Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy ul. Parkowej w miejscowości Święta Katarzyna, gmina Siechnice (działka nr 570/6)– wymiana nawierzchni ze sztucznej trawy

Publication date 2016-12-09
End date 2016-12-20 10:45:00
Instytucja Burmistrz Siechnic
Miejscowość Siechnice
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Wyroby sztuczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 363372 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 392933005, 452361197
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:1)Wykonawca w ramach udzielonego zamówienia wykona wszystkie prace niezbędne do osiągnięcia wyznaczonego celu a w szczególności:a)Zdemontuje istniejącą nawierzchnię a powstały materiał odpadowy zutylizuje na swój koszt. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kartę odpadów zgodną ze wzorem zawartym w rozporządzeniu Ministra Ochrony Środowiska z 12-12-2014 w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów.b)Zdemontuje istniejące bramki do piłki ręcznej a powstały materiał odpadowy zutylizuje na swój koszt.c)Wykona naprawę istniejącego podłoża z asfaltobetonu poprzez zalanie na zimno emulsją asfaltową pęknięć oraz wyrówna poziom nawierzchni w miejscach lokalnych jej zapadnięć. Szacunkowa powierzchnia napraw wynosi 50m2. Do zakresu obowiązków wykonawcy należy również oczyszczenie i przygotowanie podłoża (całej płyty boiska z asfaltobetonu) do ułożenia nowej nawierzchni ze sztucznej trawy.d)Dostarczy i ułoży nową nawierzchnię ze sztucznej trawy typu „multisport” wraz z wykonaniem zasypki kwarcowej oraz wklejeniem linii boiska do piłki ręcznej i dwóch boisk do koszykówki w układzie poprzecznym.e)Dostarczy i zamontuje 2 kompletne bramki do piłki ręcznej przystosowane do mini piłki nożnej.f)Uporządkuje teren prowadzonych prac po ich zakończeniu oraz naprawi ewentualne szkody na terenie i poza terenem prac spowodowane przez Wykonawcę.g)Opracuje i przekaże Zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem do odbioru dokumentację powykonawczą opracowaną wg wzoru Zamawiającego (załącznik nr 6 – procedura WIK) zawierającą w szczególności dokumenty (atesty, certyfikaty, deklaracje własności użytkowych) potwierdzające jakość zastosowanych materiałów oraz dopuszczenie do ich stosowania na obiektach szkolnych i ogólnodostępnych. W dokumentacji powykonawczej zawarta zostanie także instrukcja pielęgnacji i konserwacji ułożonej nawierzchni.Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac wraz z odtworzeniem zieleni zniszczonej lub uszkodzonej podczas realizacji zadania.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 39293300-5 sztuczna trawa; 45236119-7 Naprawa boisk sportowych; 37450000-7 Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenie zamówień zgodnie z art. 144 ustawy Pzp.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierownika robót koniecznego do realizacji zamówienia.
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania wykonawcy, którego ofertę najwyżej ocenił, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw do wykluczenia, aktualnych na dzień ich złożenia. Zasilanie placu budowy w wodę i energię leży w gestii Wykonawcy – sposób rozwiązania i koszt wg własnych kalkulacji. Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie opisane w przedmiotowym postępowaniu. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. W dokumentacji podane nazwy własne są przykładowe. Do wszystkich nazw własnych należy dodać zapis „lub równoważne”. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych lub lepszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
Każdy wykonawca ma prawo zapoznać się z zakresem prac w terenie, zgodnie ze SIWZ wraz z załącznikami. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, zapoznał się z warunkami lokalno-terenowymi planowanych praca by uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania zalecanej wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
3.12. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i zasadami wiedzy technicznej, a Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu.Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia:1)z materiałów własnych tj. wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwiecień 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 ze zm.);2)zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ, zapisami złożonej oferty, dokumentacją i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm oraz etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami, siłami własnymi lub w systemie generalnego wykonawstwa.
