„Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Jana Baranowskiego w Sławkowie w roku 2017”.
Publication date | 2016-12-08 |
End date | 2016-12-15 10:30:00 |
Instytucja | Szkoła Podstawowa im. Jana Baranowskiego w Sławkowie |
Miejscowość | Sławków |
Województwo | śląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 362282 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 150000008, 155000003 |
Adres strony internetowej siwz |
Przedmiot zamówienia
Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Jana Baranowskiego w Sławkowie w roku 2017.Przedmiot zamówienia będzie realizowany w 10 częściach. Wykaz asortymentu wraz z opisem zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ cześć 1-10. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. OpisZapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego.Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 – 9.00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości. Termin płatności faktur wynosi 21 dni, licząc od dnia wystawienia faktury. Wszystkie dostarczane artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 – 9.00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości. Termin płatności faktur wynosi 21 dni, licząc od dnia wystawienia faktury. Wszystkie dostarczane artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 – 9.00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości. Termin płatności faktur wynosi 21 dni, licząc od dnia wystawienia faktury. Wszystkie dostarczane artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 – 9.00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości. Termin płatności faktur wynosi 21 dni, licząc od dnia wystawienia faktury. Wszystkie dostarczane artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 – 9.00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości. Termin płatności faktur wynosi 21 dni, licząc od dnia wystawienia faktury. Wszystkie dostarczane artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 – 9.00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości. Termin płatności faktur wynosi 21 dni, licząc od dnia wystawienia faktury. Wszystkie dostarczane artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 – 9.00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości. Termin płatności faktur wynosi 21 dni, licząc od dnia wystawienia faktury. Wszystkie dostarczane artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 – 9.00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości. Termin płatności faktur wynosi 21 dni, licząc od dnia wystawienia faktury. Wszystkie dostarczane artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 – 9.00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości. Termin płatności faktur wynosi 21 dni, licząc od dnia wystawienia faktury. Wszystkie dostarczane artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 – 9.00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości. Termin płatności faktur wynosi 21 dni, licząc od dnia wystawienia faktury. Wszystkie dostarczane artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2016 |
Nazwa | Szkoła Podstawowa im. Jana Baranowskiego w Sławkowie |
Ulica | ul. Browarna |
Nr domu | 55 |
Miejscowosc | Sławków |
Kod poczt | 41260 |
Panstwo | Polska |
Wojewodztwo | śląskie |
Tel | 32 29 31 039 |
Fax | 32 26 09 856 |
sekretariat@sp.slawkow.pl | |
Regon | 73183800000 |
Czy obowiazkowa | Tak |
Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | jednostka organizacyjna administracji samorządowej |
Czy dostep dokumentow zamowienia | Tak |
Dostep dokumentow zamowienia | bip.sp.slawkow.pl |
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak |
Zamieszczona bedzie specyfikacja | bip.sp.slawkow.pl |
Czy podzielone na czesci | Tak |
Oferty lub wnioski | Wszystkie |
Rodz zam | D |
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie |
Czas | O |
Okreslenie warunkow | Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów |
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej |
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej |
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Nie |
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
Wykaz dokumentow zaswiadczen | Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zał. nr 5 do SIWZ |
Inne dokumenty niewymienione | 1. Formularz cenowy 2. Formularz ofertowy 3. Projekt umowy |
Czy wadium | Nie |
Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy wskutek nieprzewidzianych na dzień ogłoszenia postępowania okoliczności: - zmiany wartości umowy w sytuacji zmiany urzędowej stawki podatku VAT na oferowany przedmiot zamówienia. Zmiana taka może nastąpić na podstawie pisemnego zgłoszenia Wykonawcy. Powyższe zmiany zostaną wprowadzone aneksem do umowy. |
Kryt 0 | Cena |
Kryt 0p | 60.00 |
Czy aukcja | Nie |
Data skl | 15/12/2016 |
Godz skl | 10:30 |
IV 4 4 jezyki | polski |
Termin | on |
Okres liczba dni | 30 |
Zastosowanie procedury pzp | Tak |
IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie |