGD w nowoutworzonych oddziałach przedszkolnych w ramach zadań pn. „Modernizacja poddasza w Przedszkolu nr 211 przy ul. Dąbrówki 20” oraz „Adaptacja poddasza w przedszkolu nr 46 przy ul. Jordanowskiej 3” w Dzielnicy Praga-Południe w Warszawie

Publication date 2016-10-28
End date 2016-11-09 12:00:00
Instytucja Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 332485 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montażu wyposażenia meblowego oraz dostawa wyposażenia dydaktycznego, biurowego, sprzętu kuchennego i AGD, w ramach pierwszego wyposażenia nowo utworzonych oddziałów przedszkolnych dla zadań:
1) Modernizacja poddasza w Przedszkolu nr 211 przy ul. Dąbrówki 20
2) Adaptacja poddasza w Przedszkolu nr 46 przy ul. Jordanowskiej 3 w Dzielnicy Praga – Południe w Warszawie.
2. Zamówienie obejmuje między innym dostawę i montaż:
1) wyposażenie w meble sal dydaktycznych oraz szatni: regały, szafy, biurka, szatnie, stoliki, krzesła, tablice, kosze itp.,
2) wyposażenie w meble ogrodowe: huśtawki, zestawy zabawowe itp.,
3) wyposażenie w pomoce dydaktyczne i artykuły biurowe: zabawki, zestawy papiernicze, tablice, książki, klocki itp
4) wyposażenie w sprzęt kuchenny i AGD: garnki, tace, pojemniki, talerze, miseczki, łyżki, widelce, piec konwekcyjno-parowy, zmywarka gastronomiczna, pralka, odkurzacz, krajalnica do wędlin, itp.
5) Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa: Projekt wnętrz (załącznik 10 do SIWZ), specyfikacje techniczne (załącznik 11 do SIWZ), zestawienie wyposażenia dla Przedszkola P211 przy ul. Dąbrówki i dla Przedszkola 46 przy ul. Jordanowskiej (załączniki 9 a i 9 b do SIWZ) oraz opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
3. Osoby uczestniczące w realizacji zamówienia
W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) Zamawiający wymaga aby:
1. Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, jedną osobę bezrobotną, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502 z późn. zm.), realizującą prace związane z przedmiotem zamówienia.
2. Wykonawca do składanych faktur VAT zobowiązany jest dołączyć pisemne oświadczenie o wykonaniu obowiązku określonego w ust. 2 oraz o wypłaceniu zatrudnionemu pracownikowi wynagrodzenia za pracę za okres rozliczeniowy objęty fakturami składanymi Zamawiającemu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe
Ulica ul. Grochowska
Nr domu 274
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 03-841
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 4435509
Fax 22 4435552
Email ppl.wzp@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.pragapld.waw.pl
Regon 015259640-00073
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zamowienia.pragapld.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Pod adres
Czy podzielone na czesci Nie
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pocztą, kurierem, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga-Południe, ul. Podskarbińska 6, 33, 03-833 Warszawa
Numer referencyjny UD-VI-ZP/121/16
Rodz zam D
Okres2c 23/12/2016
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow -
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow -
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) Wykazanie, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – należycie zrealizowali co najmniej: dwie dostawy mebli i pomocy dydaktycznych o wartości minimum 100.000 zł. każda, 2) Wykazanie, że dysponują osobami skierowanymi do realizacji przedmiotu umowy, w szczególności odpowiedzialnymi za nadzór: - 1 kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; UWAGA: Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt 1.4., jeżeli: Wykonawca wskaże dostępność dokumentów, o których mowa w pkt powyżej w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W takim przypadku Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Dotyczy to w szczególności informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, z pózn. zm.) oraz wydruków z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2015 r., poz. 584, z późn. zm.), 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 25a ust. 5 ustawy Pzp: - wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania wobec nich braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik 3 do SIWZ. - wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach stanowiących załączniki 2 i 3 do SIWZ. - Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 16.1.3 SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w pkt 14.2.1. SIWZ – Zamawiający wymaga złożenia oświadczeń na podstawie art. 25a ust. 1 wg. wzoru stanowiącego załączniki Nr 2 i 3 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku o którym mowa w pkt 14.2.3. SIWZ – Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca będzie dysponował 1 kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz oferty 2. W przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej). 3. Grupa kapitałowa - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 23, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku powiązania z innym wykonawcą wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca powinien przedstawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania dowody, że powiązania z tym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Zobowiązania podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca – zgodnie z załącznikiem 12 do SIWZ (jeśli dotyczy). 5. Wykonawcy z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium RP - 1. Podmioty zagraniczne składają dokumenty, o których mowa w pkt 15.2 i 15.3 SIWZ. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa pkt 16.1.3 składa lub wskazuje dostępność dokumentu wystawionego w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzającego, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 i 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. 5. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się od właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca należycie wykonał dwie dostawy mebli i pomocy dydaktycznych o wartości minimum 100.000,00 zł. każda, wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Do powyższego wykazu powinny być dołączone dowody określające czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany postanowień umowy, na warunkach określonych w § 14 wzoru umowy, strony mogą dokonać w drodze aneksu, w formie pisemnej pod rygorem nieważności w każdym czasie. Zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, utrudniających lub uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót – fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez Przedstawicieli Zamawiającego, b) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych, dodatkowych lub innych robót niezbędnych do wykonania Przedmiotu umowy, lub nastąpiły zmiany w dokumentacji projektowej na wniosek Zamawiającego, c) wystąpienia siły wyższej powodującej powstanie zdarzenia losowego, którego nie można było przewidzieć, a które zagraża bezpieczeństwu ludzi lub ich zdrowiu lub na skutek którego powstała szkoda w znacznych rozmiarach. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wynikającego z okoliczności wymienionych powyżej, termin może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności, 2) niekorzystne warunki atmosferyczne o których mowa powyżej w szczególności obejmują: a) długotrwałe ciągłe opady deszczu (powyżej 3 dni), które uniemożliwiają montaż mebli ogrodowych b) występujące niskie temperatury, które ze względów technologicznych, uniemożliwiają montaż mebli ogrodowych.
Kryt 0 Cena brutto
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 09/11/2016
Godz skl 12:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Wym zab umowy Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10 % wartości ceny oferty brutto. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku formach zgodnie z art. 148 ust 1 ustawy.
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)