Wykonawca nie może czerpać korzyści z tytułu błędów lub przeoczeń znajdujących się w dokumentacji i w przypadku ich odkrycia winien natychmiast o tym powiadomić Zamawiającego, który zadecyduje o wprowadzeniu odpowiednich zmian lub poprawek. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania odpowiednich umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, przez cały czas wykonywania prac do czasu odbioru końcowego. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia: dostawa i montaż nawierzchni ze sztucznej trawy. Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy na własny koszt uszkodzeń powstałych przy wykonywaniu zamówienia. Termin zalecanej wizji w terenie w dniu 14.12.2016 r. w godzinach od 10:00 do 11:00. Zebranie wykonawców o godzinie 10:00 w miejscu: Święta Katarzyna, ul. Główna, park przy Szkole Podstawowej - teren boiska.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Burmistrz Siechnic
Ulica ul. Jana Pawła II
Nr domu 12
Miejscowosc Siechnice
Kod poczt 55011
Panstwo Polska
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 71 391 91 01
Fax 71 786 09 07
Email zp@umsiechnice.pl
Adres strony url www.siechnice.gmina.pl
Regon 93193512900000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Dostep dokumentow zamowienia www.siechnice.gmina.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Siechnice, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice
Numer referencyjny BZP.271.66.2016.KCh
Rodz zam D
Okres2c 30/05/2017
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna co najmniej 80 000,00 zł. Wraz z ofertą w celu potwierdzenia wiarygodności finansowej i ekonomicznej należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna co najmniej 80 000,00 zł.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum 2 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj.: dostawę i ułożenie nawierzchni ze sztucznej trawy na obiektach sportowych (boiska) o łącznej powierzchni sztucznej trawy minimum 1 500 m2 , w tym jedno z zadań o powierzchni ze sztucznej trawy nie mniejszej niż 850m2. 9) Wraz z ofertą wykaz wraz z referencjami lub innymi dokumentami innych zamawiających potwierdzającymi, że zadania zostały wykonane należycie. Wykonawca winien wskazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum 2 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj.: dostawę i ułożenie nawierzchni ze sztucznej trawy na obiektach sportowych (boiska) o łącznej powierzchni sztucznej trawy minimum 1 500 m2 , w tym jedno z zadań o powierzchni ze sztucznej trawy nie mniejszej niż 850m2.a)Wykonawca wraz z ofertą złoży podpisany wykaz dostaw wykonanych w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. W wykazie wykonawca zobowiązany jest do podania rodzaju, wartości, dat i miejsca wykonania wykazanych dostaw oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych dostaw, określających, czy te dostawy zostały wykonane w sposób należyty. Wzór wykazu stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Wykaz wykonanych/ wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw). Dowodami, o których mowa powyżej są: referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, inne dokumenty jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie tych dokumentów uzyskać. Treść dokumentów musi potwierdzać że dostawy zostały wykonane w sposób należyty. Wykonawca spełni warunek jeżeli zastosowane przez Wykonawcę przy realizacji zadania materiały będą posiadały właściwości użytkowe wymagane przy tego typu dostawach/pracach, a także będą posiadały ważne atesty, aprobaty techniczne i deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania, 10) Wraz z ofertą w celu weryfikacji jakości oferowanego produktu oraz wymaganych parametrów systemu nawierzchni z trawy syntetycznej, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty wykazu i niżej podanych dokumentów: a) Aktualny certyfikat ITF (International Tenis Federation) i raport z badań przeprowadzonych przez akredytowane przez ITF laboratorium (np. Labosport, Fugro Technical ServicesLtd, itp.), dotyczący oferowanej nawierzchni potwierdzający zgodność jej parametrów z wymogami ITF; b) Badanie akredytowanego przez ITF instytutu potwierdzające spełnienie wszystkich wymaganych minimalnych parametrów technicznych sztucznej (np.: wyniki badania na zgodność z wymogami ITF, aprobata lub rekomendacja techniczna ITB, badanie właściwości nawierzchni wykonane przez akredytowane laboratorium itp.) o ile parametry nie są potwierdzone w załączonych dokumentach o których mowa w punkcie powyżej;c) Karty techniczne oferowanej nawierzchni z trawy syntetycznej potwierdzone przez jej producenta;d) Świadectwo higieny (atesty PZH) dla trawy syntetycznej;e)Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię;f) Próbki oferowanego systemu nawierzchni syntetycznej - sztuczna trawa (próbka o wym. 20 cm x 25 cm). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę w zakresie w jakim jego dotyczy. Wraz z ofertą oświadczenie o zapoznaniu się z terenem, zaakceptowaniu warunków przetargu. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę w zakresie w jakim jego dotyczy. Wykonawca spełni warunek jeżeli dysponuje personelem – kierownikiem robót - wraz z informacją o podstawie do dysponowania tą osobą. W zakresie posiadanego doświadczenia i wykształcenia przez wskazany personel Zamawiający nie określa warunku. Wraz z ofertą wykaz osób, którymi Wykonawca będzie dysponował przy realizacji zadania tj.: a)kierownikiem robót;b)W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane informacje mogą być złożone wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty i oświadczenia składane po otwarciu ofert. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy Pzp składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z warunkami zawartych w istotnych postanowieniach do umowy
Kryt 0 ena
Kryt 0p 100
Czy aukcja Nie
Data skl 20/12/2016
Godz skl 10:45
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)