Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej

Data publikacji 2017-01-30
Data zakończenia 2017-02-07 11:45:00
Instytucja Politechnika Koszalińska
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 16641 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302134009
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Formularzach cenowych stanowiących Załączniki nr 2/I, 2/II, 2/III i 2/IV do SIWZ.

Zadanie I – Komputery stacjonarne i monitory
Zadanie II – Komputery przenośne
Zadanie III – Drukarki komputerowe
Zadanie IV – Sprzęt poleasingowy (komputery, drukarka i monitory)

Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod Wspólnego Słownika Zamówień: 30213000-5, 30213400-9, 30231300-0, 30213100-6, 30213100-5, 30232110-8, 30236000-2, 30211000-1, 33195100-4.

Dopuszcza się składanie ofert na urządzenia równoważne o parametrach technicznych nie gorszych niż posiadają wymienione w Załączniku nr 2 do SIWZ.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2/I, 2/II, 2/III i 2/IV do SIWZ.

Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć sprzęt, będący przedmiotem niniejszego postępowania na własny koszt we wskazane przez Zamawiającego miejsce.

W przypadku przekroczenia środków finansowych przeznaczonych na realizację poszczególnych pozycji, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu zawieranej umowy poprzez obniżenie maksymalne do 30% wartości umowy (dotyczy Zadań I – IV). Dokonane pomniejszenie nie będzie wymagało aneksu do umowy gdyż Zamawiający poinformuje wykonawcę w dniu ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty, z jakich pozycji ilościowo i wartościowo rezygnuje. Zapis będzie miał zastosowanie tylko do tych pozycji w ofercie, które zostały wycenione w formularzu cenowym. W przypadku skorzystania z prawa pomniejszenia do 30% umowa będzie określała, z których pozycji Zamawiający rezygnuje odpowiednio pomniejszając wynagrodzenie wykonawcy.

Dopuszcza się składanie ofert na sprzęt komputerowy równoważny, jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane w formularzach cenowych (Załącznik nr 2/I, 2/II, 2/III i 2/IV).

Wszystkie urządzenia będące przedmiotem zamówienia muszą posiadać znak certyfikacji europejskiej CE.

Przed wszczęciem postępowania Zamawiający określił następujące koszty cyklu życia:
- nabycie sprzętu komputerowego (wszystkie zadania): ok. 175 000,00 zł brutto,
- koszty energii elektrycznej: ok. 15 000 zł brutto,
- koszty tonerów: ok. 13 500 zł brutto.


Opis

Dostawa komputerów stacjonarnych i monitorów zgodnie z Załącznikiem Nr 2/I do SIWZDostawa komputerów przenośnych zgodnie z Załącznikiem Nr 2/II do SIWZDostawa drukarek komputerowych zgodnie z Załącznikiem Nr 2/III do SIWZDostawa sprzętu poleasingowego (komputery, drukarka i monitory) zgodnie z Załącznikiem Nr 2/IV do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Politechnika Koszalińska
Ulica ul. Śniadeckich
Nr domu 2
Miejscowość Koszalin
Kod Pocztowy 75453
Panstwo Polska
Województwo zachodniopomorskie
Tel (094) 34-78-637, 34-78-635
Fax (094) 34-78-636
Email szp@tu.koszalin.pl
Adres strony url bip.tu.koszalin.pl
Regon 170300000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Dostep dokumentow zamowienia bip.tu.koszalin.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.tu.koszalin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności i przesłana na poniższy adres
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Koszalińska, Dział Zamówień - Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin
Numer referencyjny 5/PNOG/SZP-3/2017
Rodz zam D
Okres2c 28
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione - Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany druk stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz cenowy(do wypełnienia) – Załącznik nr 2/I, 2/II, 2/III i 2/IV do SIWZ - Oświadczenie – Załącznik nr 3 do SIWZ - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wszystkie istotne postanowienia umowy oraz warunki dokonania zmiany zawartej umowy zostały określone we wzorze umowy – Załącznik nr 5 do SIWZ.
Kryt 0 cena brutto oferty
Kryt 0p 90.00
Data składania wniosków 07/02/2017
Godzina składania wniosków 11:45
IV 4 4 jezyki język poski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)