Dostawa mebli biurowych do siedziby Urzędu Gminy w Zduńskiej Woli

Publication date 2016-12-13
End date 2016-12-22 10:00:00
Instytucja Gmina Zduńska Wola
Miejscowość Zduńska Wola
Województwo łódzkie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 365560 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli biurowych do siedziby Urzędu Gminy w Zduńskiej Woli, ul. Zielona 30, 98-220 Zduńska Wola, których szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 1, 2 i 3 do SIWZ.
Dostawa obejmuje zakup, transport wraz z rozładunkiem i wniesieniem oraz montaż i ustawienie mebli biurowych w pomieszczeniach biurowych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Zamawiający wymaga realizacji dostaw w trzech partiach.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr1, Nr 2 i Nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Gmina Zduńska Wola
Ulica ul. Zielona
Nr domu 30
Miejscowosc Zduńska Wola
Kod poczt 98220
Panstwo Polska
Wojewodztwo łódzkie
Tel 438 234 129
Fax 438 232 750
Email maria.biesiada@ugzw.com.pl
Regon 73093444700000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zdunskawola.bip.net.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zdunskawola.bip.net.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składa się pd rygorem nieważności w formie pisemnej. Ofetę wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami: oświadczeniami i dokumentami wskazanymi w SIWZ należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście lub przez posłańca w siedzibie Zamawiającego
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Zielona 30, 98-220 Zduńska Wola
Numer referencyjny W.PIU.271.01.14.2016.MB
Rodz zam D
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Tak
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zakres zamówień uzupełniających może obejmować dostawę dodatkowych szaf biurowych, nadstawek, kontenerków biurowych, dostawek do biurek, biurek, krzeseł
Czas O
Informacje na temat katalogow I partia: w terminie 21 dni / 30 dni od daty podpisania umowy (zgodnie z deklaracją Wykonawcy zawartą w Formularzu ofertowym) – zakres partii określa załącznik Nr 1 do SIWZ. II partia: w terminie 50 dni od daty podpisania umowy (zakres partii określa załącznik nr 2 do SIWZ) III partia: ze względu na trwające prace remontowe, których zakończenie planowane jest na dzień 29.09.2017 r, przewidywany termin dostawy do 31.10.2017 r. jednakże nie wcześniej niż po powiadomieniu Zamawiającego o możliwości wykonania dostawy (zakres partii określa załącznik nr 3 do SIWZ)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie i montażu mebli biurowych o wartości minimum 80 000,00 zł brutto
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy podpisany przez osobę uprawnioną; 2. Formularz cenowy podpisany przez osobę uprawnioną; 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów(jeśli dotyczy). 4. Upoważnienie-pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (jeśli dotyczy). Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 6. Zaleca się załączenie do oferty dowodu wniesienia wadium. Kserokopię wniesienia wadium wniesionego w pieniądzu należy wpiąć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, kserokopię gwarancji należy wpiąć do oferty a oryginał należy złożyć w Kasie Urzędu Gminy Zduńska Wola
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Próbki, opisy, fotografie rysunki wzory lub inne podobne materiały oferowanych mebli
Wadium 4000,00 PLN
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakres zmian umowy oraz warunki wprowadzenia zmian określone zostały w Istotnych Postanowieniach Umowy
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 22/12/2016
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)