Wykonanie analizy, opracowanie koncepcji oraz studium wykonalności dla projektu Infostrada Pomorza i Kujaw, który przygotowywany jest do realizacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

Publication date 2016-12-14
End date 2016-12-28 12:00:00
Instytucja Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 366897 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 722000007
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie analizy, opracowanie koncepcji oraz studium wykonalności dla projektu Infostrada Pomorza i Kujaw, który przygotowywany jest do realizacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 zgodnie z SIWZ i jej załącznikami w szczególności z wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Ulica Plac Teatralny
Nr domu 2
Miejscowosc Toruń
Kod poczt 87-100
Panstwo Polska
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel +48566218281
Fax +48566218455
Email zamowienia@kujawsko-pomorskie.pl
Adres strony url http://umwkp.rbip.mojregion.info/
Regon 871121290
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://umwkp.rbip.mojregion.info/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://umwkp.rbip.mojregion.info/
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny oferta składana pisemnie, osobiście lub za pomocą operatora pocztowego/kuriera
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń Pok. 237 Wydział Zamówień Publicznych i Partnerstwa Publiczno-Prawnego
Numer referencyjny WZP.272.39.2016
Rodz zam U
Okres2c 110
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Tak
Czas O
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminach: 1)I etap obejmie przygotowanie i dostarczenie do Zamawiającego opracowanego z w formie raportu wykonanego dla każdej jednostki (Partnera) zakresu rzeczowo-finansowego, oraz projektu porozumienia z Partnerami projektu. Etap ten musi zostać zakończony w terminie do 70 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, 2) II etap obejmuje przygotowanie, opracowanie i dostarczenie do Zamawiającego studium wykonalności oraz koncepcji. Etap musi zostać zakończony w terminie do 110 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, 3) III etap obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego wraz z aktualizacją dokumentacji, szczegółowy zakres opisany został w załączniku nr 6 do SIWZ, a który musi zostać zakończony w terminie 18 miesięcy licząc od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego za etap I i II, chyba, że wykonawca, któremu przyznane zostanie zamówienia wskaże w ofercie krótsze terminy realizacji przedmiotu zamówienia. W takim przypadku zamówienie musi zostać zrealizowane w terminach wskazanych w wybranej ofercie.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże: 1)wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują należycie: a) w zakresie e-Administracji co najmniej trzy usługi doradcze polegające na opracowaniu studiów wykonalności dla projektów w zakresie usług społeczeństwa informacyjnego. Łączna wartość projektów dla których opracowywano dokumentację, nie może być niższa niż 5.000.000 złotych brutto (słownie: pięć milionów złotych), w tym wartość co najmniej jednego projektu musi przekraczać kwotę 1.500.000 złotych brutto (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych), b) w zakresie Systemów e-Administracji, co najmniej jedno opracowanie koncepcji systemu dziedzinowego dla administracji publicznej o takim samym zakresie opracowania jak przedmiot niniejszego zamówienia (tj. obejmującego, co najmniej 50 partnerów z sektora finansów publicznych) i co najmniej jedno studium wykonalności systemu dziedzinowego dla administracji publicznej o takim samym zakresie opracowania jak przedmiot niniejszego zamówienia (tj. obejmującego, co najmniej 50 partnerów z sektora finansów publicznych), a sposób ich opracowania i zatwierdzania był tożsamy z wymaganym w niniejszym postępowaniu i obejmował bezpośrednie konsultacje i uzgodnienia z przyszłymi beneficjentami projektu (gminami, powiatami, innymi uczestnikami projektu), przy czym łączna wartość wyżej wspomnianych opracowań nie może być mniejsza niż 100.000 złotych brutto, 2) dysponuje co najmniej łącznie: a) ekspertem ds. ekonomii: • wykształcenie wyższe ekonomiczne, • minimum 2-letni ciągły okres pracy zawodowej, • udział w realizacji co najmniej dwóch projektów doradczych polegających na opracowaniu studiów wykonalności dla projektów informatycznych w zakresie przygotowania analizy finansowo – ekonomicznej, b) ekspertem ds. prawnych: • wykształcenie wyższe prawnicze, • minimum 5-letni ciągły okres pracy zawodowej, c) ekspertem ds. informatyki: • wykształcenie wyższe informatyczne, • minimum 5-letnie doświadczenie w pracy zawodowej, • udział w realizacji co najmniej jednego projektu związanego z usługami społeczeństwa informacyjnego, w zakresie przygotowania części technicznej studium wykonalności lub dokumentacji