„Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Jana Baranowskiego w Sławkowie w roku 2017”.

Data publikacji 2016-12-08
Data zakończenia 2016-12-15 10:30:00
Instytucja Szkoła Podstawowa im. Jana Baranowskiego w Sławkowie
Miejscowość Sławków
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 362282 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 155000003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej
Szkoły Podstawowej im. Jana Baranowskiego w Sławkowie
w roku 2017.Przedmiot zamówienia będzie realizowany w 10 częściach. Wykaz asortymentu wraz z opisem zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ cześć 1-10. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.


Opis

Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego.
Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz.
7.00 – 9.00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości.
Termin płatności faktur wynosi 21 dni, licząc od dnia wystawienia faktury.
Wszystkie dostarczane artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia.
Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.
Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego.
Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz.
7.00 – 9.00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości.
Termin płatności faktur wynosi 21 dni, licząc od dnia wystawienia faktury.
Wszystkie dostarczane artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia.
Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.
Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego.
Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz.
7.00 – 9.00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości.
Termin płatności faktur wynosi 21 dni, licząc od dnia wystawienia faktury.
Wszystkie dostarczane artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia.
Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.
Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego.
Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz.
7.00 – 9.00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości.
Termin płatności faktur wynosi 21 dni, licząc od dnia wystawienia faktury.
Wszystkie dostarczane artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia.
Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.
Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego.
Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz.
7.00 – 9.00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości.
Termin płatności faktur wynosi 21 dni, licząc od dnia wystawienia faktury.
Wszystkie dostarczane artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia.
Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.
Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego.
Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz.
7.00 – 9.00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości.
Termin płatności faktur wynosi 21 dni, licząc od dnia wystawienia faktury.
Wszystkie dostarczane artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia.
Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.
Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego.
Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz.
7.00 – 9.00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości.
Termin płatności faktur wynosi 21 dni, licząc od dnia wystawienia faktury.
Wszystkie dostarczane artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia.
Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.
Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego.
Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz.
7.00 – 9.00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości.
Termin płatności faktur wynosi 21 dni, licząc od dnia wystawienia faktury.
Wszystkie dostarczane artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia.
Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.
Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego.
Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz.
7.00 – 9.00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości.
Termin płatności faktur wynosi 21 dni, licząc od dnia wystawienia faktury.
Wszystkie dostarczane artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia.
Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.
Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego.
Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz.
7.00 – 9.00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości.
Termin płatności faktur wynosi 21 dni, licząc od dnia wystawienia faktury.
Wszystkie dostarczane artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia.
Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Szkoła Podstawowa im. Jana Baranowskiego w Sławkowie
Ulica ul. Browarna
Nr domu 55
Miejscowość Sławków
Kod Pocztowy 41260
Panstwo Polska
Województwo śląskie
Tel 32 29 31 039
Fax 32 26 09 856
Email sekretariat@sp.slawkow.pl
Regon 73183800000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia bip.sp.slawkow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.sp.slawkow.pl
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Rodz zam D
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zał. nr 5 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz cenowy 2. Formularz ofertowy 3. Projekt umowy
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy wskutek nieprzewidzianych na dzień ogłoszenia postępowania okoliczności: - zmiany wartości umowy w sytuacji zmiany urzędowej stawki podatku VAT na oferowany przedmiot zamówienia. Zmiana taka może nastąpić na podstawie pisemnego zgłoszenia Wykonawcy. Powyższe zmiany zostaną wprowadzone aneksem do umowy.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60.00
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 15/12/2016
Godzina składania wniosków 10:30
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)