Rozbudowa zintegrowanego systemu e-usług Regionalnego Centrum Animacji Kultury.

Publication date 2017-03-01
End date 2017-03-20 10:00:00
Instytucja Regionalne Centrum Animacji Kultury
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Usługi w zakresie oprogramowania,
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 34868 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 722600005, 722680001
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa zintegrowanego systemu e-usług Regionalnego Centrum Animacji Kultury w tym:
Zadanie 1- Wdrożenie systemu CMS dla Portalu RCAK.
Zadanie 2 -Wdrożenie systemu CMS: sublicencja dla Partnera Projektu (5 partnerów).
Zadanie 3 -Wykonanie Portalu dla Partnera Projektu (5 partnerów).
Zadanie 4 -Wdrożenie modułu analitycznego w systemie Kultura.
Zadanie 5 -Wdrożenie moduł ofertowania w systemie Kultura.
Zadanie 6 - Rozbudowa istniejącego Portalu eUsług RCAK.
Zadanie 7 - Rozbudowa istniejącej aplikacji mobilnej RCAK.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Regionalne Centrum Animacji Kultury
Ulica ul. Sienkiewicza
Nr domu 11
Miejscowosc Zielona Góra
Kod poczt 65431
Panstwo Polska
Wojewodztwo lubuskie
Tel 684 529 301
Fax 683 208 834
Email office@rcak.net
Adres strony url http://www.bip.wrota.lubuskie.pl/rcak/
Regon 97045702700000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Rozbudowa zintegrowanego sytemu e-usług Regionalnego Centrum Animacji Kultury
Dotyczy 1
Rodzaj zam jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.wrota.lubuskie.pl/rcak/
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Regionalne Centrum Animacji Kultury, 65-431 Zielona Góra, .ul. Sienkiewicza 11
Numer referencyjny ZP/1/2017
Rodz zam U
Okres2c 30/11/2017
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, oraz spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące:Sytuacji ekonomicznej i finansowej Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: 100 000,00 PLN Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, oraz spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące: 1 Posiadania zdolności technicznej lub zawodowej Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert: a) co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu jednego portalu internetowego w oparciu o System Zarządzania Treścią (CMS) o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł netto, b) co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu aplikacji mobilnej o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł netto.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie dotyczy.
Zakresie warunkow udzialu 1 Wykaz wykonanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz dowody określające, czy usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie – wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Należy wykazać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 6.1.1. SIWZ. Dowodami, o których mowa powyżej, są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane; b) oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a. 2 Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy.
Wadium 14 000,0 zł
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia. 1 Zmiana terminu wykonania umowy w przypadku: a) wystąpienia opóźnień w wykonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji lub podmioty trzecie, niezależne od stron umowy, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; b) wystąpienia okoliczności związanych z wdrażaniem przedmiotu umowy, niezależnych od stron umowy, których doświadczony Wykonawca nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty; c) konieczności wprowadzenia modyfikacji przyjętych rozwiązań technicznych obejmujących przedmiot umowy; d) zmiany zakresu rzeczowego zamówienia w sytuacjach, o których mowa poniżej w pkt. 2. 2 Zmiana zakresu rzeczowego zamówienia jest możliwa w przypadku: a) zmiany sposobu realizacji zamówienia wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy; b) w innych przypadkach podanych w umowie. 3 Zmiana dotyczące realizacji dodatkowych usług lub dostaw od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym jest możliwa, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego; b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego; c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 4 Zmiana wysokości wynagrodzenia, jest możliwa w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT; b) wprowadzenia zmiany dotyczącej realizacji dodatkowych dostaw lub usług, o których mowa powyżej w pkt. 3.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60.00
Czy aukcja Nie
Data skl 20/03/2017
Godz skl 10:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)