Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej
|
Ulica |
ul. Jana Ostroroga
|
Nr domu |
35
|
Miejscowosc |
Warszawa
|
Kod poczt |
01163
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
261 853 247
|
Fax |
261 853 070
|
Email |
ozzw.szp@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.ozzw.wp.mil.pl
|
Regon |
14238025400000
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ozzw.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej 01-163 Warszawa, ul. Ostroroga 35
|
Numer referencyjny |
RZP/83/PN/S/2016
|
Rodz zam |
U
|
Okres2c |
31/12/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż:
- posiada ważną koncesję na prowadzenie działalności
- posiada ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego
- jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych
w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę, określonych w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/UE, lub aby spełniał inne wymogi określone w tym załączniku
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający zażąda:
1. ważnej koncesji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, wydanej na podstawie Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia;
2. ważnego świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego minimum trzeciego stopnia
o klauzuli POUFNE lub wyższej zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 r.
o ochronie informacji niejawnych
3. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający zażąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w wysokości :
dla zadania nr 1 – kwota min. - 140.000,00 zł
dla zadania nr 2 – kwota min. - 80.000,00 zł
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż zrealizował lub realizuje usługi, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający zażąda wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których przedmiot zamówienia został wykonany oraz załączeniem dowodów określających czy przedmiot zamówienia został wykonany lub jest wykonywany należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego świadczenie było wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,
a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza, aby wykaz dotyczył usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – również wykonywanych, w okresie dłuższym niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza zarówno wykazanie jednej usługi, odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego postępowania i wartości nie mniejszej niż: dla zadania nr 1 - 140.000,00 zł, dla zadania nr 2 - 80.000,00 zł, lub kilku odpowiadających rodzajowo usług o niższych wartościach na łączną kwotę nie mniejszą niż wymagane.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Tak
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający zażąda następujących oświadczeń lub dokumentów:
2.1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2.2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2.3. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2.4. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
2.5. oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
2.6. oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
2.7. oświadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp.;
2.8. oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp.;
2.9. oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych,
o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
2.10. na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp., przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. wg wzoru – załącznik do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający zażąda:
3.1. ważnej koncesji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, wydanej na podstawie Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia;
3.2. ważnego świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego minimum trzeciego stopnia o klauzuli POUFNE lub wyższej zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
3.3. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji
i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
4. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający zażąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w wysokości :
dla zadania nr 1 – kwota min. - 140.000,00 zł
dla zadania nr 2 – kwota min. - 80.000,00 zł
5. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający zażąda:
dla zadania nr 1
1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg wzoru w OPZ
2. oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają dokumenty jak następuje:
1. Wszystkie osoby realizujące czynności konserwacji muszą posiadać zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego lub legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego.
2.Wszystkie osoby realizujące czynności konserwacji muszą być przeszkolone z zakresu stosowania Normy Obronnej NO-04-A004.Wymagany dokument - Zaświadczenie, certyfikat, świadectwo lub oświadczenie o odbyciu szkolenia.
3. Wszystkie osoby realizujące czynności konserwacji muszą być przeszkolone z zakresu:
- konfiguracji systemu Andover Continuum na poziomie C1, C3b,
- naprawy oraz obsługi systemu Andover Continuu,
oraz co najmniej jedna osoba z zakresu:
- konfiguracji systemu Andover Continuum na poziomie C2, C3a i C4 oraz konfiguracji systemu Galaxy,
- obsługi systemu Andover Continuum w dziale programowanie w Plain English, kontrola dostępu i konfiguracja systemu.Wymagane dokmenty - Zaświadczenia, certyfikaty lub świadectwa o odbyciu szkoleń.
4. Wszystkie osoby realizujące czynności konserwacji w strefach ochronnych muszą mieć odbyty kurs/szkolenie z zakresu instalowania lub projektowania systemów alarmowych.Wymagane dokumenty - Zaświadczenia, certyfikaty lub świadectwa o odbyciu kursu/szkolenia.
