Dostawa materiałów biurowych, papierniczych i środków do konserwacji komputerów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku

Publication date 2016-12-14
End date 2016-12-22 09:00:00
Instytucja Gmina Miasto Włocławek - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku
Miejscowość Włocławek
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 366862 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301976428
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, papierniczych i środków do konserwacji komputerów dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry oraz szacunkowe ilości materiałów biurowych, papierniczych i środków do konserwacji komputerów będących przedmiotem niniejszego zamówienia, został zawarty w załączniku 1 do SIWZ.
3. Zamawiający zawiadamia, że dopuszcza składanie ofert na materiały biurowe, papiernicze i środki do konserwacji komputerów jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Materiały równoważne muszą posiadać parametry nie gorsze niż podane przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o ich zgodności z wymaganiami Zamawiającego. Wszystkie skutki za prawdziwość tego oświadczenia ponosi Wykonawca. Brak informacji, w zakresie zastosowanych rozwiązań równoważnych, zostanie uznany za zamiar wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami opisanymi przez Zamawiającego w zał. nr 1 do SIWZ.
4. Wymaga się, aby produkty dostarczane przez Wykonawcę:
1) Były fabrycznie nowe (nieużywane);
2) Nie mogą nosić śladów uszkodzenia.
5. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie przez okres obowiązywania umowy tj. do 30.04.2017r., ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego.
6. Wykonawca dostarczy do siedziby zamawiającego zamówione artykuły, swoim transportem. Miejscem dostaw artykułów składających się na zamówienie jest biuro Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku przy ul. Zapiecek 6.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca dostaw, o którym mowa w pkt 7.
8. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego zamówione artykuły, zgodnie z terminem wskazanym przez Wykonawcę w formularzu oferty (termin realizacji każdej z dostaw stanowi kryterium oceny ofert).
9. Oferowane materiały muszą spełniać warunek posiadania odpowiednich certyfikatów, standardów i dokumentów gwarancyjnych, które szczegółowo opisane są w załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Gmina Miasto Włocławek - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku
Ulica ul. Zielony Rynek
Nr domu 42687
Miejscowosc Włocławek
Kod poczt 87800
Panstwo Polska
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 544 116 399
Fax 544 116 399
Email zamowienia.publiczne@mopr.wloclawek.pl
Adres strony url www.bip.mopr.wloclawek.pl
Regon 587102400000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.mopr.wloclawek.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek
Numer referencyjny MOPR.AK.Z.261.11.2016
Rodz zam D
Okres2c 30/04/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 dostaw o podobnym charakterze co przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł brutto.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia.
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (wzór wykazy w załączeniu do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy a. w przypadku zmiany danych adresowych stron Umowy, b. w przypadku zmiany obowiązującego prawa w zakresie wykonania przedmiotu Umowy, c. w przypadku zmiany stawki podatku VAT, d. w przypadku innych okoliczności i zmian nieistotnych, o których wiedza o ich wprowadzeniu do Umowy na etapie postępowania nie wpłynęłaby na krąg podmiotów, ubiegających się o niniejsze zamówienie czy też na wynik postępowania.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60.00
Czy aukcja Nie
Data skl 22/12/2016
Godz skl 9:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)