Dostęp do baz danych: Access Medicine, Access Surgery, BMJ Journals, The Cochrane Library, OECD Health Statistics, UpToDate dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.

Publication date 2016-12-19
End date 2016-12-28 09:30:00
Instytucja Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi bazy danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 369656 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 723200004
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostępu do baz danych: Access Medicine, Access Surgery, BMJ Journals, The Cochrane Library, OECD Health Statistics, UpToDate dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.
2.Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć części:
Część 1: dostęp do bazy danych: Access Medicine od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
Część 2: dostęp do bazy danych: Access Surgery od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
Część 3: dostęp do bazy danych: BMJ Journals od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
Część 4: dostęp do bazy danych: The Cochrane Library od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
Część 5: dostęp do bazy danych: OECD Health Statistics od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
Część 6: dostęp do bazy danych: UpToDate od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.
4.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie między innymi, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części zamówienia:
4.1. Dostarczenie do Biblioteki Medycznej UJ CM miesięcznych zbiorczych analiz statystycznych dotyczących wykorzystania bazy przez Zamawiającego, w wersji elektronicznej (e-mailem lub na płycie CD),
4.2. Aktualizacja na bieżąco bazy danych
5.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zawartym w załączniku A do Formularza oferty.
6.W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców.
7.Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści.
8.Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
9.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na dowolną ilość części (od jednej do sześciu).
10.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
11.Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
12.Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.dzp.cm-uj.krakow.pl.
13.Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a p.z.p. dotyczące wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca zapewnia wykonanie części 1, 2, 3, 4, 5, 6 dopuszcza się, aby funkcję osoby ds. koordynowania zamówienia sprawowała jedna osoba.
13.1.Zamawiający wymaga, aby nie później niż w dniu podpisania umowy Wykonawca zatrudnił na czas trwania realizacji przedmiotu umowy osobę pełniącą czynności w zakresie koordynowania zamówienia na podstawie umowy o pracę, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.
13.2.Opis zadań osoby ds. koordynowania zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia:
1)koordynacja wszystkich czynności podejmowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia,
2)koordynacja pracy osób delegowanych lub wyznaczonych do realizacji zamówienia,
3)zapewnienie sprawnej komunikacji oraz wysokiej jakości i staranności przy realizacji zamówienia,
4)monitorowanie terminowości realizacji każdego kursu lub spotkania oraz zachowania innych terminów określonych umową,
5)bieżąca i ścisła współpraca z Zamawiającym, informowanie o postępach prac oraz o wszelkich sytuacjach mogących mieć istotny wpływ na realizację zamówienia.
6)Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnienie osoby wskazanej w pkt. 13.1 (np. oświadczenia, zanonimizowane umowy lub inne dokumenty).
13.3.Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić bieżące dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy jest wykonywany przez osobę będą pracownikiem, o której mowa w pkt. 13. 1.
13.4.W przypadku niezatrudnieniu w trakcie realizacji przedmiotu umowy osoby, o której mowa w pkt. 13.1 lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów poświadczających zatrudnienie osoby wskazanej w pkt. 13.1 na umowę o prace w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną w projekcie umowy.


Opis

1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostępu do baz danych: Access Medicine, Access Surgery, BMJ Journals, The Cochrane Library, OECD Health Statistics, UpToDate dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.
2.Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć części:
Część 1: dostęp do bazy danych: Access Medicine od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
Część 2: dostęp do bazy danych: Access Surgery od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
Część 3: dostęp do bazy danych: BMJ Journals od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
Część 4: dostęp do bazy danych: The Cochrane Library od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
Część 5: dostęp do bazy danych: OECD Health Statistics od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
Część 6: dostęp do bazy danych: UpToDate od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.
4.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie między innymi, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części zamówienia:
4.1. Dostarczenie do Biblioteki Medycznej UJ CM miesięcznych zbiorczych analiz statystycznych dotyczących wykorzystania bazy przez Zamawiającego, w wersji elektronicznej (e-mailem lub na płycie CD),
4.2. Aktualizacja na bieżąco bazy danych
5.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zawartym w załączniku A do Formularza oferty.
6.W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców.
7.Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści.
8.Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
9.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na dowolną ilość części (od jednej do sześciu).
10.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
11.Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
12.Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.dzp.cm-uj.krakow.pl.
13.Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a p.z.p. dotyczące wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca zapewnia wykonanie części 1, 2, 3, 4, 5, 6 dopuszcza się, aby funkcję osoby ds. koordynowania zamówienia sprawowała jedna osoba.