technicznej projektu, d) ekspertem ds. zarządzania projektami: • wykształcenie wyższe, • udział na stanowisku kierownika projektu w realizacji co najmniej jednego projektu dofinansowanego z funduszy Unii Europejskiej, związanego z usługami społeczeństwa informacyjnego. e) kierownikiem projektu z doświadczeniem w realizacji minimum jednego projektu "koncepcja Systemu Informacji Przestrzennej" i minimum jednego projektu „koncepcja Systemu e-Administracji”, plus odbyte szkolenie z zakresu zarządzania projektami, plus certyfikat PRINCE2, PMI lub równoważny. f) minimum dwoma specjalistami GIS każdy z doświadczeniem w realizacji minimum jednego projektu "koncepcja Systemu Informacji Przestrzennej". g) minimum dwoma specjalistami z e-Administracji, każdy z doświadczeniem w realizacji minimum jednego projektu "koncepcja Systemu e-Administracji". h) minimum jednym specjalistą ds. studium wykonalności z doświadczeniem w realizacji minimum jednego Studium Wykonalności dla System Informacji Przestrzennej i) minimum jednym specjalistą ds. studium wykonalności, z doświadczeniem w realizacji minimum jednego Studium Wykonalności dla System e-Administracji.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa wyżej - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. (dokumenty te powinny być wystawione odpowiednio do zakresu, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
Zakresie warunkow udzialu a)wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w rozdziale IV SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności cenę ofertową oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów dołącza zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli dotyczy (zobowiązanie tych podmiotów winno być złożone w oryginale) 3.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w rozdz. V pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ dotyczące tych podmiotów 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja z sesji otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp tj: (załącznik nr 1C do SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5.W przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie – 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2007 nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu Bank PKO BP S.A. konto nr 64 1020 5011 0000 9802 0119 5734. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie zamawiającego! 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych i Partnerstwa Publiczno-Prawnego - pok. 237 – P. Olgierd Sobkowiak. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty przed terminem składania ofert. 5. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwróci wadium wykonawcy niezwłocznie po: a) upływie terminu związania ofertą, b) wyborze oferty najkorzystniejszej z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13 i 14. 13. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Wadium Wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictwa, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Istotne postanowienia umowy zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie a) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, która dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest wówczas obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, b) zmiany składu osób wskazanych w załączniku nr 4 jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, pod warunkiem że nowe osoby spełniać będą warunki określone w dziale IV, 3) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty takich jak w szczególności: a) zmiana przepisów prawa mająca wpływ na zakres lub sposób realizacji przedmiotu zamówienia, b) wystąpienie siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu zamówienia, działanie siły wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki, z wyjątkiem strajku u Wykonawcy, działania wojenne, c) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z przerw w realizacji przedmiotu zamówienia, powstałych z przyczyn wyłącznie zależnych od Zamawiającego. W przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w oparciu o ww. okoliczności, d) przedłużającej się niezależnej od Wykonawcy procedury udzielenia niniejszego zamówienia np. w związku z ewentualnym odwołaniem, e) opóźnień związanych z wewnętrznym obiegiem dokumentów u Zamawiającego, niezależnych od Wykonawcy; 4) Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia brutto, jeśli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. W wypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy netto (tj. bez podatku VAT) jest niezmienne. 5) Inne zmiany w zakresie przewidzianym we wzorze umowy. Fakt zaistnienia takich okoliczności podlegać będzie każdorazowo ocenie Zamawiającego. Wszelkie zmiany umowy wymagają obopólnej zgody stron umowy.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 28/12/2016
Godz skl 12:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)