USŁUGA KONSERWACJI I SERWISU ZINTEGROWANYCH SYSTEMÓW OCHRONY ORAZ DOSTAWA I WYMIANA URZĄDZEŃ PO UPŁYWIE RESURSU EKSPLOATACYJNEGO

Publication date 2016-12-12
End date 2016-12-20 09:00:00
Instytucja Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Artykuły elektroniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 364490 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 507110002, 317110003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji i serwisu zintegrowanych systemów ochrony wraz z dostawą i wymianą urządzeń po upływie resursu eksploatacyjnego na terenie k-1039 w Warszawie i k-1023 w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy zakres znajduje się w załączniku do SIWZ.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest Usługa konserwacji i serwisu zintegrowanych systemów ochrony oraz dostawa i wymiana urządzeń po upływie resursu eksploatacyjnego na terenie k-1039 w Warszawie.Przedmiotem zamówienia jest Usługa konserwacji i serwisu zintegrowanych systemów ochrony oraz dostawa i wymiana urządzeń po upływie resursu eksploatacyjnego na terenie k-1023 w Mińsku Mazowieckim.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej
Ulica ul. Jana Ostroroga
Nr domu 35
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 01163
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 261 853 247
Fax 261 853 070
Email ozzw.szp@ron.mil.pl
Adres strony url www.ozzw.wp.mil.pl
Regon 14238025400000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ozzw.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej 01-163 Warszawa, ul. Ostroroga 35
Numer referencyjny RZP/83/PN/S/2016
Rodz zam U
Okres2c 31/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż: - posiada ważną koncesję na prowadzenie działalności - posiada ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego - jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę, określonych w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/UE, lub aby spełniał inne wymogi określone w tym załączniku
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający zażąda: 1. ważnej koncesji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, wydanej na podstawie Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia; 2. ważnego świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego minimum trzeciego stopnia o klauzuli POUFNE lub wyższej zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych 3. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający zażąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w wysokości : dla zadania nr 1 – kwota min. - 140.000,00 zł dla zadania nr 2 – kwota min. - 80.000,00 zł
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż zrealizował lub realizuje usługi, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający zażąda wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których przedmiot zamówienia został wykonany oraz załączeniem dowodów określających czy przedmiot zamówienia został wykonany lub jest wykonywany należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego świadczenie było wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza, aby wykaz dotyczył usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – również wykonywanych, w okresie dłuższym niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza zarówno wykazanie jednej usługi, odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego postępowania i wartości nie mniejszej niż: dla zadania nr 1 - 140.000,00 zł, dla zadania nr 2 - 80.000,00 zł, lub kilku odpowiadających rodzajowo usług o niższych wartościach na łączną kwotę nie mniejszą niż wymagane.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający zażąda następujących oświadczeń lub dokumentów: 2.1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2.3. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2.4. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2.5. oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 2.6. oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 2.7. oświadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp.; 2.8. oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp.; 2.9. oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); 2.10. na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp., przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. wg wzoru – załącznik do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu 3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający zażąda: 3.1. ważnej koncesji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, wydanej na podstawie Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia; 3.2. ważnego świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego minimum trzeciego stopnia o klauzuli POUFNE lub wyższej zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych 3.3. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający zażąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w wysokości : dla zadania nr 1 – kwota min. - 140.000,00 zł dla zadania nr 2 – kwota min. - 80.000,00 zł 5. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający zażąda: dla zadania nr 1 1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg wzoru w OPZ 2. oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają dokumenty jak następuje: 1. Wszystkie osoby realizujące czynności konserwacji muszą posiadać zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego lub legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego. 2.Wszystkie osoby realizujące czynności konserwacji muszą być przeszkolone z zakresu stosowania Normy Obronnej NO-04-A004.Wymagany dokument - Zaświadczenie, certyfikat, świadectwo lub oświadczenie o odbyciu szkolenia. 