13.1.Zamawiający wymaga, aby nie później niż w dniu podpisania umowy Wykonawca zatrudnił na czas trwania realizacji przedmiotu umowy osobę pełniącą czynności w zakresie koordynowania zamówienia na podstawie umowy o pracę, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.
13.2.Opis zadań osoby ds. koordynowania zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia:
1)koordynacja wszystkich czynności podejmowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia,
2)koordynacja pracy osób delegowanych lub wyznaczonych do realizacji zamówienia,
3)zapewnienie sprawnej komunikacji oraz wysokiej jakości i staranności przy realizacji zamówienia,
4)monitorowanie terminowości realizacji każdego kursu lub spotkania oraz zachowania innych terminów określonych umową,
5)bieżąca i ścisła współpraca z Zamawiającym, informowanie o postępach prac oraz o wszelkich sytuacjach mogących mieć istotny wpływ na realizację zamówienia.
6)Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnienie osoby wskazanej w pkt. 13.1 (np. oświadczenia, zanonimizowane umowy lub inne dokumenty).
13.3.Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić bieżące dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy jest wykonywany przez osobę będą pracownikiem, o której mowa w pkt. 13. 1.
13.4.W przypadku niezatrudnieniu w trakcie realizacji przedmiotu umowy osoby, o której mowa w pkt. 13.1 lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów poświadczających zatrudnienie osoby wskazanej w pkt. 13.1 na umowę o prace w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną w projekcie umowy.
1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostępu do baz danych: Access Medicine, Access Surgery, BMJ Journals, The Cochrane Library, OECD Health Statistics, UpToDate dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.
2.Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć części:
Część 1: dostęp do bazy danych: Access Medicine od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
Część 2: dostęp do bazy danych: Access Surgery od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
Część 3: dostęp do bazy danych: BMJ Journals od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
Część 4: dostęp do bazy danych: The Cochrane Library od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
Część 5: dostęp do bazy danych: OECD Health Statistics od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
Część 6: dostęp do bazy danych: UpToDate od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.
4.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie między innymi, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części zamówienia:
4.1. Dostarczenie do Biblioteki Medycznej UJ CM miesięcznych zbiorczych analiz statystycznych dotyczących wykorzystania bazy przez Zamawiającego, w wersji elektronicznej (e-mailem lub na płycie CD),
4.2. Aktualizacja na bieżąco bazy danych
5.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zawartym w załączniku A do Formularza oferty.
6.W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców.
7.Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści.
8.Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
9.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na dowolną ilość części (od jednej do sześciu).
10.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
11.Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
12.Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.dzp.cm-uj.krakow.pl.
13.Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a p.z.p. dotyczące wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca zapewnia wykonanie części 1, 2, 3, 4, 5, 6 dopuszcza się, aby funkcję osoby ds. koordynowania zamówienia sprawowała jedna osoba.
13.1.Zamawiający wymaga, aby nie później niż w dniu podpisania umowy Wykonawca zatrudnił na czas trwania realizacji przedmiotu umowy osobę pełniącą czynności w zakresie koordynowania zamówienia na podstawie umowy o pracę, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.
13.2.Opis zadań osoby ds. koordynowania zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia:
1)koordynacja wszystkich czynności podejmowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia,
2)koordynacja pracy osób delegowanych lub wyznaczonych do realizacji zamówienia,
3)zapewnienie sprawnej komunikacji oraz wysokiej jakości i staranności przy realizacji zamówienia,
4)monitorowanie terminowości realizacji każdego kursu lub spotkania oraz zachowania innych terminów określonych umową,
5)bieżąca i ścisła współpraca z Zamawiającym, informowanie o postępach prac oraz o wszelkich sytuacjach mogących mieć istotny wpływ na realizację zamówienia.
6)Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnienie osoby wskazanej w pkt. 13.1 (np. oświadczenia, zanonimizowane umowy lub inne dokumenty).
13.3.Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić bieżące dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy jest wykonywany przez osobę będą pracownikiem, o której mowa w pkt. 13. 1.
13.4.W przypadku niezatrudnieniu w trakcie realizacji przedmiotu umowy osoby, o której mowa w pkt. 13.1 lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów poświadczających zatrudnienie osoby wskazanej w pkt. 13.1 na umowę o prace w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną w projekcie umowy.

1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostępu do baz danych: Access Medicine, Access Surgery, BMJ Journals, The Cochrane Library, OECD Health Statistics, UpToDate dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.
