Zakup Systemów Informacji Prawnej dla jednostek organizacyjnych Lasów Państwowych

Publication date 2016-12-16
End date 2016-12-27 09:00:00
Instytucja Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych im. Stanisława Kostki Wisińskiego
Miejscowość Raszyn
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 368768 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 480000008, 805330009
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1)Dostawa i uruchomienie Systemu Elektronicznej Informacji Prawnej (dalej „SEIP”)
2)Dostawa i uruchomienie Systemu Wewnętrznej Informacji Prawnej (dalej „SWIP”)
3)Migracja danych z obecnego Systemu Wewnętrznej Informacji Prawnej Zamawiającego do nowego Systemu Wewnętrznej Informacji Prawnej
4)Aktualizacja systemów SEIP oraz SWIP
5)Wykonywanie ujednoliconych tekstów aktów prawnych będących i zamieszczanych w SWIP
6)Przygotowanie e-learningu dotyczącego działania systemów SEIP oraz SWIP dla wszystkich użytkowników
Wymagania techniczne, organizacyjne, funkcjonalne, parametry świadczenia usług w ramach szczegóły opisu przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ i Umowy- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych im. Stanisława Kostki Wisińskiego
Ulica Sękocin Stary, ul. Leśników
Nr domu 21C
Miejscowosc Raszyn
Kod poczt 05-090
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel +48 22 2707100
Fax +48 22 4680951
Email biuro@zilp.lasy.gov.pl, zamowienia@zilp.lasy.gov.pl
Adres strony url www.zilp.lasy.gov.pl
Regon 47321576000000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl Tak
Informacje dodatkowe zamawiajacy Zakład Informatyki PGL LP przeprowadza postępowanie zlecone przez Dyrekcję Generalną LP, płanikami zamówienia będą jednostki organizacyjne PGL LP, z których każda posiada status Zamawiającego.
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/zilp_bedon/zamowienia_publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/zilp_bedon/zamowienia_publiczne
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej, zgodnie z zapisami SIWZ
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Informatyki Lasów Państwowych im Stanisława Kostki Wisińskiego, Sękocin Stary,ul. Leśników 21C,05-090 Raszyn
Numer referencyjny DZ.270.117.2016
Czy dialog techniczny Tak
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości 10 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał należycie: a) co najmniej trzy dostawy i uruchomienia systemu elektronicznej informacji prawnej umożliwiającego równoczesny dostęp dla co najmniej 100 użytkowników wraz z usługą co najmniej 12 miesięcznej aktualizacji; oraz b) co najmniej trzy dostawy i uruchomienia systemu informacji prawnej zawierającego akty prawa wewnętrznego (rozumianego jako akty wewnętrzne ustanowione przez dany podmiot i obowiązujące ten podmiot i jego jednostki organizacyjne), umożliwiającego równoczesny dostęp dla co najmniej 50 użytkowników wraz z usługą co najmniej 12 miesięcznej aktualizacji.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień Umowy w następującym zakresie: 1) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany obowiązującej stawki VAT, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, d) zmniejszenia kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy – w takiej sytuacji Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę, 2) zmiany rozwiązań przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, przez co rozumie się okoliczności: a) powodujące poprawienie parametrów technicznych, b) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów; 3) zmiany terminu realizacji w przypadku: a) zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: - wstrzymanie realizacji zamówienia przez Zamawiającego na jego wyraźne żądanie, - konieczność usunięcia niezawinionych błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji, b) zmian wynikających z oddziaływania czynników zewnętrznych, na które Strony Umowy nie mają wpływu. 2. Zmiany teleadresowe, obsługi administracyjno-bankowej (np. zmiana numeru konta) oraz zmiany składu koordynatorów realizacji Umowy nie stanowią istotnych zmian w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie wymagają aneksu do Umowy, a jedynie pisemnego zawiadomienia. Zamawiający zastrzega, że w przypadku zmian określonych w ust. 1 pkt 1 ppkt a) – c) na Wykonawcy spoczywa bezwzględny obowiązek wykazania, iż zaistniała podstawa do zmiany wynagrodzenia oraz oszacowania stopnia zwiększenia kosztów po stronie Wykonawcy. 3. Postanowienia zawarte w ust. 1 należą do katalogu zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Określa się następujący tryb inicjowania zmian postanowień Umowy: 1) inicjowanie zmian odbywa się na podstawie pisemnego wniosku, który Zamawiający kieruje do Wykonawcy lub Wykonawca do Zamawiającego, 2) przyczyny dokonywania zmian postanowień Umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w sposób wyczerpujący w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy i/lub Zamawiającego, protokół konieczności, itp.)
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 27/12/2016
Godz skl 9:00
IV 4 4 jezyki Język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)