3. Wszystkie osoby realizujące czynności konserwacji muszą być przeszkolone z zakresu: - konfiguracji systemu Andover Continuum na poziomie C1, C3b, - naprawy oraz obsługi systemu Andover Continuu, oraz co najmniej jedna osoba z zakresu: - konfiguracji systemu Andover Continuum na poziomie C2, C3a i C4 oraz konfiguracji systemu Galaxy, - obsługi systemu Andover Continuum w dziale programowanie w Plain English, kontrola dostępu i konfiguracja systemu.Wymagane dokmenty - Zaświadczenia, certyfikaty lub świadectwa o odbyciu szkoleń. 4. Wszystkie osoby realizujące czynności konserwacji w strefach ochronnych muszą mieć odbyty kurs/szkolenie z zakresu instalowania lub projektowania systemów alarmowych.Wymagane dokumenty - Zaświadczenia, certyfikaty lub świadectwa o odbyciu kursu/szkolenia. 5. Co najmniej jedna osoba musi posiadać certyfikat autoryzacyjny uprawniający do obsługi systemu sterującego przez centralę Satel Integra 32, Andover Continuum dla osób/podmiotu wykonujących zamówienie.Wymagany dokument - Certyfikat autoryzacyjny. 6. Wszystkie osoby realizujące czynności konserwacji muszą być przeszkolone z zakresu ochrony informacji niejawnych. Wymagany dokument: Minimum Zaświadczenie o odbytym szkoleniu (certyfikat, świadectwo). 7. Wszystkie osoby realizujące czynności konserwacji muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „poufne”. 8. Minimum jedna osoba realizująca czynności konserwacji musi posiadać świadectwo kwalifikacyjne grupy „E” do 1 kV. *W przypadku, gdy dokument wydany jest na czas określony, i w czasie trwania zamówienia upłynie termin jego ważności, Wykonawca niezwłocznie dostarczy dokument aktualny, potwierdzający spełnienie danego warunku. dla zadania nr 2 1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg wzoru w OPZ 2. oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają dokumenty jak następuje: 1. Wszystkie osoby realizujące czynności konserwacji muszą posiadać zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego lub legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego. 2. Wszystkie osoby realizujące czynności konserwacji muszą być przeszkolone z zakresu stosowania Normy Obronnej NO-04-A004.Wymagany dokument: Zaświadczenie, certyfikat, świadectwo lub oświadczenie o odbyciu szkolenia. 3. Co najmniej jedna osoba realizująca czynności konserwacji musi być przeszkolona z zakresu: - konfiguracji, obsługi systemu Galaxy, Palco, konfiguracji i naprawy systemu Andover Continuum oraz obsługi systemu Andover Continuum w dziale programowania w Plain English, kontrola dostępu i konfiguracja systemu. Wymagany dokument:Zaświadczenia, certyfikaty lub świadectwa o odbyciu szkoleń. 4. Wszystkie osoby realizujące czynności konserwacji w strefach ochronnych muszą mieć odbyty kurs/szkolenie z zakresu instalowania lub projektowania systemów alarmowych.Wymagany dokument: Zaświadczenia, certyfikaty lub świadectwa o odbyciu kursu/szkolenia. 5. Co najmniej jedna osoba musi posiadać certyfikat autoryzacyjny uprawniający do obsługi systemu sterującego przez centralę Satel Integra 32 dla osób/podmiotu wykonujących zamówienie. 6. Wszystkie osoby realizujące czynności konserwacji muszą być przeszkolone z zakresu ochrony informacji niejawnych.Wymagany dokument: Minimum Zaświadczenie o odbytym szkoleniu (certyfikat, świadectwo). 7. Wszystkie osoby realizujące czynności konserwacji muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „poufne”. 8. Minimum jedna osoba realizująca czynności konserwacji musi posiadać świadectwo kwalifikacyjne grupy „E” do 1 kV. 9. Co najmniej jedna osoba wykonująca zamówienie musi posiadać świadectwo/certyfikat autoryzacji uprawniające do obsługi systemu alarmowego LSM-256 i Galaxy dla osób wykonujących zamówienie. *W przypadku, gdy dokument wydany jest na czas określony, i w czasie trwania zamówienia upłynie termin jego ważności, Wykonawca niezwłocznie dostarczy dokument aktualny, potwierdzający spełnienie danego warunku. 3. wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których przedmiot zamówienia został wykonany oraz załączeniem dowodów określających czy przedmiot zamówienia został wykonany lub jest wykonywany należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego świadczenie było wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza, aby wykaz dotyczył usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – również wykonywanych, w okresie dłuższym niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza zarówno wykazanie jednej usługi, odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego postępowania i wartości nie mniejszej niż: dla zadania nr 1 - 140.000,00 zł, dla zadania nr 2 - 80.000,00 zł, lub kilku odpowiadających rodzajowo usług o niższych wartościach na łączną kwotę nie mniejszą niż wymagane. Wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowana usługa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ, Zamawiający zażąda od Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej dostarczenia opisu przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem wszystkich parametrów opisanych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, opis uzupełniony o dokumenty potwierdzające te parametry.