2.Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć części:
Część 1: dostęp do bazy danych: Access Medicine od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
Część 2: dostęp do bazy danych: Access Surgery od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
Część 3: dostęp do bazy danych: BMJ Journals od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
Część 4: dostęp do bazy danych: The Cochrane Library od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
Część 5: dostęp do bazy danych: OECD Health Statistics od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
Część 6: dostęp do bazy danych: UpToDate od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.
4.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie między innymi, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części zamówienia:
4.1. Dostarczenie do Biblioteki Medycznej UJ CM miesięcznych zbiorczych analiz statystycznych dotyczących wykorzystania bazy przez Zamawiającego, w wersji elektronicznej (e-mailem lub na płycie CD),
4.2. Aktualizacja na bieżąco bazy danych
5.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zawartym w załączniku A do Formularza oferty.
6.W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców.
7.Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści.
8.Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
9.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na dowolną ilość części (od jednej do sześciu).
10.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
11.Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
12.Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.dzp.cm-uj.krakow.pl.
13.Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a p.z.p. dotyczące wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca zapewnia wykonanie części 1, 2, 3, 4, 5, 6 dopuszcza się, aby funkcję osoby ds. koordynowania zamówienia sprawowała jedna osoba.
13.1.Zamawiający wymaga, aby nie później niż w dniu podpisania umowy Wykonawca zatrudnił na czas trwania realizacji przedmiotu umowy osobę pełniącą czynności w zakresie koordynowania zamówienia na podstawie umowy o pracę, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.
13.2.Opis zadań osoby ds. koordynowania zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia:
1)koordynacja wszystkich czynności podejmowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia,
2)koordynacja pracy osób delegowanych lub wyznaczonych do realizacji zamówienia,
3)zapewnienie sprawnej komunikacji oraz wysokiej jakości i staranności przy realizacji zamówienia,
4)monitorowanie terminowości realizacji każdego kursu lub spotkania oraz zachowania innych terminów określonych umową,
5)bieżąca i ścisła współpraca z Zamawiającym, informowanie o postępach prac oraz o wszelkich sytuacjach mogących mieć istotny wpływ na realizację zamówienia.
6)Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnienie osoby wskazanej w pkt. 13.1 (np. oświadczenia, zanonimizowane umowy lub inne dokumenty).
13.3.Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić bieżące dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy jest wykonywany przez osobę będą pracownikiem, o której mowa w pkt. 13. 1.
13.4.W przypadku niezatrudnieniu w trakcie realizacji przedmiotu umowy osoby, o której mowa w pkt. 13.1 lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów poświadczających zatrudnienie osoby wskazanej w pkt. 13.1 na umowę o prace w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną w projekcie umowy.
1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostępu do baz danych: Access Medicine, Access Surgery, BMJ Journals, The Cochrane Library, OECD Health Statistics, UpToDate dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.
2.Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć części:
Część 1: dostęp do bazy danych: Access Medicine od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
Część 2: dostęp do bazy danych: Access Surgery od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
Część 3: dostęp do bazy danych: BMJ Journals od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
Część 4: dostęp do bazy danych: The Cochrane Library od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
Część 5: dostęp do bazy danych: OECD Health Statistics od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
Część 6: dostęp do bazy danych: UpToDate od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.
4.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie między innymi, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części zamówienia:
4.1. Dostarczenie do Biblioteki Medycznej UJ CM miesięcznych zbiorczych analiz statystycznych dotyczących wykorzystania bazy przez Zamawiającego, w wersji elektronicznej (e-mailem lub na płycie CD),
4.2. Aktualizacja na bieżąco bazy danych
5.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zawartym w załączniku A do Formularza oferty.
6.W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców.
7.Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści.
8.Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
9.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na dowolną ilość części (od jednej do sześciu).
10.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
11.Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
12.Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.dzp.cm-uj.krakow.pl.
13.Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a p.z.p. dotyczące wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca zapewnia wykonanie części 1, 2, 3, 4, 5, 6 dopuszcza się, aby funkcję osoby ds. koordynowania zamówienia sprawowała jedna osoba.
13.1.Zamawiający wymaga, aby nie później niż w dniu podpisania umowy Wykonawca zatrudnił na czas trwania realizacji przedmiotu umowy osobę pełniącą czynności w zakresie koordynowania zamówienia na podstawie umowy o pracę, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.
