DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO – BIUROWYCH I SPRZĘTU BIUROWEGO

Publication date 2017-03-31
End date 2017-04-14 10:00:00
Instytucja 8 Baza Lotnictwa Transportowego
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Tusz kreślarski,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 56101 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 226120003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów administracyjno – biurowych, zwanych dalej „materiałami” i sprzętu biurowego, zwanego dalej „sprzętem” dla 8 Bazy Lotnictwa Transportowego
w Krakowie- Balicach. Szczegółowy zakres niniejszego zamówienia oraz ilości zamawianych materiałów i sprzętu zostały określone w zał. nr 4 A – C do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 1 - 3” oraz w zał. nr 5 A - B do SIWZ - „Wymagania techniczne przedmiotu zamówienia – zadanie nr 2 i 3”.
Standardy jakościowe materiałów i sprzętu zostały określone w:
zał. nr 4 A – C do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 1 - 3”;
zał. nr 5 A - B do SIWZ - „Wymagania techniczne przedmiotu zamówienia – zadanie nr 2 i 3”


Opis

Dostawa materiałów administracyjno – biurowych i papieruDostawa niszczarekDostawa sprzętu biurowego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa 8 Baza Lotnictwa Transportowego
Ulica Kraków
Nr domu 50
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 30901
Panstwo Polska
Wojewodztwo małopolskie
Tel 261 136 250
Fax 261 136 280
Email balice@wp.pl
Adres strony url www.8bltr.wp.mil.pl
Regon 35013887100000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Dostep dokumentow zamowienia www.8bltr.wp.mil.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.8bltr.wp.mil.pl
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 8 Baza Lotnictwa Transportowego w Krakowie-Balicach, 30-901 Kraków
Numer referencyjny 6/SZKOLENIE/2017
Rodz zam D
Okres2c 17/11/2017
Szacunkowa wart zam calosc 476804.97
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: w zakresie zadania nr 1, wykonał lub wykonuje w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy materiałów administracyjno - biurowych z podaniem ich wartości, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te były wykonane oraz załączy dowody czy dostawy te zostały lub są wykonywane należycie; w zakresie zadania nr 2, wykonał lub wykonuje w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy niszczarek z podaniem ich wartości, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te były wykonane oraz załączy dowody czy dostawy te zostały lub są wykonywane należycie; Dowodami dotyczącymi dostaw, określającymi czy dostawy te zostały wykonane należycie, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; W przypadku złożenia oświadczenia zaleca się, by wykonawca wykazał, z jakich uzasadnionych przyczyn o charakterze obiektywnym, nie mógł pozyskać poświadczenia. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Spełnieniem przez wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej będzie wykazanie przez wykonawcę w zał. nr 7 A - B do SIWZ – „Wykaz wykonanych dostaw” W zakresie zadania nr 1 co najmniej dwóch należycie wykonanych dostaw materiałów administracyjno - biurowych o wartości nie mniejszej niż 120.000,00 zł każda wraz z dowodami określającymi czy dostawy te zostały wykonane należycie. - przez jedną dostawę materiałów administracyjno – biurowych zamawiający rozumie sumę dostaw w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 120.000,00 zł. W zakresie zadania nr 2 co najmniej dwóch należycie wykonanych dostaw niszczarek o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 zł każda wraz z dowodami określającymi czy dostawy te zostały wykonane należycie. - przez jedną dostawę niszczarek zamawiający rozumie sumę dostaw w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 zł. W celu zbadania spełnienia tego warunku zamawiający wezwie wykonawcę którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza do przedstawienia oświadczenia - zał. nr 7 A - B do SIWZ – „Wykaz wykonanych dostaw” – wskazanego w pkt. VI. A, ppkt 3.2 – 3.3 SIWZ. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – w przypadku gdy zamawiający nie będzie mógł samodzielnie pobrać dokumentu z ogólnodostępnych rejestrów publicznych
Zakresie warunkow udzialu W zakresie zadania nr 1 wykaz dostaw materiałów administracyjno - biurowych z podaniem ich wartości, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te były wykonane oraz załączy dowody czy dostawy te zostały lub są wykonywane należycie zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. V ppkt 1.3.1. SIWZ – sporządzony zgodnie z zał. nr 7 A do SIWZ – „Wykaz wykonanych dostaw – zadanie nr 1”; W zakresie zadania nr 2 wykaz dostaw niszczarek z podaniem ich wartości, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te były wykonane oraz załączy dowody czy dostawy te zostały lub są wykonywane należycie zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. V ppkt 1.3.2. SIWZ – sporządzony zgodnie z zał. nr 7 B do SIWZ – „Wykaz wykonanych dostaw – zadanie nr 2”. W przypadku wątpliwości i braku możliwości zidentyfikowania czy zaoferowany sprzęt spełnia wymagania zamawiającego określone w zał. nr 5 A i 5 B do SIWZ – „Wymagania techniczne przedmiotu zamówienia – zadanie nr 2, 3”, wykonawca na wezwanie zamawiającego będzie zobowiązany, przedstawić potwierdzone przez producenta parametry techniczne oferowanego sprzętu odpowiadające wymaganiom zamawiającego - w przypadku oferowania sprzętu równoważnego w zakresie zadania nr 2 i/lub zadania nr 3
Inne dokumenty niewymienione 1.Zał. nr 1 do SIWZ – „Druk Oferta” - sporządzony wg wymagań SIWZ. 2.Prawidłowo wypełniony zał. nr 4 A do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 1” dla zadania nr 1, zał. nr 4 B do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 2” dla zadania nr 2, zał. nr 4 C do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 3” dla zadania nr 3 – w zakresie zadań, na które wykonawca składa ofertę. 3.Prawidłowo wypełniony zał. nr 5 A do SIWZ – „Wymagania techniczne przedmiotu zamówienia – zadanie nr 2”, zał. nr 5 B do SIWZ – „Wymagania techniczne przedmiotu zamówienia – zadanie nr 3” – w zakresie zadań, na które wykonawca składa ofertę. 4.Prawidłowo wypełniony zał. nr 6 A do SIWZ - „Oświadczenie o warunkach gwarancji i serwisu – zadanie nr 2”, i/lub zał. nr 6 B do SIWZ - „Oświadczenie o warunkach gwarancji i serwisu – zadanie nr 3” – w zakresie zadań, na które wykonawca składa ofertę 5.Oryginał lub kopię pełnomocnictwa – jeżeli dotyczy
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Ostateczna treść umowy może też ulec zmianie w zakresie określonym w § 10 zał. nr 3 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”
Czy aukcja Nie
Data skl 14/04/2017
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)