5. Co najmniej jedna osoba musi posiadać certyfikat autoryzacyjny uprawniający do obsługi systemu sterującego przez centralę Satel Integra 32, Andover Continuum dla osób/podmiotu wykonujących zamówienie.Wymagany dokument - Certyfikat autoryzacyjny.
6. Wszystkie osoby realizujące czynności konserwacji muszą być przeszkolone z zakresu ochrony informacji niejawnych. Wymagany dokument: Minimum Zaświadczenie o odbytym szkoleniu (certyfikat, świadectwo).
7. Wszystkie osoby realizujące czynności konserwacji muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „poufne”.
8. Minimum jedna osoba realizująca czynności konserwacji musi posiadać świadectwo kwalifikacyjne grupy „E” do 1 kV.
*W przypadku, gdy dokument wydany jest na czas określony, i w czasie trwania zamówienia upłynie termin jego ważności, Wykonawca niezwłocznie dostarczy dokument aktualny, potwierdzający spełnienie danego warunku.
dla zadania nr 2
1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg wzoru w OPZ
2. oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają dokumenty jak następuje:
1. Wszystkie osoby realizujące czynności konserwacji muszą posiadać zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego lub legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego.
2. Wszystkie osoby realizujące czynności konserwacji muszą być przeszkolone z zakresu stosowania Normy Obronnej NO-04-A004.Wymagany dokument:
Zaświadczenie, certyfikat, świadectwo lub oświadczenie o odbyciu szkolenia.
3. Co najmniej jedna osoba realizująca czynności konserwacji musi być przeszkolona z zakresu:
- konfiguracji, obsługi systemu Galaxy, Palco, konfiguracji i naprawy systemu Andover Continuum oraz obsługi systemu Andover Continuum w dziale programowania w Plain English, kontrola dostępu i konfiguracja systemu.
Wymagany dokument:Zaświadczenia, certyfikaty lub świadectwa o odbyciu szkoleń.
4. Wszystkie osoby realizujące czynności konserwacji w strefach ochronnych muszą mieć odbyty kurs/szkolenie z zakresu instalowania lub projektowania systemów alarmowych.Wymagany dokument:
Zaświadczenia, certyfikaty lub świadectwa o odbyciu kursu/szkolenia.
5. Co najmniej jedna osoba musi posiadać certyfikat autoryzacyjny uprawniający do obsługi systemu sterującego przez centralę Satel Integra 32 dla osób/podmiotu wykonujących zamówienie.
6. Wszystkie osoby realizujące czynności konserwacji muszą być przeszkolone z zakresu ochrony informacji niejawnych.Wymagany dokument:
Minimum Zaświadczenie o odbytym szkoleniu (certyfikat, świadectwo).
7. Wszystkie osoby realizujące czynności konserwacji muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „poufne”.
8. Minimum jedna osoba realizująca czynności konserwacji musi posiadać świadectwo kwalifikacyjne grupy „E” do 1 kV.
9. Co najmniej jedna osoba wykonująca zamówienie musi posiadać świadectwo/certyfikat autoryzacji uprawniające do obsługi systemu alarmowego LSM-256 i Galaxy dla osób wykonujących zamówienie.
*W przypadku, gdy dokument wydany jest na czas określony, i w czasie trwania zamówienia upłynie termin jego ważności, Wykonawca niezwłocznie dostarczy dokument aktualny, potwierdzający spełnienie danego warunku.
3. wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których przedmiot zamówienia został wykonany oraz załączeniem dowodów określających czy przedmiot zamówienia został wykonany lub jest wykonywany należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego świadczenie było wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza, aby wykaz dotyczył usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – również wykonywanych, w okresie dłuższym niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza zarówno wykazanie jednej usługi, odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego postępowania i wartości nie mniejszej niż: dla zadania nr 1 - 140.000,00 zł, dla zadania nr 2 - 80.000,00 zł, lub kilku odpowiadających rodzajowo usług o niższych wartościach na łączną kwotę nie mniejszą niż wymagane. Wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowana usługa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ, Zamawiający zażąda od Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej dostarczenia opisu przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem wszystkich parametrów opisanych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, opis uzupełniony o dokumenty potwierdzające te parametry.
