Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 02 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r.
| Publication date | 2016-12-08 |
| End date | 2016-12-16 09:00:00 |
| Instytucja | Szkoła Podstawowa Nr 6 im. H. Sienkiewicza |
| Miejscowość | Mińsk Mazowiecki |
| Województwo | mazowieckie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 362098 / 2016 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 150000008, 30000001 |
| Adres strony internetowej siwz | |
Przedmiot zamówienia
| Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 02 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r.Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-7) zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części:Część I: Ryby ( załącznik nr 2) Kod CPV: 1500000-8,Część II: Mięso i wędliny (załącznik nr 2) Kod CPV: 1500000-8,Część III: Warzywa i owoce (załącznik nr 2) Kod CPV: 1500000-8,Część IV: Nabiał i jaja (załącznik nr 2) Kod CPV : 1500000-8,Część V: Artykuły ogólnospożywcze (załącznik nr 2) Kod CPV : 1500000-8,Część VI: Wyroby garmażeryjne (załącznik nr 2) CPV : 1500000-8,Część VII: Pieczywo i wyroby cukiernicze (załącznik nr 2) CPV : 1500000-8.4. Dostawy będą dokonywane partiami, w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować telefonicznie, faksem lub osobiście przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw. Produkty spożywcze muszą być dostarczane samochodem własnym dostawcy, w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. Artykuły żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno - epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi:odpowiednie normy jakościowe lub atesty,odpowiednie oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia,odpowiedni sposób przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu,odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek. Zamówiony towar należy dostarczyć w godzinach od 7.00 do 7.30 dnia wskazanego przez Zamawiającego. OpisFormularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-7) zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 02 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r.z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-7) zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 02 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r.z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-7) zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 02 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r.z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-7) zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 02 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r.z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-7) zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 02 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r.z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-7) zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 02 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r.z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-7) zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 02 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r.z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego. |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 2016 |
| Nazwa | Szkoła Podstawowa Nr 6 im. H. Sienkiewicza |
| Ulica | ul. Sosnkowskiego |
| Nr domu | 1 |
| Miejscowosc | Mińsk Mazowiecki |
| Kod poczt | 05300 |
| Panstwo | Polska |
| Wojewodztwo | mazowieckie |
| Tel | 25 759 53 08 |
| Fax | 25 759 53 08 |
| dodunio56@wp.pl | |
| Adres strony url | www.sp6.edu.pl |
| Regon | 517370000000 |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | inny: |
| Dostep dokumentow zamowienia | nie dotyczy |
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak |
| Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.sp6.biposwiata.pl |
| Czy wymagane przeslanie ofert | Tak |
| Wymagane przeslanie ofert inny | za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca |
| Czy podzielone na czesci | Tak |
| Oferty lub wnioski | Wszystkie |
| Zastrezega prawo grup czesci | 7 |
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy | 7 |
| Dostep do dokumentow ograniczony | nie dotyczy |
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny | nie |
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Szkoła Podstawowa nr 6, ul. Gen. K. Sosnkowskiego 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki |
| Numer referencyjny | nie dotyczy |
| Rodz zam | D |
| Okres2c | 02/01/201731/12/2017 |
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie |
| Czas | O |
| Informacje na temat katalogow | Zamawiający dopuszcza możliwość nieskładania w okresie ferii zimowych i przerw świątecznych oraz innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego. |
| Okreslenie warunkow | Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp – (załącznik nr 4 do SIWZ) |
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | Złożenie Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp – (załącznik nr 4 do SIWZ) |
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | Złożenie Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp – (załącznik nr 4 do SIWZ)oraz wykaz głównych dostaw wykonanych lub wykonywanych w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy na kwotę brutto min. 20.000 zł– (załącznik nr 8 do SIWZ). |
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow | Nie |
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Tak |
| Art 24 ust 5 pkt 1 | Tak |
| Art 24 ust 5 pkt 2 | Tak |
| Art 24 ust 5 pkt 3 | Tak |
| Art 24 ust 5 pkt 4 | Tak |
| Art 24 ust 5 pkt 5 | Tak |
| Art 24 ust 5 pkt 6 | Tak |
| Art 24 ust 5 pkt 7 | Tak |
| Art 24 ust 5 pkt 8 | Tak |
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
| Wykaz dokumentow zaswiadczen | Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego informacji na stronie internetowej (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 13 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia oraz składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - załącznik nr 5 do SIWZ. |
| Zakresie warunkow udzialu | Składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału – załącznik nr 4 do SIWZ |
| Zakresie kryteriow selekcji | -------------------- |
| Inne dokumenty niewymienione | formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ (wymagana forma dokumentu – oryginał);formularze asortymentowo-cenowe wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ w częściach 1-7 (wymagana forma dokumentu – oryginał);potwierdzony podpisem projekt umowy stanowiący akceptację jej ogólnych warunków – (załącznik nr 3 do SIWZ);oświadczenie stanowiące (załącznik nr 9 do SIWZ)- wykaz części zamówienia powierzonych podwykonawcom; świadczenie o podleganiu na zasobach innych podmiotów - załącznik nr 10 do SIWZ; zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów - załącznik nr 11 do SIWZ; oświadczenie o wspólnym ubieganiu się o udzielenie zamówienia - załącznik nr 12 do SIWZ; oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - załącznik nr 13 do SIWZ |
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci | załączniki do SIWZ nr 6 i 7 |
| Czy wadium | Nie |
| Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie |
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie |
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Czy zmiana umowy | Tak |
| Zmiana umowy | Strony przewidują możliwość dokonania zmiany warunków umowy w zakresie wielkości zamówienia o 20% w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci lub zaprzestania prowadzenia działalności stołówki. W przypadku nie wykonania pełnego zakresu ilościowego umowy Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe ani prawne. |
| Kryt 0 | cena |
| Kryt 0p | 60 |
| Czy aukcja | Nie |
| Data skl | 16/12/2016 |
| Godz skl | 9:00 |
| IV 4 4 jezyki | język polski |
| Termin | on |
| Okres liczba dni | 30 |
| Le wymagania | nie dotyczy |
| Le czy nast | Nie |
| Le czy nasta | Nie |
| Warunki zamkniecia aukcji | nie dotyczy |
| Zastosowanie procedury pzp | Nie |
| IV 3 1 minimalne wymagania | nie dotyczy |
| IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie | Nie |
| IV 3 1 Przewidziany podzial | Nie |
| IV 3 2 opis potrzeb | nie dotyczy |
| IV 3 2 PodzialDialogu | Nie |
| IV 3 3 ElementyOpisu | nie dotyczy |
| IV 3 3 PodzialNegocjacji | Nie |
| IV 6 1 sposob udostepniania | nie dotyczy |
| IV 6 1 srodki ochrony | nie dotyczy |
| IV 6 5 | Nie |
| Czy uniewaznienie | Tak |