Wadium 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. 2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium na zadanie nr 1 – 4.000,00 PLN,na zadanie nr 2 – 2.500,00 PLN 3. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku z niżej wymienionych form: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2014 poz. 1804 z póź.zm). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku NBP O/O Warszawa, nr rachunku 98 1010 1010 0135 5013 9120 0000 z dopiskiem na przelewie: „Wadium RZP/83/PN/S/2016, zadanie nr………”. O terminie wniesienia wadium, decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego i uznanych na koncie Zamawiającego do upływu terminu składania ofert. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1. pieniądza, dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, 5.2. innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w Oddziale Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej, Pion Głównego Księgowego, ul. Ostroroga 35, Sekcja Rozliczeń OZŻW, przed terminem składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. 7. Wprowadzenie do gwarancji/poręczenia zapisów warunkujących w jakikolwiek sposób dokonanie przez Gwaranta czynności, skutkować będzie brakiem uznania gwarancji/poręczenia za prawidłowe, chyba że wynikają one z przepisów prawa. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 4. Na podstawie art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, w przypadkach niezależnych od Zamawiającego, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: 4.1. zmiany miejsca świadczenia przedmiotu zamówienia, w tym zmiany organizacyjne; 4.2. uzasadnionych zmian w sposobie wykonania przedmiotu zamówienia, proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 4.3. zmiany terminu realizacji z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron umowy. 4.4. zmiany w zakresie wynagrodzenia umownego Wykonawcy – w przypadku, gdy wprowadzenie zmian będzie następstwem zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), mającej zastosowanie w czasie realizacji niniejszej umowy, przy czym zmianie ulegnie kwota podatku VAT i kwota wynagrodzenia brutto Wykonawcy za część przedmiotu umowy wykonywaną po tym terminie, natomiast wartość wynagrodzenia netto pozostanie bez zmian; 4.5. zmiany w zakresie przedmiotu umowy – w przypadku zmian w zakresie przyjętych rozwiązań technicznych, technologicznych, funkcjonalnych sprzętu na parametry bardziej nowoczesne lub ekonomicznie uzasadnione dla Zamawiającego; 4.6. zmiany w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy – w przypadku zmian w strukturze i organizacji Zamawiającego lub Wykonawcy, czy też z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron umowy, a mają wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy; 4.7. zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia – jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego i nie wprowadzą warunków, które gdyby zostały ujęte w procedurze przetargowej udzielania zamówienia, umożliwiłyby wybór innej oferty niż ta, która została wybrana pierwotnie; 4.8. zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej bądź innej omyłki polegającej na niezgodności treści umowy z ofertą; 4.9. wystąpienia potrzeby zmiany zawartej umowy na skutek okoliczności niezależnych od Stron, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy lub okoliczności zaistnienia siły wyższej; 4.10. konieczności wprowadzenia innych zmian do umowy niż wyżej wymienione, spowodowanych zmianami w przepisach prawa, normach, dyrektywach, standardach lub zmianami w zakresie wiedzy technicznej, technologicznej lub funkcjonalnej. 5. Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie aneksu do umowy.
Kryt 0 K1 - cena
Kryt 0p 85
Czy aukcja Nie
Data skl 20/12/2016
Godz skl 09:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 1. Każdemu Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów niniejszej ustawy przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy Pzp. 2. Środki ochrony prawnej wnosi się na zasadach określonych w art. 180 ustawy Pzp. 3. Termin wniesienia odwołania określa art. 182 ustawy Pzp. 4. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt. 5 ustawy Pzp. 5. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.12.2016 roku, o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego sala nr 103.
IV 6 5 Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)