Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej

Publication date 2017-01-30
End date 2017-02-07 11:45:00
Instytucja Politechnika Koszalińska
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 16641 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 302130005, 302134009
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Formularzach cenowych stanowiących Załączniki nr 2/I, 2/II, 2/III i 2/IV do SIWZ.

Zadanie I – Komputery stacjonarne i monitory
Zadanie II – Komputery przenośne
Zadanie III – Drukarki komputerowe
Zadanie IV – Sprzęt poleasingowy (komputery, drukarka i monitory)

Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod Wspólnego Słownika Zamówień: 30213000-5, 30213400-9, 30231300-0, 30213100-6, 30213100-5, 30232110-8, 30236000-2, 30211000-1, 33195100-4.

Dopuszcza się składanie ofert na urządzenia równoważne o parametrach technicznych nie gorszych niż posiadają wymienione w Załączniku nr 2 do SIWZ.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2/I, 2/II, 2/III i 2/IV do SIWZ.

Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć sprzęt, będący przedmiotem niniejszego postępowania na własny koszt we wskazane przez Zamawiającego miejsce.

W przypadku przekroczenia środków finansowych przeznaczonych na realizację poszczególnych pozycji, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu zawieranej umowy poprzez obniżenie maksymalne do 30% wartości umowy (dotyczy Zadań I – IV). Dokonane pomniejszenie nie będzie wymagało aneksu do umowy gdyż Zamawiający poinformuje wykonawcę w dniu ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty, z jakich pozycji ilościowo i wartościowo rezygnuje. Zapis będzie miał zastosowanie tylko do tych pozycji w ofercie, które zostały wycenione w formularzu cenowym. W przypadku skorzystania z prawa pomniejszenia do 30% umowa będzie określała, z których pozycji Zamawiający rezygnuje odpowiednio pomniejszając wynagrodzenie wykonawcy.

Dopuszcza się składanie ofert na sprzęt komputerowy równoważny, jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane w formularzach cenowych (Załącznik nr 2/I, 2/II, 2/III i 2/IV).

Wszystkie urządzenia będące przedmiotem zamówienia muszą posiadać znak certyfikacji europejskiej CE.

Przed wszczęciem postępowania Zamawiający określił następujące koszty cyklu życia:
- nabycie sprzętu komputerowego (wszystkie zadania): ok. 175 000,00 zł brutto,
- koszty energii elektrycznej: ok. 15 000 zł brutto,
- koszty tonerów: ok. 13 500 zł brutto.


Opis

Dostawa komputerów stacjonarnych i monitorów zgodnie z Załącznikiem Nr 2/I do SIWZDostawa komputerów przenośnych zgodnie z Załącznikiem Nr 2/II do SIWZDostawa drukarek komputerowych zgodnie z Załącznikiem Nr 2/III do SIWZDostawa sprzętu poleasingowego (komputery, drukarka i monitory) zgodnie z Załącznikiem Nr 2/IV do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Politechnika Koszalińska
Ulica ul. Śniadeckich
Nr domu 2
Miejscowosc Koszalin
Kod poczt 75453
Panstwo Polska
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel (094) 34-78-637, 34-78-635
Fax (094) 34-78-636
Email szp@tu.koszalin.pl
Adres strony url bip.tu.koszalin.pl
Regon 170300000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Dostep dokumentow zamowienia bip.tu.koszalin.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.tu.koszalin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności i przesłana na poniższy adres
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Koszalińska, Dział Zamówień - Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin
Numer referencyjny 5/PNOG/SZP-3/2017
Rodz zam D
Okres2c 28
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione - Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany druk stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz cenowy(do wypełnienia) – Załącznik nr 2/I, 2/II, 2/III i 2/IV do SIWZ - Oświadczenie – Załącznik nr 3 do SIWZ - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wszystkie istotne postanowienia umowy oraz warunki dokonania zmiany zawartej umowy zostały określone we wzorze umowy – Załącznik nr 5 do SIWZ.
Kryt 0 cena brutto oferty
Kryt 0p 90.00
Data skl 07/02/2017
Godz skl 11:45
IV 4 4 jezyki język poski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)