Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 02 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r.

Publication date 2016-12-08
End date 2016-12-16 09:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 6 im. H. Sienkiewicza
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 362098 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 30000001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 02 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r.Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-7) zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części:Część I: Ryby ( załącznik nr 2)
Kod CPV: 1500000-8,Część II: Mięso i wędliny (załącznik nr 2)
Kod CPV: 1500000-8,Część III: Warzywa i owoce (załącznik nr 2)
Kod CPV: 1500000-8,Część IV: Nabiał i jaja (załącznik nr 2)
Kod CPV : 1500000-8,Część V: Artykuły ogólnospożywcze (załącznik nr 2)
Kod CPV : 1500000-8,Część VI: Wyroby garmażeryjne (załącznik nr 2)
CPV : 1500000-8,Część VII: Pieczywo i wyroby cukiernicze (załącznik nr 2)
CPV : 1500000-8.4. Dostawy będą dokonywane partiami, w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować telefonicznie, faksem lub osobiście przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw. Produkty spożywcze muszą być dostarczane samochodem własnym dostawcy, w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego.
Artykuły żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno - epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi:odpowiednie normy jakościowe lub atesty,odpowiednie oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia,odpowiedni sposób przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu,odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu.
Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek. Zamówiony towar należy dostarczyć w godzinach od 7.00 do 7.30 dnia wskazanego przez Zamawiającego.



Opis

Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-7) zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 02 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r.z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-7) zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 02 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r.z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-7) zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 02 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r.z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-7) zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 02 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r.z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-7) zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 02 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r.z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-7) zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 02 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r.z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-7) zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 02 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r.z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Szkoła Podstawowa Nr 6 im. H. Sienkiewicza
Ulica ul. Sosnkowskiego
Nr domu 1
Miejscowosc Mińsk Mazowiecki
Kod poczt 05300
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 25 759 53 08
Fax 25 759 53 08
Email dodunio56@wp.pl
Adres strony url www.sp6.edu.pl
Regon 517370000000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Dostep dokumentow zamowienia nie dotyczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sp6.biposwiata.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Zastrezega prawo grup czesci 7
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Dostep do dokumentow ograniczony nie dotyczy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa nr 6, ul. Gen. K. Sosnkowskiego 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki
Numer referencyjny nie dotyczy
Rodz zam D
Okres2c 02/01/201731/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Zamawiający dopuszcza możliwość nieskładania w okresie ferii zimowych i przerw świątecznych oraz innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.
Okreslenie warunkow Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp – (załącznik nr 4 do SIWZ)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Złożenie Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp – (załącznik nr 4 do SIWZ)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Złożenie Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp – (załącznik nr 4 do SIWZ)oraz wykaz głównych dostaw wykonanych lub wykonywanych w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy na kwotę brutto min. 20.000 zł– (załącznik nr 8 do SIWZ).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego informacji na stronie internetowej (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 13 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia oraz składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - załącznik nr 5 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału – załącznik nr 4 do SIWZ
Zakresie kryteriow selekcji --------------------
Inne dokumenty niewymienione formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ (wymagana forma dokumentu – oryginał);formularze asortymentowo-cenowe wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ w częściach 1-7 (wymagana forma dokumentu – oryginał);potwierdzony podpisem projekt umowy stanowiący akceptację jej ogólnych warunków – (załącznik nr 3 do SIWZ);oświadczenie stanowiące (załącznik nr 9 do SIWZ)- wykaz części zamówienia powierzonych podwykonawcom; świadczenie o podleganiu na zasobach innych podmiotów - załącznik nr 10 do SIWZ; zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów - załącznik nr 11 do SIWZ; oświadczenie o wspólnym ubieganiu się o udzielenie zamówienia - załącznik nr 12 do SIWZ; oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - załącznik nr 13 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci załączniki do SIWZ nr 6 i 7
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony przewidują możliwość dokonania zmiany warunków umowy w zakresie wielkości zamówienia o 20% w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci lub zaprzestania prowadzenia działalności stołówki. W przypadku nie wykonania pełnego zakresu ilościowego umowy Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe ani prawne.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 16/12/2016
Godz skl 9:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Le wymagania nie dotyczy
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
Warunki zamkniecia aukcji nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)