13.2.Opis zadań osoby ds. koordynowania zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia:
1)koordynacja wszystkich czynności podejmowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia,
2)koordynacja pracy osób delegowanych lub wyznaczonych do realizacji zamówienia,
3)zapewnienie sprawnej komunikacji oraz wysokiej jakości i staranności przy realizacji zamówienia,
4)monitorowanie terminowości realizacji każdego kursu lub spotkania oraz zachowania innych terminów określonych umową,
5)bieżąca i ścisła współpraca z Zamawiającym, informowanie o postępach prac oraz o wszelkich sytuacjach mogących mieć istotny wpływ na realizację zamówienia.
6)Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnienie osoby wskazanej w pkt. 13.1 (np. oświadczenia, zanonimizowane umowy lub inne dokumenty).
13.3.Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić bieżące dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy jest wykonywany przez osobę będą pracownikiem, o której mowa w pkt. 13. 1.
13.4.W przypadku niezatrudnieniu w trakcie realizacji przedmiotu umowy osoby, o której mowa w pkt. 13.1 lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów poświadczających zatrudnienie osoby wskazanej w pkt. 13.1 na umowę o prace w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną w projekcie umowy.
1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostępu do baz danych: Access Medicine, Access Surgery, BMJ Journals, The Cochrane Library, OECD Health Statistics, UpToDate dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.
2.Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć części:
Część 1: dostęp do bazy danych: Access Medicine od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
Część 2: dostęp do bazy danych: Access Surgery od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
Część 3: dostęp do bazy danych: BMJ Journals od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
Część 4: dostęp do bazy danych: The Cochrane Library od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
Część 5: dostęp do bazy danych: OECD Health Statistics od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
Część 6: dostęp do bazy danych: UpToDate od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.
4.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie między innymi, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części zamówienia:
4.1. Dostarczenie do Biblioteki Medycznej UJ CM miesięcznych zbiorczych analiz statystycznych dotyczących wykorzystania bazy przez Zamawiającego, w wersji elektronicznej (e-mailem lub na płycie CD),
4.2. Aktualizacja na bieżąco bazy danych
5.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zawartym w załączniku A do Formularza oferty.
6.W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców.
7.Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści.
8.Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
9.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na dowolną ilość części (od jednej do sześciu).
10.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
11.Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
12.Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.dzp.cm-uj.krakow.pl.
13.Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a p.z.p. dotyczące wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca zapewnia wykonanie części 1, 2, 3, 4, 5, 6 dopuszcza się, aby funkcję osoby ds. koordynowania zamówienia sprawowała jedna osoba.
13.1.Zamawiający wymaga, aby nie później niż w dniu podpisania umowy Wykonawca zatrudnił na czas trwania realizacji przedmiotu umowy osobę pełniącą czynności w zakresie koordynowania zamówienia na podstawie umowy o pracę, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.
13.2.Opis zadań osoby ds. koordynowania zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia:
1)koordynacja wszystkich czynności podejmowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia,
2)koordynacja pracy osób delegowanych lub wyznaczonych do realizacji zamówienia,
3)zapewnienie sprawnej komunikacji oraz wysokiej jakości i staranności przy realizacji zamówienia,
4)monitorowanie terminowości realizacji każdego kursu lub spotkania oraz zachowania innych terminów określonych umową,
5)bieżąca i ścisła współpraca z Zamawiającym, informowanie o postępach prac oraz o wszelkich sytuacjach mogących mieć istotny wpływ na realizację zamówienia.
6)Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnienie osoby wskazanej w pkt. 13.1 (np. oświadczenia, zanonimizowane umowy lub inne dokumenty).
13.3.Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić bieżące dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy jest wykonywany przez osobę będą pracownikiem, o której mowa w pkt. 13. 1.
13.4.W przypadku niezatrudnieniu w trakcie realizacji przedmiotu umowy osoby, o której mowa w pkt. 13.1 lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów poświadczających zatrudnienie osoby wskazanej w pkt. 13.1 na umowę o prace w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną w projekcie umowy.
1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostępu do baz danych: Access Medicine, Access Surgery, BMJ Journals, The Cochrane Library, OECD Health Statistics, UpToDate dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.
2.Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć części:
Część 1: dostęp do bazy danych: Access Medicine od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
Część 2: dostęp do bazy danych: Access Surgery od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
Część 3: dostęp do bazy danych: BMJ Journals od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
Część 4: dostęp do bazy danych: The Cochrane Library od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
Część 5: dostęp do bazy danych: OECD Health Statistics od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
Część 6: dostęp do bazy danych: UpToDate od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.
