Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o.
|
Ulica |
ul. Dekerta
|
Nr domu |
1
|
Miejscowosc |
Gorzów Wielkopolski
|
Kod poczt |
66400
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
lubuskie
|
Tel |
95 7331222, 7331173
|
Fax |
95 7331222, 7331173
|
Email |
kacmar@szpital.gorzow.pl
|
Regon |
21122838100000
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.gorzow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.gorzow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Obowiązkowa forma pisemna
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Oferty lub wnioski |
Tylko jednej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp., Sp. z o.o., ul. Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wlkp., SEKREARIAT pok. nr 44.
|
Numer referencyjny |
ZP/N/46/16
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
10
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Jeżeli ofertę podpisuje osoba niefigurująca w dokumencie rejestrowym, do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty lub kopię potwierdzoną notarialnie „za zgodność z oryginałem” (pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie dołączonym do oferty). 2)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą oryginału pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno: a) jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, b) wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają sie o udzielenie zamówienia, c)każdy z tych Wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. 3) Zobowiązanie z art. 22a ustawy Pzp -jeśli dotyczy- Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (składane w oryginale). 4/. Prawidłowo wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną Formularz ofertowy, którego wzór stanowi dodatek do siwz; 5/. Prawidłowo wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną załącznik cenowy (dodatek nr 2 do siwz).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Świadectwo/zaświadczenie/ wydane przez właściwy terytorialnie organ Inspekcji Weterynaryjnej (Powiatowego Lekarza Weterynarii) w sprawie nadania zakładowi uprawnień i kwalifikacji do prowadzenia działalności w wymaganym zakresie tj. obrót świeżym mięsem drobiowym, produkcja wędlin z mięsa drobiowego;
2) Zaświadczenie wystawione przez właściwy terytorialnie organ Inspekcji Weterynaryjnej (Powiatowego Lekarza Weterynarii), że zakład produkcyjny podlega nadzorowi sanitarno- weterynaryjnemu.
3) -Certyfikat systemu HACCP
lub
-potwierdzenie o wdrożeniu i stosowaniu systemu HACCP, oraz że produkcja jest zgodna z zasadami GMP (Dobra Praktyka Produkcyjna), GHP (Dobra Praktyka Higieniczna) -wystawione przez organy uprawnione do urzędowej kontroli żywności
lub
-Certyfikat potwierdzający wprowadzenie wymagań systemu zarządzania bezpieczeństwem żywności zgodnego z normą PN- EN ISO 22000:2006.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w stosunku do treści oferty.
2. Warunki zmiany:
a. istotne błędy pisarskie w treści umowy (np. w opisie przedmiotu umowy, w wysokości wynagrodzenia kwotowo lub słownie),
b. wprowadzenie podwykonawcy lub zmiana zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę, na pisemny wniosek Wykonawcy,
c. brak środków na realizację zadania lub wystąpienie innych nie przewidzianych przyczyn, z powodu których Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ostatecznego terminu realizacji przedmiotu umowy lub rezygnacji z części zadania – o kwotę brakujących środków.
d. zmiany sposobu/zasad dokonywania rozliczeń i płatności, zmiana płatnika.
e. zmiana numeru rachunku bankowego.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę warunków umowy w zakresie przedłużenia terminu jej obowiązywania ponad czas określony w §9 ust.1 w przypadku niezrealizowania dostaw asortymentu określonego w załączniku nr 1 do umowy w terminie określonym w §9 ust. 1 w limicie cenowym wynikającym z §2 ust. 2 umowy.
4. Strony niezwłocznie pisemnie informują o zmianach danych ujawnionych w rejestrze przedsiębiorców.
5. Strony dopuszczają zmianę zaoferowanych cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Ustawowa zmiana stawki podatku VAT nie będzie wymagała aneksu do umowy.
6. W szczególnych przypadkach, takich jak np.:
a. wstrzymanie lub zakończenie produkcji,
b. bądź w sytuacji, gdy nastąpi przejściowy brak produktu przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, strony dopuszczają zmianę przedmiotu umowy w zakresie: jakości lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu umowy, w tym zmianę, nazwy własnej produktu lub nazwy producenta (np. w przypadku zmian rejestrowych). Ewentualna zamiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, rozpatrzony przez Zamawiającego. Cena dostarczonego odpowiednika nie może przekroczyć ceny jednostkowej netto produktu, którego dotyczy odpowiednik, a w przypadku dostarczenia odpowiednika o niższej cenie rynkowej strony określą jego wartość.
7. Strony dopuszczają obniżenie cen jednostkowych przedmiotu umowy w sytuacji:
a. okresowych promocji,
b. obniżenia ceny przez producenta w trakcie trwania umowy,
c. krótszego terminu ważności niż określony w §3 ust.8.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej wartości brutto umowy, wynikającej z przyczyn obiektywnych niezależnych od niego, w szczególności w przypadku zmiany stanu osobowego pacjentów lub zmiany stawki żywieniowej.
9. Zmiany, o których mowa w ust. 2, 3, 6 mogą zostać dokonane wyłącznie w drodze pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
10. Zmiana ceny przedmiotu umowy, o której mowa w ust. 7 będzie wymagała pisemnego zawiadomienia Zamawiającego przez Wykonawcę. Zmiana ta nie powoduje konieczności zmiany §2 ust. 2.
11. Strony przewidują zmianę ilości asortymentu do wartości wskazanej w §2 ust. 2 w przypadku, o którym mowa w ust. 7a lub 7b.
12. Zamawiający do treści SIWZ załącza projekt umowy (dodatek do siwz) zawierający wszystkie istotne postanowienia stron umowy.
|
Kryt 0 |
Cena ofertowa brutto
|
Kryt 0p |
98
|
Czy aukcja |
Nie
|
Data skl |
19/12/2016
|
Godz skl |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|