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium na zadanie nr 1 – 4.000,00 PLN,na zadanie nr 2 – 2.500,00 PLN
3. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku z niżej wymienionych form:
3.1. pieniądzu,
3.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3.3. gwarancjach bankowych,
3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2014 poz. 1804 z póź.zm).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku
NBP O/O Warszawa, nr rachunku 98 1010 1010 0135 5013 9120 0000 z dopiskiem
na przelewie: „Wadium RZP/83/PN/S/2016, zadanie nr………”. O terminie wniesienia wadium, decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego i uznanych na koncie Zamawiającego do upływu terminu składania ofert.
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
5.1. pieniądza, dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty,
5.2. innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w Oddziale Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej, Pion Głównego Księgowego, ul. Ostroroga 35, Sekcja Rozliczeń OZŻW, przed terminem składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.
6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp.
7. Wprowadzenie do gwarancji/poręczenia zapisów warunkujących w jakikolwiek sposób dokonanie przez Gwaranta czynności, skutkować będzie brakiem uznania gwarancji/poręczenia za prawidłowe, chyba że wynikają one z przepisów prawa.
8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
4. Na podstawie art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, w przypadkach niezależnych od Zamawiającego, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie:
4.1. zmiany miejsca świadczenia przedmiotu zamówienia, w tym zmiany organizacyjne;
4.2. uzasadnionych zmian w sposobie wykonania przedmiotu zamówienia, proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego;
4.3. zmiany terminu realizacji z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron umowy.
4.4. zmiany w zakresie wynagrodzenia umownego Wykonawcy – w przypadku, gdy wprowadzenie zmian będzie następstwem zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), mającej zastosowanie w czasie realizacji niniejszej umowy, przy czym zmianie ulegnie kwota podatku VAT i kwota wynagrodzenia brutto Wykonawcy za część przedmiotu umowy wykonywaną po tym terminie, natomiast wartość wynagrodzenia netto pozostanie bez zmian;
4.5. zmiany w zakresie przedmiotu umowy – w przypadku zmian w zakresie przyjętych rozwiązań technicznych, technologicznych, funkcjonalnych sprzętu na parametry bardziej nowoczesne lub ekonomicznie uzasadnione dla Zamawiającego;
4.6. zmiany w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy – w przypadku zmian w strukturze i organizacji Zamawiającego lub Wykonawcy, czy też z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron umowy, a mają wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy;
4.7. zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia – jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego i nie wprowadzą warunków, które gdyby zostały ujęte w procedurze przetargowej udzielania zamówienia, umożliwiłyby wybór innej oferty niż ta, która została wybrana pierwotnie;
4.8. zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej bądź innej omyłki polegającej na niezgodności treści umowy z ofertą;
4.9. wystąpienia potrzeby zmiany zawartej umowy na skutek okoliczności niezależnych od Stron, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy lub okoliczności zaistnienia siły wyższej;
4.10. konieczności wprowadzenia innych zmian do umowy niż wyżej wymienione, spowodowanych zmianami w przepisach prawa, normach, dyrektywach, standardach lub zmianami w zakresie wiedzy technicznej, technologicznej lub funkcjonalnej.
5. Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie aneksu do umowy.
|
Kryt 0 |
K1 - cena
|
Kryt 0p |
85
|
Czy aukcja |
Nie
|
Data skl |
20/12/2016
|
Godz skl |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 6 |
1. Każdemu Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes
w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów niniejszej ustawy przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy Pzp.
2. Środki ochrony prawnej wnosi się na zasadach określonych w art. 180 ustawy Pzp.
3. Termin wniesienia odwołania określa art. 182 ustawy Pzp.
4. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt. 5 ustawy Pzp.
5. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.12.2016 roku, o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego sala nr 103.
|
IV 6 5 |
Nie
|