Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
Publication date | 2017-01-30 |
End date | 2017-02-07 11:45:00 |
Instytucja | Politechnika Koszalińska |
Miejscowość | Koszalin |
Województwo | zachodniopomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 16641 / 2017 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 302130005, 302134009 |
Adres strony internetowej siwz | |
They depend on the |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Formularzach cenowych stanowiących Załączniki nr 2/I, 2/II, 2/III i 2/IV do SIWZ. Zadanie I – Komputery stacjonarne i monitory Zadanie II – Komputery przenośne Zadanie III – Drukarki komputerowe Zadanie IV – Sprzęt poleasingowy (komputery, drukarka i monitory) Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod Wspólnego Słownika Zamówień: 30213000-5, 30213400-9, 30231300-0, 30213100-6, 30213100-5, 30232110-8, 30236000-2, 30211000-1, 33195100-4. Dopuszcza się składanie ofert na urządzenia równoważne o parametrach technicznych nie gorszych niż posiadają wymienione w Załączniku nr 2 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2/I, 2/II, 2/III i 2/IV do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć sprzęt, będący przedmiotem niniejszego postępowania na własny koszt we wskazane przez Zamawiającego miejsce. W przypadku przekroczenia środków finansowych przeznaczonych na realizację poszczególnych pozycji, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu zawieranej umowy poprzez obniżenie maksymalne do 30% wartości umowy (dotyczy Zadań I – IV). Dokonane pomniejszenie nie będzie wymagało aneksu do umowy gdyż Zamawiający poinformuje wykonawcę w dniu ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty, z jakich pozycji ilościowo i wartościowo rezygnuje. Zapis będzie miał zastosowanie tylko do tych pozycji w ofercie, które zostały wycenione w formularzu cenowym. W przypadku skorzystania z prawa pomniejszenia do 30% umowa będzie określała, z których pozycji Zamawiający rezygnuje odpowiednio pomniejszając wynagrodzenie wykonawcy. Dopuszcza się składanie ofert na sprzęt komputerowy równoważny, jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane w formularzach cenowych (Załącznik nr 2/I, 2/II, 2/III i 2/IV). Wszystkie urządzenia będące przedmiotem zamówienia muszą posiadać znak certyfikacji europejskiej CE. Przed wszczęciem postępowania Zamawiający określił następujące koszty cyklu życia: - nabycie sprzętu komputerowego (wszystkie zadania): ok. 175 000,00 zł brutto, - koszty energii elektrycznej: ok. 15 000 zł brutto, - koszty tonerów: ok. 13 500 zł brutto. OpisDostawa komputerów stacjonarnych i monitorów zgodnie z Załącznikiem Nr 2/I do SIWZDostawa komputerów przenośnych zgodnie z Załącznikiem Nr 2/II do SIWZDostawa drukarek komputerowych zgodnie z Załącznikiem Nr 2/III do SIWZDostawa sprzętu poleasingowego (komputery, drukarka i monitory) zgodnie z Załącznikiem Nr 2/IV do SIWZ |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2017 |
Nazwa | Politechnika Koszalińska |
Ulica | ul. Śniadeckich |
Nr domu | 2 |
Miejscowosc | Koszalin |
Kod poczt | 75453 |
Panstwo | Polska |
Wojewodztwo | zachodniopomorskie |
Tel | (094) 34-78-637, 34-78-635 |
Fax | (094) 34-78-636 |
szp@tu.koszalin.pl | |
Adres strony url | bip.tu.koszalin.pl |
Regon | 170300000 |
Czy obowiazkowa | Tak |
Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | inny: |
Dostep dokumentow zamowienia | bip.tu.koszalin.pl |
Zamieszczona bedzie specyfikacja | bip.tu.koszalin.pl |
Czy wymagane przeslanie ofert | Tak |
Wymagane przeslanie ofert inny | Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności i przesłana na poniższy adres |
Czy podzielone na czesci | Tak |
Oferty lub wnioski | Wszystkie |
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Politechnika Koszalińska, Dział Zamówień - Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin |
Numer referencyjny | 5/PNOG/SZP-3/2017 |
Rodz zam | D |
Okres2c | 28 |
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie |
Czas | O |
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Nie |
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
Inne dokumenty niewymienione | - Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany druk stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz cenowy(do wypełnienia) – Załącznik nr 2/I, 2/II, 2/III i 2/IV do SIWZ - Oświadczenie – Załącznik nr 3 do SIWZ - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu |
Czy wadium | Nie |
Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Wszystkie istotne postanowienia umowy oraz warunki dokonania zmiany zawartej umowy zostały określone we wzorze umowy – Załącznik nr 5 do SIWZ. |
Kryt 0 | cena brutto oferty |
Kryt 0p | 90.00 |
Data skl | 07/02/2017 |
Godz skl | 11:45 |
IV 4 4 jezyki | język poski |
Termin | on |
Okres liczba dni | 30 |
Zastosowanie procedury pzp | Nie |
IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie |
IV 6 5 | Nie |
Czy uniewaznienie | Tak |