4.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie między innymi, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części zamówienia:
4.1. Dostarczenie do Biblioteki Medycznej UJ CM miesięcznych zbiorczych analiz statystycznych dotyczących wykorzystania bazy przez Zamawiającego, w wersji elektronicznej (e-mailem lub na płycie CD),
4.2. Aktualizacja na bieżąco bazy danych
5.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zawartym w załączniku A do Formularza oferty.
6.W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców.
7.Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści.
8.Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
9.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na dowolną ilość części (od jednej do sześciu).
10.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
11.Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
12.Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.dzp.cm-uj.krakow.pl.
13.Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a p.z.p. dotyczące wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca zapewnia wykonanie części 1, 2, 3, 4, 5, 6 dopuszcza się, aby funkcję osoby ds. koordynowania zamówienia sprawowała jedna osoba.
13.1.Zamawiający wymaga, aby nie później niż w dniu podpisania umowy Wykonawca zatrudnił na czas trwania realizacji przedmiotu umowy osobę pełniącą czynności w zakresie koordynowania zamówienia na podstawie umowy o pracę, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.
13.2.Opis zadań osoby ds. koordynowania zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia:
1)koordynacja wszystkich czynności podejmowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia,
2)koordynacja pracy osób delegowanych lub wyznaczonych do realizacji zamówienia,
3)zapewnienie sprawnej komunikacji oraz wysokiej jakości i staranności przy realizacji zamówienia,
4)monitorowanie terminowości realizacji każdego kursu lub spotkania oraz zachowania innych terminów określonych umową,
5)bieżąca i ścisła współpraca z Zamawiającym, informowanie o postępach prac oraz o wszelkich sytuacjach mogących mieć istotny wpływ na realizację zamówienia.
6)Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnienie osoby wskazanej w pkt. 13.1 (np. oświadczenia, zanonimizowane umowy lub inne dokumenty).
13.3.Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić bieżące dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy jest wykonywany przez osobę będą pracownikiem, o której mowa w pkt. 13. 1.
13.4.W przypadku niezatrudnieniu w trakcie realizacji przedmiotu umowy osoby, o której mowa w pkt. 13.1 lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów poświadczających zatrudnienie osoby wskazanej w pkt. 13.1 na umowę o prace w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną w projekcie umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
Ulica ul. Św. Anny
Nr domu 12
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 31008
Panstwo Polska
Wojewodztwo małopolskie
Tel 12 433 27 29
Fax 12 398 37 01
Email dzp@cm-uj.krakow.pl
Adres strony url http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
Regon 127000040
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków
Numer referencyjny 141.2711.122.2016
Rodz zam U
Okres2c 31/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia. Termin wykonania zamówienia od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2017r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku, a ocena jego spełnienia będzie dokonywana metodą 0 – 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik B do Formularza oferty.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku, a ocena jego spełnienia będzie dokonywana metodą 0 – 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik B do Formularza oferty.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku, a ocena jego spełnienia będzie dokonywana metodą 0 – 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik B do Formularza oferty.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części przedmiotu zamówienia.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1.zmiany w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy – prawo zamówień publicznych 2.zmiany, w tym zmian istotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy – pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego tj. 1)zmiana terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 2 wywołana wystąpieniem siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość realizacji umowy. Siła wyższa, o której mowa to zdarzenie niezależne od Wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec , ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy albo mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: ogłoszone stany klęski żywiołowej, w tym powódź i trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, strajki generalne lub lokalne, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, atak terrorystyczny, 2)zmiany postanowień umowy związane ze: a)zmianą danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) strony umowy i osób reprezentujących strony (w szczególności z powodu nieprzewidzianych zmian organizacyjnych, choroby, wypadków losowych); b)zmianą numerów rachunku bankowego Wykonawcy wskazanego w niniejszej umowie , c)wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści niniejszej umowy, d)zmianą w KRS, wpisie do CEIDG w trakcie realizacji zamówienia dotyczące Wykonawcy, 3)zmiany postanowień umowy korzystne dla Zamawiającego, a polegające m.in. na możliwości ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy na skutek okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, obniżenie wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy, modyfikacji zasad płatności wynagrodzenia umownego, 4)zmiana terminu wykonania zamówienia, zmiana postanowień umowy wskutek zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego. 3.Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2. Wniosek o zmianę postanowień niniejszej umowy musi być wyrażony na piśmie.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 28/12/2016
Godz skl 9:30
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)