Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Regionalne Centrum Animacji Kultury
|
Ulica |
ul. Sienkiewicza
|
Nr domu |
11
|
Miejscowość |
Zielona Góra
|
Kod Pocztowy |
65431
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
lubuskie
|
Tel |
684 529 301
|
Fax |
683 208 834
|
Email |
office@rcak.net
|
Adres strony url |
http://www.bip.wrota.lubuskie.pl/rcak/
|
Regon |
97045702700000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
Rozbudowa zintegrowanego sytemu e-usług Regionalnego Centrum Animacji Kultury
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
jednostka organizacyjna administracji samorządowej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.wrota.lubuskie.pl/rcak/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Regionalne Centrum Animacji Kultury, 65-431 Zielona Góra, .ul. Sienkiewicza 11
|
Numer referencyjny |
ZP/1/2017
|
Rodz zam |
U
|
Okres2c |
30/11/2017
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, oraz spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące:Sytuacji ekonomicznej i finansowej
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej:
100 000,00 PLN
Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, oraz spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące:
1 Posiadania zdolności technicznej lub zawodowej
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert:
a) co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu jednego portalu internetowego w oparciu o System Zarządzania Treścią (CMS) o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł netto,
b) co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu aplikacji mobilnej o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł netto.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Nie dotyczy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1 Wykaz wykonanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz dowody określające, czy usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie – wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Należy wykazać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 6.1.1. SIWZ.
Dowodami, o których mowa powyżej, są:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane;
b) oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a.
2 Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy.
|
Wadium |
14 000,0 zł
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia.
1 Zmiana terminu wykonania umowy w przypadku:
a) wystąpienia opóźnień w wykonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji lub podmioty trzecie, niezależne od stron umowy, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;
b) wystąpienia okoliczności związanych z wdrażaniem przedmiotu umowy, niezależnych od stron umowy, których doświadczony Wykonawca nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty;
c) konieczności wprowadzenia modyfikacji przyjętych rozwiązań technicznych obejmujących przedmiot umowy;
d) zmiany zakresu rzeczowego zamówienia w sytuacjach, o których mowa poniżej w pkt. 2.
2 Zmiana zakresu rzeczowego zamówienia jest możliwa w przypadku:
a) zmiany sposobu realizacji zamówienia wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy;
b) w innych przypadkach podanych w umowie.
3 Zmiana dotyczące realizacji dodatkowych usług lub dostaw od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym jest możliwa, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego;
b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego;
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
4 Zmiana wysokości wynagrodzenia, jest możliwa w przypadku:
a) zmiany stawki podatku VAT;
b) wprowadzenia zmiany dotyczącej realizacji dodatkowych dostaw lub usług, o których mowa powyżej w pkt. 3.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60.00
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
20/03/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Nie
|