DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO – BIUROWYCH I SPRZĘTU BIUROWEGO

Data publikacji 2017-03-31
Data zakończenia 2017-04-14 10:00:00
Instytucja 8 Baza Lotnictwa Transportowego
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Tusz kreślarski,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 56101 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 226120003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów administracyjno – biurowych, zwanych dalej „materiałami” i sprzętu biurowego, zwanego dalej „sprzętem” dla 8 Bazy Lotnictwa Transportowego
w Krakowie- Balicach. Szczegółowy zakres niniejszego zamówienia oraz ilości zamawianych materiałów i sprzętu zostały określone w zał. nr 4 A – C do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 1 - 3” oraz w zał. nr 5 A - B do SIWZ - „Wymagania techniczne przedmiotu zamówienia – zadanie nr 2 i 3”.
Standardy jakościowe materiałów i sprzętu zostały określone w:
zał. nr 4 A – C do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 1 - 3”;
zał. nr 5 A - B do SIWZ - „Wymagania techniczne przedmiotu zamówienia – zadanie nr 2 i 3”


Opis

Dostawa materiałów administracyjno – biurowych i papieruDostawa niszczarekDostawa sprzętu biurowego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa 8 Baza Lotnictwa Transportowego
Ulica Kraków
Nr domu 50
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 30901
Panstwo Polska
Województwo małopolskie
Tel 261 136 250
Fax 261 136 280
Email balice@wp.pl
Adres strony url www.8bltr.wp.mil.pl
Regon 35013887100000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Dostep dokumentow zamowienia www.8bltr.wp.mil.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.8bltr.wp.mil.pl
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 8 Baza Lotnictwa Transportowego w Krakowie-Balicach, 30-901 Kraków
Numer referencyjny 6/SZKOLENIE/2017
Rodz zam D
Okres2c 17/11/2017
Szacunkowa wart zam calosc 476804.97
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: w zakresie zadania nr 1, wykonał lub wykonuje w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy materiałów administracyjno - biurowych z podaniem ich wartości, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te były wykonane oraz załączy dowody czy dostawy te zostały lub są wykonywane należycie; w zakresie zadania nr 2, wykonał lub wykonuje w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy niszczarek z podaniem ich wartości, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te były wykonane oraz załączy dowody czy dostawy te zostały lub są wykonywane należycie; Dowodami dotyczącymi dostaw, określającymi czy dostawy te zostały wykonane należycie, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; W przypadku złożenia oświadczenia zaleca się, by wykonawca wykazał, z jakich uzasadnionych przyczyn o charakterze obiektywnym, nie mógł pozyskać poświadczenia. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Spełnieniem przez wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej będzie wykazanie przez wykonawcę w zał. nr 7 A - B do SIWZ – „Wykaz wykonanych dostaw” W zakresie zadania nr 1 co najmniej dwóch należycie wykonanych dostaw materiałów administracyjno - biurowych o wartości nie mniejszej niż 120.000,00 zł każda wraz z dowodami określającymi czy dostawy te zostały wykonane należycie. - przez jedną dostawę materiałów administracyjno – biurowych zamawiający rozumie sumę dostaw w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 120.000,00 zł. W zakresie zadania nr 2 co najmniej dwóch należycie wykonanych dostaw niszczarek o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 zł każda wraz z dowodami określającymi czy dostawy te zostały wykonane należycie. - przez jedną dostawę niszczarek zamawiający rozumie sumę dostaw w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 zł. W celu zbadania spełnienia tego warunku zamawiający wezwie wykonawcę którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza do przedstawienia oświadczenia - zał. nr 7 A - B do SIWZ – „Wykaz wykonanych dostaw” – wskazanego w pkt. VI. A, ppkt 3.2 – 3.3 SIWZ. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – w przypadku gdy zamawiający nie będzie mógł samodzielnie pobrać dokumentu z ogólnodostępnych rejestrów publicznych
Zakresie warunkow udzialu W zakresie zadania nr 1 wykaz dostaw materiałów administracyjno - biurowych z podaniem ich wartości, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te były wykonane oraz załączy dowody czy dostawy te zostały lub są wykonywane należycie zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. V ppkt 1.3.1. SIWZ – sporządzony zgodnie z zał. nr 7 A do SIWZ – „Wykaz wykonanych dostaw – zadanie nr 1”; W zakresie zadania nr 2 wykaz dostaw niszczarek z podaniem ich wartości, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te były wykonane oraz załączy dowody czy dostawy te zostały lub są wykonywane należycie zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. V ppkt 1.3.2. SIWZ – sporządzony zgodnie z zał. nr 7 B do SIWZ – „Wykaz wykonanych dostaw – zadanie nr 2”. W przypadku wątpliwości i braku możliwości zidentyfikowania czy zaoferowany sprzęt spełnia wymagania zamawiającego określone w zał. nr 5 A i 5 B do SIWZ – „Wymagania techniczne przedmiotu zamówienia – zadanie nr 2, 3”, wykonawca na wezwanie zamawiającego będzie zobowiązany, przedstawić potwierdzone przez producenta parametry techniczne oferowanego sprzętu odpowiadające wymaganiom zamawiającego - w przypadku oferowania sprzętu równoważnego w zakresie zadania nr 2 i/lub zadania nr 3
Inne dokumenty niewymienione 1.Zał. nr 1 do SIWZ – „Druk Oferta” - sporządzony wg wymagań SIWZ. 2.Prawidłowo wypełniony zał. nr 4 A do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 1” dla zadania nr 1, zał. nr 4 B do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 2” dla zadania nr 2, zał. nr 4 C do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 3” dla zadania nr 3 – w zakresie zadań, na które wykonawca składa ofertę. 3.Prawidłowo wypełniony zał. nr 5 A do SIWZ – „Wymagania techniczne przedmiotu zamówienia – zadanie nr 2”, zał. nr 5 B do SIWZ – „Wymagania techniczne przedmiotu zamówienia – zadanie nr 3” – w zakresie zadań, na które wykonawca składa ofertę. 4.Prawidłowo wypełniony zał. nr 6 A do SIWZ - „Oświadczenie o warunkach gwarancji i serwisu – zadanie nr 2”, i/lub zał. nr 6 B do SIWZ - „Oświadczenie o warunkach gwarancji i serwisu – zadanie nr 3” – w zakresie zadań, na które wykonawca składa ofertę 5.Oryginał lub kopię pełnomocnictwa – jeżeli dotyczy
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Ostateczna treść umowy może też ulec zmianie w zakresie określonym w § 10 zał. nr 3 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 14/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)